2. Hotelbeoordelingen België
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Luik (provincie)
  4. Beoordelingen B&B en herberg Malmedy

6,7

• Beoordeeld op: 14 april 2024

Heerlijk ontspannen in de Ardennen
    • Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

Mooie kamer, goed ontbijt, geweldig diner

• Beoordeeld op: 14 april 2024

Topweekend!
    • Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

Prachtig ingerichte kamers en het bijhorend restaurant serveert overheerlijke gerechten!! Ideaal voor wandelvakantie.

• Beoordeeld op: 11 april 2024

absolute aanrader, voor herhaling vatbaar

enkel WIFI

ruime, mooi ingerichte kamer ,apart toilet, inloopdouche en bubbelbad aanwezig, mooi uitzicht, verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 8 april 2024

Heerlijk genieten van prachtige kamer in prachtige omgeving
    • Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

Prachtige kamers, heerlijk verzorgt ontbijt, heerlijk restaurant en heel vriendelijke eigenaars! Alles helemaal super! Ik schrijf nooit reviews, maar deze verdient het!

• Beoordeeld op: 4 april 2024

We hebben genoten van de stilte die je er krijgt
    • Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

Alles was perfect in orde !!!

• Beoordeeld op: 1 april 2024

1 woord... F A N T A S T I S C H !!!
    • Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

In 1 woord F A N T A S T I S C H !!! De B&B is zeer rustig gelegen in een heel mooi gebouw. Bij onze aankomst springen de grote glazen wand met prachtige houten trap direct in het oog. We werden zeer vriendelijk ontvangen ondanks we iets te vroeg op de locatie waren toegekomen. We hadden 2 kamers geboekt die op de 1e verdieping waren gelegen. De beide kamers waren zeer ruim, heel mooi en gezellig ingericht. De combinatie van de gebruikte materialen, meubels en verlichting geeft een zalig luxueus gevoel tijdens je verblijf. We hadden 1 kamer met een 'open' badkamer en 1 met een afgesloten badkamer. Maar ook in de badkamers is alles zeer mooi afgewerkt met mooie materialen en zijn de heerlijke producten van Atelier Rebul ter beschikking. In beide badkamers was er zowel een bad met whirlpool en een ruime mooie inloopdouche. In de afgesloten badkamer was ook het toilet volledig apart (met deur) voorzien. Het ontbijt was zeer uitgebreid met een eitje naar keuze, zout en zoet beleg en heerlijke knapperige broodjes met een lekkere koffie erbij. De omgeving is zeer rustig en ideaal om volledig tot rust te komen. Wij gaan zeker nog eens terug 😌

• Beoordeeld op: 28 maart 2024

Fantastisch verblijf met erg vriendelijke mensen!
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Alles was perfect. We konden alleen niet eten in het restaurant ‘s avonds omdat het volgeboekt was. Dit is een erg goed teken voor de eigenaren! 😄

Het was een heel mooi appartement. Gezellig en leuk ingericht. Ruim en zoals op de foto’s. Het is een mooie locatie!

• Beoordeeld op: 25 maart 2024

heel persoonlijk :de geur van de douchezeep en handzeep

ontbijt was super

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

Heel goed
    • Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

Voor ons was alles ok alleen jammer dat er geen plaats was in het restaurant. Als tip zou ik zeggen leg een mapje in de kamer met WiFi code, bezienswaardigheden in de buurt.

Mooie inrichting, alles was aanwezig zoals wij het graag hebben. Super lekker en gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 februari 2024

Uitstekend!
    • Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

Een rustige omgeving, geen lawaai van gasten in het restaurant, lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 13 februari 2024

Soepeljes en mooie ligging
    • Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

De badkamer en het uitzicht. Jammer dat de er slechte ventilatie was waardoor de hele kamer vochtig bleef na het douchen. Wc / reservoir maakt extreem geluid tijdens het vullen

• Beoordeeld op: 5 februari 2024

Zalige tijd gehad .
    • Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

De gastvrouw spreekt enkel Frans. Nochtans stond op de site ook Engels. De kamers werden tussendoor niet nagekeken. voor propere handdoeken, wc papier., pads voor koffie. Voor 3 nachten hebben we enkel een grote en kleine handdoek gekregen per persoon.

Zalig bed, bubbelbad is een aanrader in de winter, lekker ontbijt. Je kan er ook heerlijk eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 21 januari 2024

• Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

We hadden een kingsize bed, maar het deken was te klein voor het bed.

Mooie grote kamer met bubbelbad. Kamer was ook nieuw. Je kan ook heel lekker eten in het restaurant. Ontbijt is zeer vers en lekker.

• Beoordeeld op: 18 januari 2024

Heerlijk ontbijt met uitsluitend verse producten

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Voortreffelijke accomodatie
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

De grootte, van de dons. Deze ging niet totaal over de matras, we hadden gedurende de nacht gevecht om de dons

De moderne en hygiënische kamer, zeer stijlvol ingericht, fijn om het toilet apart te hebben van de badkamer. Het ontbijt was zo elegant, verse broodjes, croissants, jus, beleg, yoghurt met muesli en vruchtensla, heerlijk. perfecte service

• Beoordeeld op: 11 december 2023

• Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

Ontbijt pas vanaf 8.30 uur. Wat laat voor vroege vogels.

Moderne, propere kamer en grote badkamer met bad en douche. Het restaurant had een beperkte kaart, maar was van goede kwaliteit

• Beoordeeld op: 9 december 2023

Detailkritiek ... hier en daar een klein stofdraadje in de kleinste hoekjes.

De stijl van het gebouw en inrichting van de B&B is echt heel mooi en vernieuwd. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. s' Avonds geniet van een heerlijk diner dat Bouli zelf maakt. Zijn passie voor koken komt tot uiting in de gerechten en is Gault Millaut waardig. Sabine is een zeer rustige en fijne gastvrouw.

• Beoordeeld op: 8 december 2023

• Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

Zeer charmante B&B met prachtige kamers en een heel fijn restaurant. Alles wat we gegeten hebben was echt top!

• Beoordeeld op: 7 december 2023

Rustig en aangenaam met een verassend lekker ontbijt en diner.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Het tweepersoonsbed staat bol zodat ik in het midden moest liggen om niet naar de zijkant te rollen. De verwarming werkte niet goed de eerste dag zodat het niet warmer werd dan 19 graden. Dit was op dag 3 opgelost en heb ik niet veel hinder van gehad. Er is een probleem met de loodgieterij met een rioolgeur op de kamer tot gevolg. Dit kon ik oplossen door regelmatig water in het bad en douche te laten lopen opdat de sofins hun werk kunnen doen. Vermoedelijk zijn hier geen 'zuigers' geplaatst op het hoogste punt. Ter compensatie is het diner van de 2e avond niet aangerekend en daar ben ik ruim tevreden mee. De schoonmakers vergeten de hoeken van het plafond af te stoffen zodat er wel wat stofwebben hangen op sommige plaatsen. Dit stoort me niet maar ik zou het aanscherpen als ik de zaakvoerder was.

Het ontbijt was uitmuntend. Een overdaad aan verse lekkernijen en zeer bekwaam en aangename bediening. De badkamer heeft een bad, wat heel aangenaam is. Het diner was ook zéér geslaagd. Het is eten in een 'beter' restaurant met heerlijke gerechten en smaken. De algemene sfeer is aangenaam.

• Beoordeeld op: 4 december 2023

Super
    • Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

Super lekker gegeten. Zowel ontbijt als diner.

• Beoordeeld op: 24 november 2023

• Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

Weinig variatie in het ontbijt

Hele mooie kamer, heel hygiënisch, comfortabel bed, dichtbij mooie wandelingen

• Beoordeeld op: 21 november 2023

Mooi verblijf met lekker eten!

niets

Het is een mooie B&B , alles is aanwezig. Het ontbijt heb je meer dan keuze genoeg en is lekker. Het avondmaal in het restaurant is superlekker en mooi geserveerd . Er loopt een uitgestippelde wandeling op 100 meter van de B&B met hele mooie uitzichten die door het centrum van Malmedy gaat (ligt maar op ong. 3 km = leuk stadje)

• Beoordeeld op: 6 november 2023

• Kamer met Kingsize bed en Bubbelbad

ontbijt, eten was heel lekker badkamer was top

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

Geweldig, een aanrader
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Helaas was het restaurant niet open op de dag dat wij er waren. Dat was jammer, maar dat doet aan de rest van de beleving niets af. Die was top!

Het totaalplaatje. Super mooie kamer, super mooie accomodatie. Fantastische locatie. Ontbijt was klasse. Heel vriendelijk personeel