2. Hotelbeoordelingen België
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Luxemburg (provincie)
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Érezée
  5. Beoordelingen van Le chant de l Aisne

Beoordelingen over Le chant de l Aisne

5 Rue Warichay, 6997 Érezée, België

#5 van de 24 vakantiewoningen in Érezée

7,5

• Beoordeeld op: 18 december 2023

Als je wil wandelen, controleer dan van tevoren of ze er dan weekend gaan jagen
    • Huis met 2 Slaapkamers

Geen speciale opmerkingen, alles was oké zoals je het zou kunnen verwachten.

Leuk en ruim huis met veel parking, goed uitgeruste keuken

• Beoordeeld op: 9 november 2023

Heerlijk!
    • Huis met 2 Slaapkamers

Echt een super verblijf gehad! Genoten van de jacuzzi, pooltafel en de open haard. Groot huis met uitgebreide keuken waar alle basis benodigdheden bij aanwezig waren (olie, kruiden, ovenschalen etc) daarnaast ook een fantastische locatie om lekker te wandelen en de omgeving te ontdekken. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 3 november 2023

• Huis met 2 Slaapkamers

Een plannetje met wandelingen die aan de locatie langskomen, zou handig geweest zijn maar het internet bracht soelaas. Wij hebben jonge benen maar oudere mensen die moeilijk te been zijn moeten veel trappen op in het huis.

De locatie was ruim, gezellig en authentiek. De jacuzzi en pool tafel waren leuk. De privé-parking was gemakkelijk. We mochten onverwacht later uit checken wat handig was. Veel badhanddoeken aanwezig maar nodig wegens jacuzzi.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

• Huis met 2 Slaapkamers

Heerlijk ruim. Van alle gemakken voorzien huisje. Jacuzzi en poolbiljart waren super!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

Heerlijk verblijf om zowel binnen als buiten te ontspannen!
    • Huis met 2 Slaapkamers

Vrijwel niets. Het dubbelbed op de bovenste verdieping is een twijfelaar, maar dat was voor ons geen probleem. Wij verbleven er van vrijdagavond 13 tot en met zondagochtend 15 oktober 2023. Zaterdag 14 oktober was het blijkbaar jachtdag in het bos vlak achter het huisje. Dit wisten we niet, maar hier kan de accommodatie zelf natuurlijk niets aan doen. Voor de geplande wandelingen en onze hondjes was het even aanpassen, maar tegelijk ook wel spannend als we de jagers langs de bosranden gecamoufleerd zagen zitten. Wel een tip dus om op voorhand even de jachtdagen in het kanton Marche-en-Famenne te checken.

Al in de vroege namiddag kregen we de code voor de sleutels doorgestuurd. We konden ons op het gemak installeren en later op de avond kwam Julien even langs om te kijken of alles in orde was. Hij kon enkel Frans, maar we hebben ons verstaanbaar gemaakt. Het huisje was zeer gezellig en van alles voorzien! We wisten op voorhand dat er handdoeken, beddenlakens, haardroger, jaccuzi en pooltafel waren. Het was een surplus om te zien dat er een fles bubbels voor ons klaarstond, de jaccuzi op temperatuur was en zelfs alles in de keuken voorzien was (vb. keukenhanddoek, vaatwastabletten, koffiepads, suiker, olijfolie...). Ook het feit dat we onze twee hondjes mochten meebrengen, was voor ons fantastisch. De locatie is een ideale uitvalbasis voor mooie boswandelingen en andere leuke plekjes zijn maar op enkele minuten autorijden afstand. Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

• Huis met 2 Slaapkamers

Geen minpunt maar een kleine aanrader om toch iets te voorzien dat mensen zelf hun afval beter kunnen scheiden

Super gezellig vakantiehuis op een top locatie. De verwelkoming met een flesje cava was een mooie extra, net zoals de jacuzzi en de pooltafel. Onze hond was mee en ook zij was zeer welkom, wat zeker niet overal het geval is. Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Geweldige dagen op een perfecte locatie. Wandelen en relaxen

Uhm….. niks

Mooie luxe woning van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2023

NIETS

Ik kan alleen maar positief zijn over deze locatie, huis, eigenaars, ontvangst. Een fles cava als verwelkoming, prachtige ligging, rustig, ruim, en dan nog een jaccuzi erbovenop. Wat wil een mens nog meer?

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

• Huis met 2 Slaapkamers

was heel warm en om te slapen niet evident, klein raam, waardoor het moeilijk afkoelde. buren waren aan het werken, maar daar kan verhuurder uiteraard niks aan doen

mooi proper huis, alles was voorzien, inclusief biljart. keuken super uitgerust

• Beoordeeld op: 7 juli 2023

Super genoten, perfect kunnen ontspannen, mooie woning en omgeving. Een aanrader voor iedereen.
    • Huis met 2 Slaapkamers

Dit is echt maar een detail want het was heel goed in orde, op de 1ste slaapkamer misschien een kledingrek plaatsen voor als je hemdjes, rok/jurk of geklede broek bij hebt. We hebben deze op de 2de slaapkamer wel gehangen, zoals ik al zei.. een klein detail. Kevin en Julien hebben een hele mooie woning gecreeërd.

Alles beviel me, bij aankomst hadden ze een fles cava klaargezet. Er was tot onze verbazing een jacuzzi en een pool aanwezig, ook waren er spelletjes. Mooie keuken, badkamer en de kamers waren ook mooi. Alles was aanwezig en heel proper, het contact met de eigenaars verliep perfect. Zeker een aanrader voor degene die graag wandelingen maakt, een hele fijne omgeving.

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

Prachtig verblijf
    • Huis met 2 Slaapkamers

Geen negatieve punten te melden Alles dik oke Misschien een stofzuiger plaatsen, altijd handig zeker als er een hond mee is

Super locatie en het huis was heel proper met enorm veel materiaal en mooi ingericht Ook veel handdoeken n zeer goede bedden Kortom zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 31 mei 2023

Heerlijke vakantie gehad
    • Met huisdier
    • Huis met 2 Slaapkamers

De douche is wat krakkemikkig en valt tegen in vergelijking met de rest van het huisje.

Heel fijn ruim huisje! De jacuzzi was top! Hele mooie ruime keuken! Het ligt aan een vrij drukke weg waar er 70 gereden mag worden, maar dit merk je niet binnen!

• Beoordeeld op: 24 mei 2023

Het was een super proper en ruim huisje. Met een gastheer die onmiddellijk op sms reageerde
    • Huis met 2 Slaapkamers

De privacy op het terras, te ver van restaurant

Heel de inrichting van het huisjes

• Beoordeeld op: 2 mei 2023

Tophuisje Prijs kwaliteit Zalig.
    • Huis met 2 Slaapkamers

De badkamer is aan vernieuwing toe.

Mooi huisje, fles cava bij aankomst,jacuzzi, genoeg propere handdoeken, ....zeer mooie streek.

• Beoordeeld op: 3 april 2023

Zeer leuk huisje met jacuzzi en pool!
    • Huis met 2 Slaapkamers

Mooi huisje, leuke en zeer rustige omgeving! Mooie bossen om in te wandelen rondom. Jacuzzi en pool waren leuk.

• Beoordeeld op: 22 januari 2023

• Huis met 2 Slaapkamers

spijtig dat de jacuzzi niet werkte.

locatie, ruimte, voorzieningen.. Alles eigenlijk!

• Beoordeeld op: 10 januari 2023

Top. Hier kom ik graag terug.
    • Huis met 2 Slaapkamers

Het weer. En dan nog. :-) Alle gekheid op een stokje. Er viel me niets tegen, behalve Durbuy misschien. Dat is toeristisch, duur en Brugge in het klein. Enfin, ik was en ben er niet tuk op. Skippen die handel, wandelschoenen aan en trek de bossen in! Meer fun, meer rust en de Ardennen op z'n best.

Prima locatie. Ideaal startpunt voor leuke wandelingen en toch ook niet veraf van naburige steden en dorpen voor de nodige boodschappen. Het huisje was perfect en volledig ingericht. In de woonkamer staat een eightball, wat het verblijf extra leuk maakt bij regenweer. De host is behulpzaam en weet wat verwennen is: flesje bubbels, gehakt hout voor de kachel, de verwarming aan én een kerstboom... De jacuzzi hebben we niet gedaan. Ik ben hier geen fan van.

• Beoordeeld op: 8 december 2022

fijn verblijf!
    • Huis met 2 Slaapkamers

de jacuzzi geraakte niet op temperatuur.

alles wat je nodig hebt is aanwezig, grote woning.

• Beoordeeld op: 4 december 2022

Huisje Erézee
    • Huis met 2 Slaapkamers

Jammer dat we de jacuzzi niet konden gebruiken wegens te koud water.

Een gezellig authentiek huisje! Een fles cava bij aankomst en een pooltafel!

• Beoordeeld op: 3 november 2022

Dit vakantiehuis omvat alles wat je nodig hebt om even volledig tot rust te kunnen komen!
    • Huis met 2 Slaapkamers

alles was tot in de puntjes verzorgd, proper en zeer gastvriendelijk!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2022

Fantastisch verblijf en prachtige omgeving.

alles oké

alles erop en eraan , tv gaf geen geluid , gebeld en gelijk andere tv gebracht , TOP👍

• Beoordeeld op: 28 augustus 2022

Aangenaam verrast
    • Huis met 2 Slaapkamers

Ruim, proper, verzorgd, als nieuw

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

Opgeladen weer naar huis.
    • Huis met 2 Slaapkamers

Heel persoonlijk natuurlijk, maar de harde matrassen bevielen ons niet.

De locatie, ondanks gelegen aan een doorgaande weg, biedt veel rust. Mooie wandel mogelijkheden direct vanuit de accomodatie. Bad- en keukenlinnen aanwezig. Evenals toiletpapier, keukenpapier en handzeep in keuken en badkamer. Aan stopcontacten geen gebrek.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2022

Geweldig !
    • Huis met 2 Slaapkamers

Mooi luxe vakantiewoning en van alle gemakken voorzien! Een aanrader als je mooi een weekje in de Ardennen wilt bivakkeren.