2. Hotelanmeldelser for Belgien
  3. Hotelanmeldelser for Bruxelles (provins)
  4. Hotelanmeldelser for Bruxelles

• Anmeldt: 31. januar 2024

5,0
    Rimeligt
    • Enkeltværelse

Dårlig morgenmad. Kontakter der ikke virkede på værelset, bruser ikke afkalket, støv oppe på lampe.

Det lå centralt

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 18. september 2023

7,0
    "En interessant og anderledes oplevelse"
    • 1 overnatning

Dårlig wifi-forbindelse og fjernsynet virkede ikke.

Det var det mærkeligste hotel jeg nogen siden har boet på. Malerierne på væggene kunne godt passe til noget med Mozart, men ellers ligner det et bedre hotel i Indien. Det var labyrintisk at finde rundt i og udsmykket på med mosaikker, søjler, draperinger og alskens oriental udsmykning. Mit en-mands værelse havde fem senge og havde entre på fjerde sal og resten på femte sal (helt oppe under tagryggen). Meget besynderligt. Kunne se direkte over til Tårnet på Grand Place.

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 29. september 2022

• Standard-4-personersværelse

Meget central beliggenhed. Yderst venligt og servicemindet personale. Morgenmaden var tilpas og sengene virkelig behagelige. Helt særpræget og sjov indretning.

Overnattede: september 2022

• Anmeldt: 20. september 2023

3,0
    "Fantastist central beliggenhed og skandaløs mangel på facilliteter."
    • Enkeltværelse

Værelset var extremt lille, selvom det blev kaldt et "dobbeltværelse" og skulle være en "opgradering", fordi de ikke havde det bestilte enkeltværelse.. Der var næsten ikke plads til at komme omkring sengen, hvor jernhovedgærdet stod løst op mod væggen uden forbindelse til sengen. På trods af omgående klager første dag, så var der Intet tv-signal på et tv, som delvis var dækket af et skab i hjørnet af værelset istf. I det mindste midtfor sengen. Det blev ikke rettet i løbet af 4 dage, trods flere klager. En telefon stod på et bord, men kablerne strittede ud af væggen, hvor der burde have været en stikdåse, så den var overhovedet ikke ikke tilsluttet. Den ene lampe manglede en glasskærm, og stikket i væggen ved den lampe vurkede ikke, og pæren var også i stykker., hvilket blev tjekket ved min bytning. Og så var der ingen kroge til håndklæder på toilet og meget uregelmæssig levering af friske håndklæder. Der blev sågar en dag smidt en bunke snavsede håndklæder fra mange andre værelser i en bunke udenfor mit værelse ved endnu en 3-trinstrappe. Der var jo en masse små trapper mellem nogle krogede gange, selv om der er elevator til hver sal. Det var bøvlet at slæbe kuffert op og ned.

Meget central beliggenhed. Morgenmad dog forudbestemt på minimumsniveau og leveret midt i lobby med under 1 m mellem de opstillede borde. Tæt ved rådhuspladsen med flotte bygninger og fin gågade lige udenfor hotellet med mange kafeer med venlig servering.

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 14. august 2023

"Uhygejnisk og Usselt"
    • 1 overnatning

Hotellet var overordnet beskidt og uhygjenisk. Receptionisten sov stor dele af tiden under vores ophold. Værelserne og sengetøjet var beskidte- dvs. pletter, fremmed hår overalt og toilettet lugtede. Værelserne er ikke egnede og farlige hvis der opstår brand. Der løb katte rundt omkring i bygningen. Morgenmaden ( croisant) lå fremme hele dagen og blev tørre og ganske enkelt uspiselige. Det ee uccaptabelt for morgenmad. En overordnet dårlig oplevelse, som bestemt ikke er pengene værd. Jeg ved ikke hvor hotellet har fået deres 3 stjerner fra. Måske den centrale beliggenhed var det eneste sande og korrekte i hele booking beskrivelsen. Vi var voldsomt skuffet og vil ikke anbefae dette overnatnings sted. Booking burde overveje at fjerne dette opslag, da beskrivelsen ikke stemmer overens med realiteten. Vi vil desuden hermed ansøge en refundering/ voucher eller andet af denne overnatning, da dette var en ubehagelig oplevelse.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 24. april 2023

Ringe
    • På rejse sammen med venner
    • Dobbelt- eller 2-personersværelse

Skimmelsvamp i loft på badeværelset! Et meget slidt hotel! De er søde kattene, som løber rundt, men der lugter af katte tis! Der er i det hele taget en grim lugt på hotellet! Stikkontakter hænger ud af væggen, nogle steder! Dårlig belysning, meget larm! Mangel på plads til kuffert, tøj osv!

Super skøn beliggenhed! Fantastisk service minded personale og de er søde og rare! Vi sov godt i sengene!

Overnattede: april 2023

• Anmeldt: 27. september 2022

Meget dårligt
    • 1 overnatning

Meget tilfreds med hotellets beliggenhed og et fantastisk sødt personale både i receptionen og til morgenmad. Men desværre er jeg de to sidste gange 24./25. august og 30./31. august blevet stukket af myg? lopper, væglus eller andet kræ, der ved hjemkomst viste sig som voldsomt kløende stik over det meste af kroppen?

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 26. august 2022

Meget dårligt
    • 1 overnatning

Måke kan hotellet ikke gøre for det, men fik på mit sidste besøg 24/25 august 2022 en del insektbid med hjem.

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 23. juli 2022

1,0
    "ren forfærdeligt vi kommer aldrig tilbage."
    • Standard-4-personersværelse

Vi fik et hotel værelse som stank af kloak så vores søn kastede op🤮 Sengene var ligefrem ikke det bedste, og om natten kunne man høre hver gang nogle gik på toilettet, da der var faldstamme på værelset. så fik vi et nyt værelse op på et loft?! ingen frisk luft, ingen internet forbindelse og to vintilatorer som ikke virkede! Morgenmaden var heller ikke godt, man fik serveret noget tørt flyte, en croissant og marmelade i glas som alle andre havde brugt🤢 Der var heller ikke noget morgenmad til børnene så de måtte sulte til vi smuttede fra hotellet. Køkken personalet vaskede heller ikke bordene, og hvis man ikke havde brugt fx en kaffe kop som stod på bordet, ville de næste gæster få det, ikke ligefrem hygiejnisk. Forfærdelig oplevelse her fra.

det var super pænt og anderledes.

• Anmeldt: 7. juli 2022

Der var ikke varmt vand

Morgenmaden kunne have været bedre

• Anmeldt: 2. april 2024

Overnattede: marts 2023

• Anmeldt: 13. december 2022

Overnattede: december 2022

• Anmeldt: 2. juli 2022

"Spændende, smukt, unikt og komfortabelt"
    • Gruppe

Overnattede: juli 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: