2. Hotelanmeldelser for Belgien
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Bruxelles (provins)
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Bruxelles

8,1

• Anmeldt: 18. september 2023

Godt
    • Lejlighed med 2 soveværelser

Der manglede elementære køkkenredskaber som skærebrædt og køkkenknive. Badeværelset virkede fugtigt og havde mug på fugerne. Kvarteret var lidt skummelt

God størrelse på lejligheden. Beliggenheden var central

• Anmeldt: 9. september 2023

6,0
    "Det var overordnet godt. Men jeg synes godt der kunne være aircondition inde i alle rum i lejlighederne."
    • Lejlighed med 2 soveværelser

Beliggenheden (det var et meget uhyggeligt område som hotellet lå i). Samt nogle airconditions virkede ikke ordentligt, så nogle af værelserne var virkelig varme.. Flere ting var også ødelagt da vi ankom..

Prisen og de store værelser

• Anmeldt: 28. august 2023

5,0
    "Minimalistisk lejlighed med god beliggenhed"
    • Studiolejlighed

Alle gæster måtte slås med koder og nøglekort ved indgang. Efter receptions lukketid, måtte vi hjælpes af en gæst den første gang og derefter hjalp vi andre nye gæster. Manglede bordlampe. Der var ingen gardiner og der hang en enkelt løse blondegardin skævt som ikke kunne flyttes og dækkede kun 1/5 del af vinduespartiet. Vi var på 7. etage så træerne dækkede nogle del af syn fra gaden. Føntørrer og Nespresso maskinen virkede ikke. Utæt brusekabine. Der var ingen WiFi. Det var lidt intimiderende om natten med drugdealer på gaden. Kan ikke anbefales at bo alene. Ellers fint hvis man vil bo billiger end hotel.

Tæt på offentlig transport, klimaanlæg (guldværd), et godt køleskab med fryser og fungerende elkedel. Personale (online) var hurtig med respons og virkede venlige.

• Anmeldt: 12. august 2023

Godt
    • Studiolejlighed

Lidt uheldige episoder på et par dage med en dør som ikke kun åbnes da vi ankommer og derfor ikke kan modtage vores værelse før kl 20. Natten efter tænder brandalarm kl 02 og vækker hele hotellet, da alle skal ud af bygningen. Lejligheden var i nogenlunde stand, men man kunne godt se at den lever et lidt hårdt liv til tider. Placering ikke så hyggelig.

Fint rengjort og høflig betjening. Ligger 10 min fra station på gåben samt 10 min gåben til grand plads.

• Anmeldt: 22. april 2023

"Fornemt"

Godt og perfekt

Overnattede: marts 2023

• Anmeldt: 15. februar 2023

"Fantastisk udsigt over Bruxelles."
    • Lejlighed med terrasse

Ved nærmere eftersyn manglede lejligheden finish. En dørhåndtag til badeværelset faldt fx hele tiden af, og dørene til bad og toilet kunne ikke låses. Der er et vindue mellem badeværelset og det ene soveværelse. Køkkenet var sparsomt indrettet, og vi savnede karklud, brødkniv, ostehøvl og vandkedel. Til gengæld var der opvaskemaskine med tabs og microovn.

Lejligheden på 9. sal var stor, moderne indrettet og havde en enestående udsigt over alle vartegn i Bruxelles. Den kan nydes fra svalegangen i hele lejlighedens længde. Der var parkering i kælderen. Da vi ankom, var situationen i receptionen pga andre gæster ret kaotisk, men vi fik efter omstændighederne den bedst tænkelige betjening. Man kan gå til Grand Place, og der ligger en metro lige rundt om hjørnet

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 19. maj 2024

Meget dårligt
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Vi havde booket en lejlighed til 4 personer. Da vi ankom var der kun én dobbeltdyne og én singledyne, hvilket vil sige, at en af os måtte sove uden og lå med en jakke over sig i stedet, så hun vågnede op med ondt i halsen. Vi skrev via deres anviste kanal, men fik at vide, at de ikke havde dyner liggende, hvorfor det ikke vil blive lavet om på. Toilettet havde svært ved at skylle papir ud, der var ikke håndsæbe på badeværelse, det ene vindue var i stykker, hvorfor det ikke kunne åbnes, og vi kunne dermed ikke tilgå altanen, og derudover var der ikke særligt rent. Rengøringspersonalet kom før tjek-ud, så hun gik ind, imens vi lå og sov, selvom vi var blevet varslet, at der ikke ville komme nogen under vores ophold. Hoveddøren var ikke låst, så vi følte os ikke trygge, og vi mødte flere gange den samme person, der lå og sov i opgangen, som vi stærkt formoder er hjemløs. I det mindste virkede brandalarmen, der gik i gang midt om natten, som viste sig at være udløst at en cigaret.

Overnattede: maj 2024

• Anmeldt: 30. april 2024

"Rimeligt.."
    • Solorejsende
    • Studiolejlighed

Men der var beskidt. Min ene side af sengen var kolapset..

Der så flot ud, man havde eget køkken

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 31. oktober 2023

Skuffende
    • Studiolejlighed

Bruser var i stykker og muggen

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 13. august 2023

Skuffende
    • På rejse sammen med venner
    • Studiolejlighed

Sengen, ingen wifi, alarm der startede på alle tidspunkter af døgnet uden der var noget personale der nævnte noget og det var svært og finde ud af hvordan man kom ind med koden.

Godt lide der var køkken og beliggenheden.

• Anmeldt: 29. juli 2023

1,0
    "låse døren. Wifi var ikke til rådighed på trods af det stod i bookningen. Flere halvfærdige løsninger i lejlighed dårlig"
    • Lejlighed med 2 soveværelser

Da vi ankom til lejligheden virkede låsen på døren ikke. Det var ikke muligt at få hjælp, så vi kunne reelt ikke forlade væres lejlighed da vi ikke kunne låse døren. Wifi var ikke til rådighed på trods af det stod i bookningen. Flere halvfærdige løsninger i lejligheden, bordpladen i køkkenet fra flækket, spa badet bar utæt så der løb ud med vand fra karet. Ringe oplevelse, der var årsag til at vi chekkede ud efter 1 nat. Vi havde booket 3. Virkelig dårlig oplevelse

Stor lejlighed

• Anmeldt: 22. oktober 2023