2. Hotelbeoordelingen Bulgarije

ul. Byalo more 4, Complex Sun and love, 9649 Kranevo, Bulgarije

#6 van de 22 vakantiewoningen in Kranevo

Gebaseerd op 3 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 12 september 2023

Strand en zee op vijf minuten van het appartement
    • Familiestudio

We arriveerden op de opgegeven tijd, maar kregen de sleutels pas twee uur later. De deur van de wasmachine kon na een wasbeurt niet geopend worden. Een medewerker loste dit op door met een stuk ijzerdraad het slot los te wurmen. Ik heb hem er drie keer bij moeten halen om dit te doen. Je zou verwachten dat er een reparateur werd ingehuurd om dit euvel te verhelpen. Dit kon blijkbaar wel met de lift die slechts één dag buiten dienst was.

We waren twee jaar geleden al eens een week in Apartments Victoria geweest, wat ons toen heel goed was bevallen. Dit keer kregen we een appartement dat jammer genoeg kleiner was omdat het op een hoek van het gebouw was gelegen. We kregen weer een eigen plek om onze auto te parkeren. Erg fijn was dat de koffiebar bij het zwembad nu wel open was in tegenstelling tot twee jaar geleden. In het gebouw was nu ook een tweede supermarkt gekomen met een ruimere keuze aan groente en fruit. We hebben natuurlijk volop genoten van het strand en de Zwarte Zee, die op vijf minuten van het appartement liggen. Echt ideaal. In de avonduren was er nogal wat kabaal van de animatie in omliggende hotels, maar de ramen en deuren konden geluiddicht worden afgesloten, zodat we er geen last van hadden.

• Beoordeeld op: 20 juli 2021

• Appartement