2. Hotelbeoordelingen Bulgarije

Beoordelingen over Семеен Хотел Берое

Стара Загора кв. Дъбрава ул. Калина 9, 6000 Stara Zagora, Bulgarije

#8 van de 94 hotels in Stara Zagora

• Beoordeeld op: 12 september 2023

Lekkerder eten dan we in Bulgarije gewend zijn
    • Superior Driepersoonskamer

Voor ons was het niet zo'n probleem, maar we kunnen ons voorstellen dat mensen die geen Bulgaars spreken het lastig kunnen vinden om met de eigenaar te overleggen. Het feit dat de naam van het hotel alleen in het Bulgaars op Booking.com staat schrikt mensen wellicht ook af.

Het hotel ligt iets buiten Stara Zagora, in een dorpje met de nodige villa's die in Bulgaarse stijl zijn gebouw en/of opgeknapt. We werden direct verwelkomt door de eigenaar die minimaal Engels sprak, hetgeen goed was voor ons om ons Bulgaars weer op te halen. We kregen een schitterende kamer met balkon toegewezen die van alle gemakken voorzien was. Op de binnenplaats hebben we vervolgens het diner genuttigd. Weliswaar stonden er de overbekende Bulgaarse gerechten op het menu, maar wat wij bestelden kwam met een speciale twist. Veel lekkerder dan we gewend zijn in Bulgarije! Afgezien van een blaffende hond of een enkele langsrijdende auto was het heerlijk rustig. Voor het ontbijt konden we kiezen uit twee menu's. Het was prima.