2. Hotelbeoordelingen Bonaire, Sint Eustatius en Saba
  3. Hotelbeoordelingen Bonaire, Sint Eustatius en Saba
  4. Beoordelingen B&B en herberg Kralendijk
  5. Beoordelingen van BnBBonaire near the ocean

Beoordelingen over BnBBonaire near the ocean

Kaya Zephyr 2, Kralendijk, Bonaire, Sint Eustatius en Saba

#9 van de 9 B&B's en herbergen in Kralendijk

Gebaseerd op 48 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 19 april 2024

Geweldig

Alles prima

De rustige locatie

• Beoordeeld op: 22 januari 2024

Simpel ingericht, maar heeft alles wat je nodig hebt.
    • Standaard Studio Appartement

Locatie en aardige beheerders De “palapa” is heerlijk om even te relaxen en genieten van het buiten zijn met een lekker drankje erbij.

• Beoordeeld op: 16 januari 2024

Ik heb er heerlijk genoten.
    • Standaard Studio Appartement

Er was een lekkage in de slaapkamer. Is gemeld. En er zouden wat meer pannen mogen zijn.

Het complex de ligging en de zeer fijne behulpzaamheid en contact met de beheerster.

• Beoordeeld op: 4 december 2023

Heerlijk uitzicht op een hele fijne locatie
    • Deluxe Studio Appartement

Het is een hele fijne locatie, centraal gelegen in Kralendijk, met diverse stranden op loopafstand. Het bovenste appartement heeft een heerlijk uitzicht en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, met een hele gastvrije ontvangst.

• Beoordeeld op: 12 november 2023

Gewoon een verblijf waar je he op vakantie voelt!
    • Basic Studio

De lokatie is op loopafstand naar centrum, strand, ontbijt restaurant. Daarnaast erg vriendelijk en behulpzaam en gastvrij! Eenvoudig maar netjes en sfeervol!

• Beoordeeld op: 4 november 2023

Prima appartement en het zitje voor de deur is perfect
    • Basic Studio

Douche heeft niet veel kracht

Het bed is heerlijk

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Heerlijk genoten van de rust en de faciliteiten sloten precies aan bij mijn wensen.
    • Comfort Studio Appartement

Rustige locatie met precies genoeg comfort. Joris is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 12 maart 2023

Heerlijk appartement
    • Deluxe Studio Appartement

Heerlijk eigen dakterras met mooi uitzicht, strandje vlakbij en Kralendijk op loopafstand.

• Beoordeeld op: 31 januari 2023

Prachtige plek voor een heerlijk verblijf.
    • Deluxe Studio Appartement

de wifi was niet altijd en overal goed beschikbaar.

Zeer fraaie locatie en mooi terrein met allerlei gezellige plekjes en voorzieningen. Aan het eind van de mooie boulevard ligt deze accommodatie op loopafstand van het gezellige centrum.Eigenaar Joris is heel vriendelijk, meedenkend en adviserend over je verblijf.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2022

Genoten
    • Standaard Studio Appartement

Helaas deed de wifi het niet, en 1 avond airco niet, maar dat kan gebeuren en ook wel lekker rustig zonder wifi, airco snel opgelost

Fijne ruime kamer en slaapkamer, leuk zwembad, vriendelijke mensen, dichtbij het centrum en de zee

• Beoordeeld op: 5 juli 2022

Heerlijk verblijf gehad. Een aanrader mocht je naar Bonaire willen gaan.
    • Standaard Studio Appartement

Vieze borden en glazen bij aankomt. elke dag poept een leguaan bij het zwembad. Dat is maar 1x opgeruimd die week. Zag er onsmakelijk uit .

De gezellige veranda waar je heerlijk kan zitten chillen. De locatie was ook top! lekker rustig en toch dichtbij het centrum van Kralendijk.

• Beoordeeld op: 16 juni 2022

prima

ligging

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

Fantastische verblijf op schitterend eiland
    • Basic Studio

Na een regenbui is de weg compleet overstroomd, dus beetje modderig soms

prima kamer, niet duur met voldoende faciliteiten. leuke mensen van de BnB en ook andere gasten.

• Beoordeeld op: 6 april 2022

Bonaire is prachtig maar deze beheerders moeten nog veel leren
    • Standaard Studio Appartement

Wat ik erg vond tegenvallen is dat de beheerders niet de eigenaren zijn en dat ze je echt geen "klant is koning" gevoel geven. Je moet eerst 3 keer zeuren voordat er iets gebeurd. Het is echt geen 5 minuten lopen naar centrum, eerder 15. Dit is dan wel langs een leuke boulevard. Receptie is niet 24 p/d open, je kunt wel altijd appen. Zoals hierboven beschreven: de gordijnen, het fornuis, de douche, toiletrolhouder, plankje wastafel ontbrak, alles staat op een rekje op de grond in de keuken (onhygiënisch) En ook: stopcontacten zijn erg onveilig (ook aangegeven, weer niks aan gedaan), er zitten overal dode vliegen op de muur, pas na een volle week kregen wij de 1e schoonmaak en schone handdoeken. Onacceptabel. Via de eigenaren hadden wij een (prima) auto gehuurd en duidelijke afspraken over de prijs gemaakt. Toen we achteraf wilden betalen was dit ineens duurder en moesten we contant betalen. Met de prijs zijn we niet akkoord gegaan. Leg dit dus vooraf vast!

Sinds oktober is BnBBonaire in handen van een Nederlands-Zwitsers stel. Het lastige hieraan is dat ze alles moeten overleggen met de eigenaren. Bij aankomst bleek namelijk bij dat de toiletrolhouder stuk was, er was geen plankje om iets op te zetten in de badkamer, 1 gaspit (van de 2) deed het niet, er was alleen een kapotte spatel, geen schaar etc. Na minimaal 3 keer vragen werd dit (deels) tegen heug en meug opgelost. Wij hebben hier veel ergernis aan ondervonden en vonden dit ook echt niet klantvriendelijk. Ik heb speciaal een appartement met keukentje geboekt, maar met 1 pit kan ik weinig. Gelukkig was er wel een grill (bbq), wat erg fijn was! Wij zaten in standaard studio 2. De kamer is vrij groot, wat echt heerlijk is. Het nadeel daarvan is wel dat de airco alles moet koelen. Wij hadden liever een gordijn of schuifdeuren tussen de keuken de slaapkamer gehad. Pas op dat je het licht uit doet als je je gaat omkleden, je kijkt dwars door alle gordijnen (ook rolgordijn) heen! Dit moet echt opgelost worden. Er is een klamboe aanwezig, ivm airco hebben wij deze niet gebruikt. De bedden liggen heerlijk! Zoals ik al zei was lang niet alles goed en aanwezig in de keuken. Omdat er geen bovenkastjes zijn is alles op een rekje onder het fornuis geplaatst. Maar aangezien dit fornuis niet is gekit loopt het water alsnog onder het aanrechtblad zo je bestekbak in. Ik vond dit erg vies. De badkamer is klein maar prima. Er is warm water, al is je haren wassen onder dit straaltje wel een uitdaging. De palapa was erg fijn. Hier kun je koffie en thee zetten en er staat een koelkast met (super goed betaalbare) drankjes. Ook het zwembad is heerlijk.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 6 september 2021

Heel relaxt en gezellig!
    • Standaard Studio Appartement

Het was niet echt een bnb, maar eerder een appartementje voor jezelf met alle gemakken van dien. Er was geen algemeen ontbijt oid

De algemene palapa werd een welkomstplek voor iedereen, dat was heel erg gezellig. Verder stonden er 3 fietsen waarmee ik het hele eiland rond ben gefietst en het zwembad werkte heerlijk verkoelend.

• Beoordeeld op: 24 juli 2021

• Basic Studio

Je moet wel heel close zijn met de persoon waarmee je de basic studio deelt: je zult moeten kunnen koken terwijl de ander een halve meter verderop op de wc zit: er zit geen deur tussen de badkamer en de rest en het kamertje is klein;) Verder een beetje onhandig dat er geen eettafel is voor de basic studio.

Zwembadje was fijn. De gezamenlijke zitplek met de mogelijkheid tot het maken van koffie en thee ook heel sfeervol.

• Beoordeeld op: 20 juni 2021

Fijn verblijf met een goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Basic Studio

De geluidsoverlast van de centrale zitplaats (palapa) bij ons appartement.

De locatie op loopafstand van de kade in Kralendijk.

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

Een oase van rust.

NIETS

De RUST! Geen noemenswaardige last gehad van geluidshinder. Zelfs de honden hebben niet veel van zich laten horen. Het appartement was keurig schoon, zelfs de witte onbevlekte muren lieten zien dat er een goede voorbereiding heeft plaatsgevonden voor mijn verblijf. Zelfs het bestèk bak was schoon. Kort kennis gemaakt met de aardige en dienstgerichte nieuwe eigenaar. Het wordt nòg mooier.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

Was niet bepaald luxe, maar beschikte wel over het noodzakelijke.
    • Standaard Studio

De indeling van ons appartement was niet erg praktisch

Wij werden met rust gelaten en er werd goed gereageerd wanneer er klachten waren.

• Beoordeeld op: 21 april 2023

Mug in mijn klamboe

Contact met de eigenaar

• Beoordeeld op: 10 december 2022

Prima verblijf
    • Basic Studio

Houten stoel die zijn beste tijd had gehad buiten in hé zitje.

Schoon,goed bed,vriendelijke ontvangen.

• Beoordeeld op: 11 november 2022

• Standaard Studio Appartement

Harde bedden geen goede koekepan Lekker airco lekkages bij regen

Zwembad goede douche

• Beoordeeld op: 22 juli 2022

Prima plek voor een week. Prijs is niet hoog, je moet er echter niet teveel van verwachten. Foto’s op deze site zijn moo
    • Budget Tweepersoonskamer

Er is veel achterstallig onderhoud en het was amper mogelijk om je kleding op te bergen (geen kastruimte op een paar planken na in de badkamer). In 1 slaapkamer was geen gordijn voor het raam, dit werd echter meteen opgelost. Tevens was er bij aankomst niet goed schoongemaakt, dit werd ook direct aangepakt.

Het appartement is heel ruim opgezet en er zit een groot dakterras bij. keuken ook voorzien van alle apparatuur.. Beheerder is behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 maart 2022

Voldoende