2. Hotelbeoordelingen Bonaire, Sint Eustatius en Saba

8 Kaminda Sorobon, Kralendijk, Bonaire, Sint Eustatius en Saba

#1 van de 29 hotels in Kralendijk

• Beoordeeld op: 28 mei 2024

nvt

Relaxte sfeer, behulpzaam personeel, lekker bed en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 mei 2024

Waanzinnige locatie als je echte rust zoekt en het gevoel wil hebben dat je zo welkom bent.

ik zou het niet weten.

Op zoek naar een rustige locatie, waar het warm was en vooral heel rustig kwam ik als surfend uit op boutique hotel Wanapa op Bonaire. Geboekt met optie tot annuleren.... Snel volgde de e-mail van eigenaar Fenna. Ik was om: zo attent en figuurlijk warm... ticket geboekt en gegaan. Wat een oase en wat weten Fenna, Melvin en hun medewerkers hoe ze hospitality vorm moeten geven. Niets was teveel, alles kon geregeld worden: als ik het maar naar mijn zin had. Mijn doel om tot mezelf te komen is prima gelukt: aan het heerlijke zwembad met superbedjes waar het nooit druk is. Met een huurauto kan je het eiland verkennen en wat boodschappen halen, naar Kralendijk om wat te eten. Dat kan overigens op een aantal avonden ook bij Wanapa waar Melvin de sterren de van hemel kookt. En de kamers: ruim, schoon en prachtig gedecoreerd.

• Beoordeeld op: 18 mei 2024

Heerlijk
    • Deluxe Kamer

Als we dan toch wat moeten zeuren: restaurant zou iedere avond open mogen en m’n deur sloot niet zonder hem op slot te moeten draaien.

Alles. Geweldig restaurant ook. Fijn dat er een bureau in de kamer is met snel internet voor de zakelijke reiziger.

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

Uitgerust

Netjes schoon

De rust

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

Fantastisch hotel waar je flink in de watten wordt gelegd
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

1 klein puntje, maar niet onoverkomelijk. De verlichting in de badkamer. Mag iets feller, zeker om je lenzen in te kunnen doen en je op te maken.

Het ontvangst van Laura, zo warm! Alle tijd werd voor ons genomen en wij voelden ons direct thuis! De volgende ochtend was er Melissa!!! Jemig wat kan zij een ontbijt maken. Iedere morgen maakte zij iets heerlijks. Zodra wij aan tafel schoven, ging zij de keuken in en kwam zij niet veel later terug met allemaal heerlijke dingen, yoghurt met rood fruit, verse sap, heerlijk brood met rijkelijk beleg, avocado, ei. Je hoefde niets te doen, alleen zitten en je bordje leegeten. Ook nog 2x gegeten in de avond. 1x het 4 gangen diner met bijpassend wijnarrangement. Ook werkelijk fantastisch. Ook hier weer een geweldig persoon, Stef! Weet veel van wijn en vertelt veel over het eten, leuk! Op vrijdagavond is er een Italiaanse avond , ook hier hebben wij van genoten! Kortom, een geweldig hotel met een enorme gezellige en fijne sfeer. Fijn zwembad, goede bedden en schone kamers. Wij komen hier zeker nog een keer en kunnen het iedereen aanraden. Bedankt, Laura, Melissa en Stef en uiteraard iedereen die hier werkt.

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Heerlijke plek, voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Kamer

De rust (15+), de uitstraling van het landhuis, goede bedden, heerlijk ontbijt en lekkere plek om ook een dag aan het zwembad te chillen.

• Beoordeeld op: 8 april 2024

Perfecte locatie voor een rustig verblijf op Bonaire
    • Deluxe Kamer

Kleinschalige opzet. Erg vriendelijk en behulpzame eigenaren en personeel. Heerlijk ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 6 april 2024

Super.
    • Studio met Terras

Fenna is een zeer goed gastvrouw. De keuken is fantastisch. Het personeel vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. We zaten in de studio en daarom waren we ook in de gelegenheid om zelf te koken. Wel zo fijn bij een langer verblijf. Heerlijk, een appartement met hotelfaciliteiten. Kan niet beter.

• Beoordeeld op: 28 maart 2024

• Deluxe Kamer

Het hotel is letterlijk een oase van rust waar de kolibries je om de oren vliegen en de leguanen je bij het zwembad gadeslaan. De persoonlijke benadering en hulp bij het uitzoeken van leuke tripjes en goede restaurants hebben we als zeer prettig ervaren. Het ontbijt, italian night met verse pasta/pizza en 5-gangen menu in het restaurant waren overheerlijk! We kunnen alleen maar lovend zijn over ons verblijf, we hebben ontzettend genoten!

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

Geweldig. Heerlijk genoten

De rust. De service

• Beoordeeld op: 12 maart 2024

Aardig verblijf met goed restaurant.
    • Studio met Terras

Wij hadden de studio geboekt vanwege de buitenkeuken. Die viel erg tegen. Het is een oude, vervuilde en deels verroeste Boretti, waarvan de bakplaat al niet meer bruikbaar is. De buitenstoelen en de zitzakken zijn niet erg geschikt voor (oudere) mensen met rugklachten. Bij het zwembad zijn voldoende ligstoelen, maar te weinig ligstoelen met schaduw. Het dakterras oogde niet gezellig, met opgestapelde stoelen. Al met al vonden we de studio vrij duur.

De ontvangst is hartelijk en het personeel is vriendelijk en attent. De koffie/thee faciliteiten zijn prima. Het hotel heeft een gezellig en zeer goed restaurant. Goede wijnen zijn beschikbaar. De studio die we hadden geboekt biedt veel privacy.

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

• Deluxe Kamer

Ontbijt was elke dag weer anders, erg goed. Het contact met Fenna en haar partner was zeer prettig. Ze zijn erg toegankelijk en behulpzaam. Je voelt je gelijk thuis. Ik ga het andere mensen aanbevelen om hier vakantie te vieren. Alles was goed!!

• Beoordeeld op: 10 februari 2024

Geweldig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Echt geweldig. Heerlijk ontbijt, heerlijk diner. Zeer mooi onderhouden en schoon. Voelde me er echt thuis! Daarnaast zeer veilig (als vrouw alleen voor werk) en ze helpen je overal mee. Zou gelijk weer terug willen!

• Beoordeeld op: 4 februari 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De gastvrijheid was ongekend goed!

• Beoordeeld op: 30 januari 2024

Aanrader
    • Deluxe Kamer

Kleinschalig en rustig, fijne sfeer en heerlijk eten

• Beoordeeld op: 29 januari 2024

Fantastisch!!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Het was een geweldige plek om te zijn, super mooie ruime kamers met heerlijke bedden en een prachtige badkamer! Erg fijn dat er een koelkast met een vriesvakje in de kamer aanwezig is. De kolibries en de leguanen zijn in de mooie tuin de gehele dag te spotten.Fenna is een leuke prettige Gastvrouw en Melvin kookt de sterren uit de hemel en Jans is een leuke gezellige huishoudster die elke dag de kamer weer tiptop in orde brengt. Gauw maar weer;)

• Beoordeeld op: 21 januari 2024

Bijzonder en gastvrij verblijf op Bonaire
    • Deluxe Kamer

Mooie locatie, ontzettend gastvrije en behulpzame medewerkers.

• Beoordeeld op: 16 januari 2024

Veel luxe voor een redelijke prijs
    • Deluxe Kamer

Alles top. Culinair eten, mooie plek, fijne mensen, goede tips, alles wordt voor je geregeld.

• Beoordeeld op: 16 december 2023

Geweldig Landhuis op perfecte plek! Supervriendeljjke eigenaren, heerlijk ontbijt, topaccomodatie!

Niets!

Wat een geweldige plek om te mogen verblijven en wat een gastvrije hosts! Veel beter als dit gaan we niet meemaken. Vanaf de reservering tot aan het uit-checken, hier klopt gewoon alles. De vriendelijke eigenaren hebben maar één doel: zorgen dat het je als gast aan niets ontbreekt. En dat lukt ze feilloos. De accommodatie ligt net buiten de drukte van Kralendijk op maar 5 autominuutjes van het centrum en geeft daardoor een enorm rustgevend gevoel. Zeer ontspannen. Ruime schone kamer met heerlijke bedden en fijn sanitair en voor de deur een heerlijk groot (en schoon!) zwembad. Hier is het elke ochtend heerlijk wakker worden, gevolgd door een uitgebreid gezond en lekker ontbijt op de porch. Een perfecte start van de dag. Maar het wordt nóg beter als je s’avonds aanschuift bij een diner van chef-kok Melvin. Wat een passie en wat een heerlijke gastronomische gerechten met bijpassende wijnen! Gastvrij verblijven en culinair genieten onder één dak! Melvin en Fenna zijn toppers en met hun Landhuis Wanapa een echte aanwinst voor Bonaire.

• Beoordeeld op: 8 december 2023

Fantastisch verblijf, met alleen maar hoogtepunten.
    • Deluxe Kamer

Het mooie hotel, het vriendelijke personeel, het prachtige zwembad met fantastische ligbedden, het mooie uitzichtpunt bij zonsondergang en de uitstekende fine dining experience van Melvin.

• Beoordeeld op: 29 november 2023

Super!

Nvt

Prachtige accomodatie, fijn personeel wat graag enthousiast vertelt over de omgeving, tips over wat wel en niet te doen en een heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

Fantastisch hotel op een super locatie voor een ontspannen vakantie ❤️
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Prachtig landhuis met binnenplaats, een groot zwembad en mooie ruime kamers op een rustige locatie in de natuur en niet ver van Kralendijk. Heerlijk ontbijt en diner met passie gemaakt. Super vriendelijke en gastvrije hosten.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

Geweldig verblijf

Niets.

Het ontvangst was uitermate hartelijk met een (koud) drankje en een uitgebreide uitleg over de verschillende bezienswaardigheden op het eiland

• Beoordeeld op: 16 oktober 2023

De ultieme home away from home!
    • Deluxe Kamer

Wat hebben we genoten van ons verblijf op deze fijne plek... De pure toewijding van Fenna en Melvin om hun gasten te omhullen met kwaliteit is zichtbaar en voelbaar. Zowel in sfeer als in product. Zij weten wat gastvrijheid is en geven dat met zo'n relaxte en persoonlijke touch perfect invulling. Het authentieke landhuis is gelegen midden in de natuur, en er was niets fijners dan na een dag op pad hier te mogen thuiskomen, want zo voelde dat. De kamers zijn fris en brandschoon (dank je wel lieve Jans!!) en de bedden heerlijk zacht. Het ontbijt top (de Jura koffiemachine ook!!:) De koude biertjes van het huis bij aankomst zijn die extra dingen die je zó welkom laten voelen. Nog een extra diepe buiging voor Melvin, want zijn kookkunsten behoren tot het hoogste niveau dat wij ooit hebben ervaren in het Caribisch gebied. Met zoveel passie en expertise kookt hij meerdere malen per week (voor zowel gasten van het hotel als van buitenaf) en dat echt is een múst-experience. Voor ons geen twijfel over mogelijk dat we hier terug gaan komen. Dank dank dank Fenna en Melvin! You have a winner of a business..