2. Hotelbeoordelingen Brazilië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: São Paulo (staat)
  4. Beoordelingen B&B en herberg São Sebastião
  5. Beoordelingen van Pousada Vila Barequeçaba

Beoordelingen over Pousada Vila Barequeçaba

Rua Hugo Dehn, 267, São Sebastião, CEP 11600-000, Brazilië

#14 van de 41 B&B's en herbergen in São Sebastião

• Beoordeeld op: 4 juni 2024

1,0
    Verschrikkelijk, nooit meer. Weggegooid geld.
    • Standaard Driepersoonskamer

Ten eerste de kamer, deze is veel kleiner dan dat die lijkt op de foto’s. We hadden een driepersoonskamer geboekt, maar dit was slechts een tweepersoonskamer met een extra matras op de grond. Het bed was oncomfortabel en niet recht. De lakens en handdoeken waren niet schoon, de kamer en badkamer waren vies. De locatie is ver weg van het strand en in de directe omgeving is er niks te zien. Het management is ofwel onwetend of leugenachtig. We hadden voor twee nachten geboekt, maar ik had op de dag van aankomst al aangegeven de tweede nacht te willen cancellen. Er werd mij gerustgesteld dat dit geen enkel probleem is, en dat ik het bedrag voor de tweede nacht gewoon terug zou krijgen. Bij het uitchecken, na één nacht, werd mij verteld dat ik Booking.com moet contacteren zodat ze het geld terug zouden storten. Van de kant van Vila Barequeçaba was er geen enkel probleem om terug te betalen. We hebben uitgecheckt en zijn vertrokken naar een ander hotel. Aangekomen bij het andere hotel kreeg ik via Booking.com het bericht van Vila Barequeçaba dat hun beleid het niet toeliet om het bedrag van de tweede nacht terug te boeken. Zelfs als ik de tegenstrijdige informatie van het management negeer, en negeer dat ik twee nachten betaald heb voor één overnachting, dan nog staat het gebodene in geen enkele verhouding met de kamerprijs. Nooit meer!

Het enige wat enigszins in orde was, was het ontbijt, dit was gewoon oké.

Verbleven in juni 2024

gogbrazil