2. Hotelbeoordelingen Zwitserland

Gebaseerd op 9 beoordelingen over dit appartement

5,8

• Beoordeeld op: 30 maart 2024

• Studio Appartement

Alleen begaanbaar via een smal, glad weggetje

Mooi, schoon appartement

• Beoordeeld op: 6 maart 2024

• Studio

De laatste 200tal m tot residentie = smal padje met helling, grote bagage kan hierbij een uitdaging vormen.

Uitstekende lokatie, aan de rand vn stad met onmiddelijke toegang tot natuurgebied nl. wandelpaden in bos/bergen en een deel van de skipiste. Adembenemend uitzicht op de bergmassief op balkon. Kleine, maar nette studio met alle benodigdheden in de keuken, uitstekende bed, kussens en dekens zorgen voor heerlijke nachtrust. Hygiëne is top. Bushalte op 5tal min wandelen. Tevreden over verblijf!

• Beoordeeld op: 30 september 2023

Helemaal TOP
    • Studio Appartement

"Ons verblijf in Zermatt was werkelijk onvergetelijk dankzij de prachtige locatie waar we geluk hadden om te verblijven. De plek alleen al bood een adembenemend uitzicht dat onze zintuigen verwende. Het appartement was omringd door weelderig groen met grazende koeien, en het geluid van de typische koeienbellen voegde een rustieke charme toe aan de omgeving. Wat ons verblijf nog specialer maakte, was de warme gastvrijheid van Claudia, onze gracieuze gastvrouw. Ze verwende ons met een gratis upgrade van onze kamer, wat onze ervaring naar een hoger niveau tilde. Het was duidelijk dat ze er alles aan deed om ons comfortabel en tevreden te laten voelen. De locatie was ook perfect gepositioneerd, met het kabelbaanstation op slechts 10 minuten loopafstand en het bruisende centrum van Zermatt op ongeveer 20 minuten. Als je geen zin hebt om te lopen, is er zelfs een gratis bus beschikbaar, maar eerlijk gezegd, de wandeling was een waar genot vanwege het prachtige uitzicht en de schilderachtige straatjes. Kortom, deze accommodatie bood ons de ideale uitvalsbasis om Zermatt te verkennen en een onvergetelijke tijd te beleven. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie en onvergetelijke ervaring in deze betoverende stad."

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

Prachtig appartement en locatie!
    • Studio Appartement

Eigenlijk niets! was helemaal top. Klein puntje, wellicht iets meer sfeerverlichting voor de avonden in het appartement of dimbare lampen. :)

Prachtige plek, rustige omgeving en zeer schoon appartement. Appartement van alle gemakken voorzien, compleet en erg knus! Wij kregen een update naar een kamer met nog mooier uitzicht! Wat een service! :) Tevens konden wij onze spullen al eerder kwijt, omdat de kamer reeds gereed was. Fantastisch en erg fijn! Vriendelijk ontvangst en gastvrijheid! Op voorhand duidelijke routebeschrijving en top communicatie gedurende het verblijf ontvangen per mail. Wij komen graag terug (in winter en/of zomer)

• Beoordeeld op: 7 maart 2024

• Beoordeeld op: 15 januari 2024