2. Hotelbeoordelingen Zwitserland

7,2

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Prima
    • Classic Tweepersoonskamer

Heel erg gehorig en veel last van de “buren”. Ook waren de kussen helemaal plat en oud. De lamellen voor de ramen waren stuk waardoor we de ruimte niet goed donker konden maken en mensen naar binnen konden kijken. En voor 150 euro per nacht kan er best een fatsoendelijke douche in :)

Ontbijt was lekker en vers! Prachtig gelegen met een mooi uitzicht, heerlijk rustgevende omgeving Vriendelijk personeel Fijn om een kortingskaartje voor de regio te ontvangen. Voldoende parkeergelegenheid Gratis gebruik van sauna en zwembad een +

• Beoordeeld op: 12 februari 2024

• Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Personeel was zeer onvriendelijk en onduidelijk als we vragen stelden over activiteiten wisten ze niets, en we hebben t gevoel gehad dat ze ons niet wilde helpen zoeken met activiteiten. Heel jammer. Voor de rest was alles prima!

Kamers waren schoon en het uitzicht op meer was uitstekend! Ontbijt was ook lekker..

• Beoordeeld op: 11 februari 2024

• Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Personeel gaf weinig informatie. Ze konden niet goed informeren over plekken/prijzen etc.

Mooi uitzicht en schone kamer

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Mooi uitzicht!
    • Classic Eenpersoonskamer

Het enige nadeel is dat het vanaf het Station van Brienz een klimmetje omhoog is. Achteraf bleek dat er ook een shuttle reed voor het in en uit checken. Dat had ik even gemist.

Het uitzicht vanuit mijn kamer was echt fantastisch keek uit over het meer. De kamers zijn goed. Alleen wel wat gehorig. Dit denk ik door de houten vloeren. Overigens in de kamer die ik had stond gewoon een airco. Niet gebruikt maar dus hier wel aanwezig. Personeel vriendelijk, er deed zich even een probleem voor maar dit werd meteen ook keurig opgelost. Dus daarover geen klachten.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2023

Een vakantie met familie
    • Classic Familiekamer

Geen airconditioning in de slaapkamer en het was heel warm

Goei locatie was het

• Beoordeeld op: 12 september 2023

• Classic Tweepersoonskamer

Super locatie, super vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt met een prachtig uitzicht over het meer van Brienz. Ook is het restaurant wat bij het hotel zit echt een aanrader voor diner. Heerlijk betaalbaar eten met wederom een prachtig uitzicht en mega vriendelijk personeel. En als verassing nog een heerlijke sauna.

• Beoordeeld op: 5 september 2023

Verblijf was verder erg fijn!
    • Classic Familiekamer

Wij hadden de familiekamer,dat is in een apart gebouw,je hebt een beneden en boven verdieping in de kamer.Badkamer was erg oud,maar de matrassen waren niet fijn die mogen weleens vervangen,lagen in een kuil en je voelde de bodem (ik ben niet zwaarder dan 67 :) )Dat vond ik een nadeel terwijl je best wel een bedrag betaalt per nacht.

De plek is geweldig,goed eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

De ligging en de vriendelijke mensen
    • Premium Wellnesskamer met Hotpot

De kamer (wij hadden een premium wellnes room) is verouderd. Alles was wel nog in orde en hygiënisch tip top. Maar wij hadden niet verwacht dat het zo oud was. Ook de werking van de hottub (temperatuur van het water regelen) werd ons niet uitgelegd. En, maar daar kan het hotel niet aan doen, het was er stikheet. Toen wij in Zwitserland waren was het buitengewoon warm en er is nergens airco. (Heb je normaal niet nodig in Zwitserland)

De ligging was prachtig. Ontbijt was goed. Mensen waren ook zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Geweldig
    • Appartement met uitzicht op het meer

Uitzicht

• Beoordeeld op: 4 augustus 2023

• Classic Familiekamer

Mooie ruime kamer, wel wat verouderd.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

• Classic Familiekamer

De classic familiekamer is gedateerd

De vriendelijkheid van het personeel en de geweldige ligging

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

• Premium Familiekamer met Hotpot

De hottub op je balkon is een topper. En je hebt een mooi uitzicht er bij.

• Beoordeeld op: 20 september 2022

• Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

In de avond was alles dicht en geen sfeer

Prachtige locatie karakteristieke kamers netjes en schoon voldoende ruimte op de kamer

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

fantastische plek met vriendelijk personeel op loopafstand van het meer en treintje naar de Rotthorn

Ontbijt binnen

Het uitzicht en personeel.

• Beoordeeld op: 2 juli 2022

• Classic Tweepersoonskamer

Onze kamer was wat gebrekkig en is wel toe aan een opknapbeurt. Zo waren de gordijnen (wat ervoor door kon) kapot en de kamer & de badkamer wat gedateerd.

De locatie was absoluut geweldig. Heerlijke gedineerd met wonderbaarlijk uitzicht.

• Beoordeeld op: 13 september 2021

Prima verblijf om de omgeving te ontdekken.
    • Met huisdier
    • Classic Tweepersoonskamer

Lampen in de kamer. je had 2 (waren ook de enige)enorm felle lampen in de kamer. thats it. Dus avonds een leeslampje bij het bed zat er niet in. Ook op de hal was geen lamp. Wat best ongemakkelijk was als je daar je koffer had staan. Ook was het best best warm op de kamer omdat er geen airco was en als je ramen opendoet voor frisse berglucht heb je doordat die 2 felle lampen aanhad zat de kamer vol met beestjes. dus Raam hielden we maar dicht.

Locatie, ligging was erg mooi en op loopafstand van Brienz zelf (winkels en restaurants) Restaurant was goed en het uitzicht was perfect, zo over Brienzersee. Vriendelijke hotel personeel. zowel receptie als restaurant. Ontbijt was ook prima, heerlijk vers brood. Wifi werkte ook goed. Je krijgt ook een kaartje waarmee je korting krijgt op de Rothorn Bahn. Ook fijne grote tuin met veel gras voor de hond.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2021

Adembenemend
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Prachtig gelegen als een sprookje!!! Dat uitzicht maakt veel goed. Kamers heel schoon maar wat aan de oude kant. Toch had dat zijn charme heb genoten

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

Hottub op balkon en uitzicht is prachtig!
    • Premium Wellnesskamer met Hotpot

Comfort valt tegen. Wc-badkamer valt tegen. Ontbijt heel slecht. Geen variatie! Zwembad vies en sauna deed het niet.

Locatie is prachtig! Hottub op balkon heerlijk. Kamer is ruim. Uitzicht is heel mooi

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

Fijn verblijf met veel verbeterpunten. Zou er niet snel teruggaan.
    • Classic Budget Double Room with Mountain View

Tijdens de aankomst op 16-10-2023 rond 19:00 was de receptioniste onvolledig, kortaf en arrogant. Bij vragen rolde ze eerst met haar ogen en gaf geirriteerd antwoord. De rest van het personeel was wel goed, behulpzaam en professioneel. De kamer was een bezemkast. IKEA maakt betere kamers. Dit was echt onder de maat. Voor we reserveerden hielden we het hotel al een aantal weken in de gaten vanwege de locatie en mooie kamers. Uiteindelijk werden we door een goede deal via Trivago gelokt, maar dit viel vies tegen doordat we niet op een te verwachte kamer werden geplaatst... kamer 30. Ik hoop dat ze er maar één hebben van deze. De badkamer was zeer klein en beschimmeld. De TV hebben we niet gebruikt omdat we meer zagen op onze telefoons. De gordijnen waren te klein om het gehele raam te bedekken. Er kon dus altijd iemand naar binnen kijken. De wanden hadden boorgaten en waren dun dus gehorig. De parkeerplaats voor de deur was een drama. Veel te krap, veel obstakers en stijl. Op de grond lag grind met puin waardoor er veel geluid kwam van het vele gemaneuvreer en slippende banden op de 2 stijle hellingen. Ik ben serieus meerdere keren uit bed gekomen om te controleren of mijn auto niet was beschadigd. Soms werd tijdens het gidsen STOP! gegild... slaap dan nog maar eens rustig. Er waren meerdere parkeerplaatsen welke elke avond vol waren.

De locatie is fantastisch, maar er stond een boerderij naast de locatie waar koeien stonden met bellen die ons 's nachts wakker hielden. Ontbijt was heerlijk. Diner was perfect. Gevarieerde kaart en lekker eten. Personeel deed hun best. De faciliteiten (zwembad, hot tub) en sfeer zijn fantastisch.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Veel te duur voor wat je krijgt. Alleen het uitzicht is mooi, rest is onder niveau
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamers zijn erg gedateerd. Er is geen airco waardoor het bij ons 33 graden in de kamer was. We hadden geen douche, alleen een bad. Ontbijt was erg simpel.

Prachtig uitzicht, goede locatie.

• Beoordeeld op: 8 mei 2023

• Classic Familiekamer

is een oude hotel. een beetje versleten. heel matig ontbijt.

het personeel heeft me echt goed geholpen met alles. a big thanks for that.

• Beoordeeld op: 26 februari 2023

perfect
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

het hotel heeft een perfecte ligging. De kamers zijn ruim en het bed is zeer comfortabel. Ontbijt is dik oké en het personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

Hotel heeft totale make over nodig.
    • Suite met Hotpot

Op de pfoto’s ziet het er strak en mooi uit. Eenmaal aangekomen stelt een en ander teleur. Ik vind dat booking.com hier ook beter op zou moeten toezien

Uitzicht Hottub

• Beoordeeld op: 27 april 2022

• Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

De kamers zijn erg simpel en de badkamer is eigenlijk meer camping niveau en heel erg krap. Zeker niet gemaakt voor lange mensen want ook de bedden waren wat klein zelfs voor iemand van 1.70m. Al met al wel simpel voor de relatief hoge prijs.

Het ligt prachtig en je hebt erg mooi uitzicht met het ontbijt en ook vanaf het terras.