2. Hotelbeoordelingen Zwitserland

7,2

• Beoordeeld op: 15 september 2023

Prima prijs kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Douche

Zondag en maandag is het restaurant blijkbaar gesloten. Dit wordt nergens vermeld. In buurt is ook alles dicht. Het zou fijn zijn als je dit van te voren weet, zodat je dit in kunt plannen na een lange dag hiken. Dit was een flinke anti-climax, met een lege maag naar bed.

Goed te bereiken, vriendelijke mensen. De douche kan een opfrisbeurt gebruiken, maar het voldoet prima. Erg mooie lokatie, makkelijk parkeren. Fijn om toch een eigen wastafel in de kamer te hebben.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

Op zich oké.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Onze kamer 202 is ook de nooduitgang. Bedden niet comfortabel, stalen veren niet fijn bij langer in een positie liggen. Het rook naar rook.

Ontbijt en uitzicht.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Slecht
    • Tweepersoonskamer met Terras

Bed, ontbijt (allergie aangegeven, maar er wordt geen rekening mee gehouden), geen stopcontacten, afgeleefd kamer en gebouw.

• Beoordeeld op: 13 september 2022

Vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 juli 2022

Lekker gegeten en goed geslapen.

Het is een verouderd hotel en dat zie je terug in de inrichting. Geen lift aanwezig dus behoorlijk sjouwen met de koffers naar de 3e verdieping. Kamer had wel wat meubels maar geen zitje. Bedden waren echter goed. Badkamertje had een douchegordijn waar ook een schuifdeur geplaatst had kunnen worden. Over het algemeen kan het hotel een opfrisbeurt gebruiken. De tekortkomingen werden wat ons betreft ruimschoots gecompenseerd door de vriendelijkheid van het personeel.

Vriendelijkheid van het personeel. Restaurant had een Aziatische keuken (ook gewoon Europees) en het eten was goed en ook de prijs was goed. Ontbijt was ook prima, voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 16 september 2021

goed

oud, gedateerd hotel

locatie was top, ontbijt middelmatig

• Beoordeeld op: 5 september 2021

een beetje gedateerd/ weinig onderhoud

de bedden

vriendelijkheid personeel en eigenaar

• Beoordeeld op: 31 juli 2021

Zeer eenvoudig hotel met uitstekende keuken.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Douche

Sommige kamers hebben een gedeelde en erg eenvoudige badkamer. Het ontbijt was zeer matig. Het hele hotel is nogal gedateerd.

Uitstekend restaurant met zeer goede Aziatische gerechten. Vriendelijk personeel. Bus stopt voor de deur, dus met OV zo in Interlaken of beatenburg.

• Beoordeeld op: 23 september 2023

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamers zijn erg gehorig.

Het eten was super goed.

• Beoordeeld op: 8 september 2023

Altijd fantastisch

Het enige was de schimmel rondom de zeepdispenser in de badkamer, al vind je niet snel een hotel zonder schimmel.

Prima prijs voor een prima kamer met een onbeschrijfelijk uitzicht op de Zwitserse bergen. Wij zijn nu voor het 2e jaar op rij op doorreis langs dit hotel gekomen en zijn iedere keer super tevreden. Het personeel is ongekend vriendelijk en behulpzaam, het eten is super lekker, het ontbijt is dik in orde en je kunt lekker je ramen open zetten om de kamer te luchten met de enorm schone en frisse lucht op de berg. Daarnaast zit je vlakbij interlaken maar ver genoeg weg om de drukte van de stad te ontvluchten. Gun jezelf een avondje tussen de Zwitserse koeienbellen met de welkome afwisseling in de vorm van de Aziatische keuken. We komen hier graag wederom terug.

• Beoordeeld op: 18 september 2022

incredible. would visit again.
    • Eenpersoonskamer met Terras

de vloer is een beetje ongelijk maar de service is fantastisch. Zulk vriendelijke personeel ben ik nog nooit tegengekomen.

Het uitzicht was echt fantastisch en onwerkelijk mooi

• Beoordeeld op: 5 september 2022

Geweldig hotel, goed geslapen, paar kleine dingetjes
    • Tweepersoonskamer met Terras

We hadden een kamer met badkamer, de andere optie was om er 1 te delen, hier hadden we dus echt geen behoefte aan. De badkamer die erbij zat kon de deur maar net van open zonder de wc te raken. Naast de wc zat de kleinste douche gepropt die er maar te krijgen is. Het was voor ons geen probleem maar neem het wel in overweging als je van plan bent hier lang te blijven. Overigens was een stekkerdoosje best welkom geweest, we moesten de bedden naar achteren schuiven om onze spullen op te laden.

Het personeel is super vriendelijk, het hotel is prachtig gelegen met uitzicht op enorme bergen. Vanaf het verblijf loopt een prachtige pas naar beneden om binnen 5min in Interlaken te zijn. Het eten was heerlijk en ondanks dat de Aziatische eigenaren voornamelijk hun eigen keuken serveren deed de schnitzel van mijn vriendin niet onder aan welke andere we ook gegeten hebben. De bedden zijn de één van de meest comfortabele waar we op hebben gelegen maar dat is uiteraard smaak afhankelijk (ze zijn behoorlijk zacht). Voor de budget reizigers onder ons, de prijzen zijn verrassend niet-Zwitsers. Het is allemaal erg betaalbaar.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

1,0
    Erg slecht
    • Tweepersoonskamer met Terras

het is een oud hote,l met veel achterstallig onderhoud, eigenlijk ziet het er niet uit. Ontvangst was simpel, werd niets verteld, hier is de sleutel.. De kamer is oudbollig en erg simpel er staan 2 bedden met slechte matrassen 1 waarvan de latenbodem kapot is. 2 stoel en een tafel In de kamer zijn maar 2 stopcontacten. Geen tv, koelkast, kluisje, koffie of thee faciliteiten geen airco of ventilator eigenlijk niets geen 'luxe'. Er is wifi op de kamer als je tegen de deur gaat zitten op de rest van de kamer eigenlijk geen wifi. De badkamer is erg klein de wc bril lag er los op, in de afzuigen zit zoveel stof dat hij het bijna niet doet. De eerste dag geen warm water, dit werd verholpen na dat we daar gemeld hadden. We hadden een kamer met terras geboekt, dit was een dakterras wat je deelt met 5 kamers meer dus 0 privacie onze 2 stoelen waren kapot. Het hotel is erg gehorig je kunt prima horen als de buren snurken. Het ontbijt is aardig niets bijzonders je moet je eigen brood snijden niets mis mee alleen het mes is zo stomp dat dit bijna niet lukt.. Conclusie veel te duur voor wat men bied dit was 1 maal een nooit weer. Jammer

• Beoordeeld op: 15 juli 2022

Slecht
    • Eenpersoonskamer met Terras

De muren en plafonds zijn zo dun als papier. Als de bewoners om 10u naar boven gingen hielden ze hier absoluut geen rekening mee, en moest je luisteren naar gestamp, schuifende meubels en spelende kinderen tot zeker 11u in de avond

Het uitzicht was prachtig

• Beoordeeld op: 15 november 2021

dat was alles netjes

Na een lange periode hard werken even 3 dagen ontspanen en dat is in het Hotel Restaurant Regina Beatenberg zeker gelukt, Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers, goede service en top locatie midden in de bergen, Wat heb je nog meer nodig?"

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 25 oktober 2021

Prachtige plek, maar wel een hotel met achterstallig onderhoud.
    • Familiekamer

Het is een eenvoudig hotel en het ontbijt was ronduit sober. De kamer was niet groot en dat de wastafel buiten de douche gelegenheid hing, was niet handig, als je met meerdere mensen bent(familiekamer)

Het ligt op een prachtige locatie met uitzicht op de bergen en het diner overtrof onze verwachtingen. Het personeel was erg attent en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 januari 2023

comfortabele budget optie
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Douche

gedeelde badkamer was niet heel erg schoon, haar is het doucheputje en de vloer was vies

comfortabele matrassen, erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 december 2023

• Beoordeeld op: 4 november 2023