2. Hotelbeoordelingen China
  3. Hotelbeoordelingen: Beijing (regio)
  4. Hotelbeoordelingen Beijing
  5. Beoordelingen van Swissotel Beijing Hong Kong Macau Center

Beoordelingen over Swissotel Beijing Hong Kong Macau Center

No. 2 Chao Yang Men, Bei Da Jie, Dongcheng, 100027 Beijing, China

#28 van de 214 hotels in Beijing

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Heel goed hotel direct bij een metrostation

Alles was ok

Het is een smaakvol gerenoveerd hotel en alles werkte perfect. In de onmiddellijke buurt zijn er enkele restaurants en het Hunan en Xinjiang restaurant hebben we getest en zijn lekker en niet duur. Het metrostation ligt onder het hotel en dat maakt het heel makkelijk om vlot naar alle locaties in de stad te geraken en dat ook van en naar de luchthaven PEK.

• Beoordeeld op: 8 december 2023

Goede faciliteiten maar geen value for money
    • Premier Kamer met Kingsize Bed

Het was de tweede keer dat wij hier verbleven en waren nu minder tevreden. De prijs is overrated. Op 5 maanden tijd is de prijs meer dan 50% gestegen voor dezelfde kamer en dezelfde kwaliteit. Bovendien was nu de metro voor het hotel afgesloten waardoor het dus nu minder goed is qua verplaatsing. Maar het ergste was de temperatuur in de kamers: 27 graden. Airco werkt niet in de winter dus koelen was niet mogelijk. Raam openzetten helpt ook niet want ze werken met druksysteem in de kamers. Na herhaaldelijk te klagen hebben ze de tweede nacht toch de verwarming afgezet en een ventilator voorzien. Bovendien bieden ze kamers aan met tuinzicht terwijl dit er helemaal niet is. We kregen een kamer met zicht op de drukke weg. Er was ook een business event in het hotel waardoor de WiFi helemaal niet beschikbaar was. Kortom overrated deze keer…

De ligging, centraal gelegen met in de buurt ook verschillende opties voor food. Ontbijtbuffet is enorm uitgebreid en biedt zowel Aziatische als Westerse mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 17 maart 2024