2. Hotelbeoordelingen Colombia

5,9

• Beoordeeld op: 31 december 2023

Ecolodge in Colores de la Sierra
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Er was niks wat tegen viel maar je moet rekening houden dat je ergens in de bergen zit en dat je weinig tot geen service hebt op je telefoon. De wifi valt daarom ook tegen. Dat was voor ons geen probleem maar wel iets om rekening mee te houden.

Het uitzicht van onze kamer was ontzettend mooi. Je werd wakker met een prachtig uitzicht. De kamer was erg modern en de service was top. Erg vriendelijke mensen en de communicatie was super via app. Ze helpen je met alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 13 december 2023

Heerlijk relaxt in de natuur
    • Deluxe Kamer

Geen douchekop op de douce en de TV stond veel te hard voor een tijdje in de gemeenschappelijke ruimte

Prachtig in de natuur. Geweldige omgeving. Lekker eten. Fijne mensen

• Beoordeeld op: 10 november 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon

Te dure 4x4 taxi voorgesteld dr zg tourist info in minca ( en onnodig want die baan is ok , gewone taxi zou volstaan.

Locatie, natuur. Vogels, mirador

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Relaxed.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Helaas geen bereik en slechte WiFi.

Het uitzicht, de omgeving, het personeel in het restaurant. Samuel was super aardig! Genoeg keuze in het restaurant.

• Beoordeeld op: 29 maart 2023

Goed verblijf in Minca
    • Standaard Driepersoonskamer

Geen

Personeel was heel aardig en vriendelijk De omgeving die bij het hostel hoort is echt prachtig en heeft zo veel potentie! De twee persoons kamer met eigen badkamer was een beetje standaard, maar wel helemaal prima en groot genoeg voor twee personen!

• Beoordeeld op: 19 maart 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon

Prachtig rustig hotel in de jungle. Zeer aan te raden Prachtige vogel voederplaats

• Beoordeeld op: 25 februari 2023

• Deluxe Familiekamer

Het eten is erg basic. Dat ben je snel zat. Dan kan je wel naar minca lopen bergafwaarts in 1,5 uur en daarna weer met een motor taxi omhoog voor 15.000.

De plek is prachtig, wij hadden een hele mooie kamer met 2 hangmatten om te relaxen op ons eigen balkon. heel leuk! ook vogels kijken en het uitkijkpunt bezoeken is heel gaaf.

• Beoordeeld op: 22 januari 2023

Wat een geweldige locatie!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

- Het is wat prijzig om hier te komen vanuit Minca dorp.

- Personeel super vriendelijk - De vogels die je hier kunt spotten zoals Tukans! Zelfs vanuit je kamer. - Zwembad - Groot hangnet waar vanuit je een mooie zonsondergang kunt zien

• Beoordeeld op: 3 december 2022

• Deluxe Kamer

Mooi gelegen midden in het bos. Mooie plek om vogels te spotten! Vanuit het dorp goed te bereiken met mototaxi(belevenis op zich) a 3 euro pp. Super vriendelijk personeel, lekkere warme douche, wasserij, mooi terrein met uitzichtpunten en zwembad. Het eten is niet bijzonder maar prima. Leuke koffietour bij finca Victoria aan de andere kant van de weg.

• Beoordeeld op: 14 november 2022

Mooie plek midden in de jungle van Minca.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Je moet wel opletten dat ze je de kamer geven die je hebt gereserveerd. Bij de boeking op booking.com stonden de foto's van de kamer in het nieuwe gebouw terwijl we eerst een kamer toegewezen kregen in het oude gebouw die veel minder comfort had. Nadat we er hen mee confronteerden kregen we echter onmiddellijk een betere kamer in het nieuwe gebouw die volledig naar onze wens was.

Mooie plek midden in de jungle van Minca. Het nieuwe gebouw heeft mooie en confortabele kamers voorzien van alle comfort. Er is een mooie mirador waarop je een prachtig uitzicht hebt over de jungle en Santa Marta. Je kan er ook lekker eten. Het personeel is heel vriendelijk, je voelt er je welkom. Mooi open centraal gebouw met diverse zithoeken en restaurant.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2022

Mooie accommodatie in de Sierra Nevada, niet ver van Minca
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helemaal niks, jammer dat we er weer weg moesten.

Mooie, rustige ligging in de bergen, niet ver van Minca.Je kunt er mooie wandelingen maken en tot rust komen.Het zwembad ligt iets hogerop en nog een klein stukje verderop is een uitzichtpunt waar je heerlijk kunt zitten en relaxen.Het personeel , de eigenaar en zijn kinderen zijn geweldig.Ze helpen je met alles wat je vraagt.Een extra compliment voor de kok die heel erg zijn best heeft gedaan. Met het zoeken naar onze volgende bestemming zijn we ook goed geholpen. Antonio bood ons een lift aan naar een hotel wat hij ook nog voor ons geregeld heeft.Het was ruim 3 uur rijden!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2022

Would book again
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Niks, alleen een beetje vochtig, maar dat komt ook door de locatie Salento zelf :)

Mooie locatie en mooie tuin! Vriendelijk personeel en ruime kamers

• Beoordeeld op: 16 september 2022

heerlijk verblijf!!
    • Standaard Vierpersoonskamer

het eten was lekker, helaas was steeds een klein deel vd kaart beschikbaar. op zich niet erg, maar je zit best een eind van de andere restaurantjes af, dus eet veel maaltijden hier. dan is wat meer afwisseling wel fijn. buiten is t allemaal prachtig aangelegd, zeker de lookout, geweldig! de kamers zijn prima, maar wel erg basic.

zwembad met natuurlijk water was top! prachtig uitzicht over de vallei, met relax hangmat. helaas weinig vogels en andere dieren kunnen waarnemen, ondanks het vroege opstaan om te kunnen spotten. heel relaxte accommodatie. heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

Waanzinnige ervaing
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wifi maar dat was geen must

De locatie en de vriendelijkheid en hulpvaardigheid personeel

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

Mooie en rustige plek om minca en omgeving te verkennen

We hadden de deluxe kamer maar in 3 nachten is de kamer niet schoongemaakt

Prachtig uitzicht, rust, kalmte en fijne kamer

• Beoordeeld op: 7 augustus 2022

Mooi hotel in schitterende jungle/natuur
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ligt afgelopen wat heel mooi is, maar daardoor geen andere faciliteiten dichtbij.

Heel vriendelijk personeel. Onze zoon was jarig en kreeg verjaardag ontbijt! Mooi zwembad, goed eten. Schitterende natuur. Goede bedden

• Beoordeeld op: 28 juli 2022

heerlijk en prachtig
    • Deluxe Vierpersoonskamer

prachtige plaats. oase van rust. lieve behulpzame familie. De kok is geweldig. kookt heerlijk en is zeer lief en vriendelijk en gezellig.. De bedden zijn heerlijk vanuit hier kun je mooie wandelingen maken. t zwembad is prachtig . Een natuur zwembad midden in de jungle .

• Beoordeeld op: 17 juli 2022

Absoluut perfect verblijf

De WiFi kan beter.

Het verblijf was echt fantastisch. Je zit eigenlijk in een privé park met prachtige uitzichtsplekken. Je kan boven aan zitten (overdekt) met uitzicht over de hele vallei, inclusief Santa Marta. Een net waar je op kan liggen met dit uitzicht. Een mooie kamer, heel schoon alles. Heerlijke douche en eigen balkon met hangmat. Ook het eten is prima en alles is met veel zorg aangekleed. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Absolute aanrader om hier te verblijven.

• Beoordeeld op: 19 mei 2022

Superfantastico

nada

Muy amable la gente. Muy rico la comida. Muy chevre todo. location y athmosphere fantastico. Muchas cosas a hacer, relajar, a ver y mucho mas... Een echte aanrader om de natuur te verkennen, om te verblijven en te genieten!

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 13 januari 2024

Prima verblijf voor 1 nacht.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Klein balcon met weinig uitzicht. Het zwembad was ver van de lodge vandaan. En geen thee te krijgen s morgens.

Ruime kamer met ontzettend lekker en goedkoop avondeten. Op de berg prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Ik zou deze kamer niet nog een keer boeken
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was heel oud, vies en ongezellig. Het rook muf, geen nachtkastje, heel hard matras. Restaurant vrij basic

Uitzichtpunt is prachtig en warme douche Heel vriendelijk personeel Locatie wel handig omdat je lopend naar de koffieplantage kunt.

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Prima in Minca
    • Standaard Vierpersoonskamer

Kamers zijn niet om langer te verblijven, je bent constant in de natuur dus vond ik het niet erg vervelend

Fijne locatie, belangrijke tip: onthoudt dat niet nodig is om met een 4x4 of motortaxi naar boven te gaan. Je betaald dan echt teveel want deze locatie is gewoon met een gele taxi te bereiken. Verder zijn de kamers heel basic, je hebt wel een balkon (wij in ieder geval) zodat je buiten in de hangmat kan liggen. Vanaf hier loop je in enkele minuten naar de ingang van de koffie plantage Victoria, leuk om te bezoeken. Ze hebben ook een mooie plek om zonsondergang te bekijken.

• Beoordeeld op: 25 maart 2023

prachtig uitzicht, maar geen aanrader
    • Deluxe Vierpersoonskamer

De kamer was heel gehorig, heel krap, muren en beddengoed vol vlekken, muggen (maar geen klamboes) en de douche was 1x warm, de rest van de dagen ijskoud. Wat het minste beviel was het eten. Het is supersimpel en er is geen keuze. Dus het was letterlijk gebakken kip met gebakken aardappels voor avondeten, lunch en toen weer voor het diner. Er zat keukenpapier in een sapje en we zagen de kok met zijn vingers in het eten roeren, aflikken en nog een keer. Onsmakelijk en onhygiënisch! Om wat anders te kunnen eten zijn we in anderhalf uur naar Minca gelopen voor de lunch en daar hebben we vervolgens boodschappen gedaan om ‘s avonds zelf guacamole te maken met nachos. We mochten daar heel lief hun keukenspullen voor gebruiken en ze boden zelfs limoenen en kruiden uit eigen tuin aan. Het personeel is dus echt heel aardig en de natuur erg mooi, maar het was overall geen fijne ervaring.

De zonsondergang vanaf de mirador. Het uitzicht is onovertroffen! De natuur is ook geweldig: enorme biodiversiteit, veel planten, vogels (papegaaien en kolibries). Het personeel is niet heel bekwaam, maar wel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 februari 2023

ik vond de prijs hoog t.o.v. de geleverde kamer / service.
    • Standaard Driepersoonskamer

wifi slecht, geen elektriciteit in de nacht en de ochtend en ontbijt was weinig keus

de rust en de plek