2. Hotelbeoordelingen Colombia

#12 van de 16 hotels in Mocoa

7,2

• Beoordeeld op: 25 mei 2023

1,0
    Men heeft tussen mijn spullen zitten zoeken en ik mis zaken!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ik had graag een positieve score achter gelaten, aangezien het personeel vriendelijk was en de kamer netjes en centraal was. Maar de reden waarom ik dit niet kan is omdat er meerdere malen iemand aan mijn spullen gezeten heeft. Mijn rugzak is altijd erg geordend in gepakt. Eerst dacht ik iets te missen in een tasje, maar zat ik een beetje aan mijzelf te twijfelen omdat ik niemand zomaar wil beschuldigen (nu achteraf blijkt dat ik een trui mis). Op de laatste dag voor het vertrek merkte ik echter op dat heel de inhoud van mijn rugzak door elkaar gegooid was, op een manier dat ik zelf nooit mijn rugzak in pak. Er had iemand tussen mijn spullen zitten zoeken. Hier heb ik toen meteen een melding van gemaakt bij de receptie, welke mij het email adres gaven om een melding te maken. IK heb een email geschreven naar het hotel zelf en een melding gemakt op booking.com. Maar het hotel reageert gewoon niet. Kennelijk neemt men het niet heel erg serieus wanneer personeel aan de spullen van de gasten zit. En daarom kan ik niet anders dan dit hotel negatief beoordelen.

De kamer was netjes en centraal gelegen.