2. Hotelbeoordelingen Colombia

#1 van de 11 hotels in Calabazo

Gebaseerd op 97 beoordelingen over dit hostel

5,8

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Leuk voor een nachtje in het park
    • Familiebungalow

Personeel spreekt geen Engels. Voor lunch en diner kun je kiezen uit vis/vlees/vega, verder heb je geen idee wat je voorgeschoteld krijgt.

Prachtige hike naar deze mooie locatie. De hutjes zijn prima, het is vooral erg warm.

• Beoordeeld op: 21 april 2024

• Bungalow met Uitzicht op Zee

Helaas was er nergens plek om even te zwemmen om bij ye komen.

Heerlijk verblijf om lekker tot rust te komen. Gewelig uitzicht en goed eten.

• Beoordeeld op: 1 april 2024

De locatie

• Beoordeeld op: 26 januari 2024

• Familiebungalow

De locatie is fantastisch, wat een prachtige en bijzondere plek. Het eten is erg goed. We hebben veel slechte ervaringen met restaurants en ontbijtjes in de omgeving, maar het eten hier is erg lekker (wel ook relatief aan de prijzige kant, 50.000 voor avondeten, maar dat is ook logisch vanwege de afgelegen locatie). De route ernaartoe via ingang Cabazo is erg pittig (helemaal niet druk, dus wel aanrader om deze route te nemen). Wij gingen met paarden terug (120.000 per persoon), dat was leuk! Als je dit park wil bezoeken en goed te been bent dan is deze plek het heel erg waard!!

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

• Tent

Prachtig mooie locatie, goede service en onverwacht waren er zelfs Margarita's verkrijgbaar. Eten was prima verzorgd en de prijzen vinden wij echt ok voor deze remote locatie. We waren hier 1 nacht maar hadden er graag nog een nacht door gebracht. De half uur durende trip naar de waterval is de moeite waard. Aan het einde van de middag kun je op die route veel dieren spotten. Verblijf hier was echt paradijselijk genieten!

• Beoordeeld op: 23 december 2023

Eten

Mooi strand.

• Beoordeeld op: 7 december 2023

Doen! 100% doen!
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Het matras was niet top, natuurlijk is het warm en plakkerig maar daar hadden we ons op ingesteld, maar een goed matras is wel iets binnen machten van de ecolodge om te veranderen/ verbeteren

De locatie!! Hoe fantastisch is het om met een eigen hutje letterlijk op het strand te kunnen slapen en genieten.

• Beoordeeld op: 24 november 2023

• Bungalow met Uitzicht op Zee

- Het is erg afgelegen (wat uiteraard ook zijn charme heeft). De wandeling er naartoe (ca 3 uur vanaf Cabo San Juan) was erg pittig. Ruim 300m omhoog en vervolgens weer omlaag in 30 graden en hoge luchtvochtigheid. Wij waren allebei zo kapot dat we niet echt hebben kunnen genieten van de prachtige omgeving van de accommodatie. En uiteraard de volgende dag weer een pittige hike, namelijk naar de uitgang van het park (ca 3,5u en 450 hoogtemeters). Wij zijn wellicht niet de snelste wandelaars, dus misschien duurt het voor anderen iets korter, maar het is echt een behoorlijk zware toch. Hou hier rekening mee (en boek wellicht twee nachten, zodat je een volle dag hebt om uit te rusten en van de plek te genieten!

- Prachtig strand - Erg vriendelijk personeel - strandhutje met eigen badkamer was comfortabel

• Beoordeeld op: 15 november 2023

Fijne plek, matige klantvriendelijkheid!
    • Familiebungalow

Vooraf kregen we via Booking.com berichten van de accomodatie op een onvriendelijke toon (voornamelijk over de betaling), wij gingen er vanuit dat dit met een taalbarrière te maken heeft/communicatie via een chat. Ter plaatse is deze onvriendelijke toon echter doorgezet. Wij moesten erg lang wachten tijdens het inchecken (vermoeid na een lange hike), terwijl het personeel aan het kletsen was. In de ochtend hebben wij nog even op het strand gezeten en is benadrukt dat wij wel écht op tijd moeten gaan uitchecken (dit was nog voor de uitcheck tijd). Het personeel had de schoonmaakspullen al bij onze bungalow staan en ging bij de naastgelegen bungalow zitten wachten. Het personeel spreekt geen Engels.

Gelegen aan een rustig strand, leuke bungalows om in te slapen en fijne bedden!

• Beoordeeld op: 13 november 2023

Heerlijk verblijk op unieke locatie na uitdagende hike.
    • Tent

Het eten wat we kregen was vrij basic en koud, het werd al van tevoren bereid (ze komen in de middag je bestelling al opvragen). Maar alsnog echt primaa!

De locatie is echt waanzinnig, wij sliepen in de tent die echt prachtig was direct op het strand. De hike is echt wel een pittige uitdaging maar als je dan op de eindlocatie aankomt ben je extra blij!! :) wij de hike gedaan vanaf El Zaino, toen daar in de buurt vandaan geslapen op een camping en toen door naar deze magische plek.

• Beoordeeld op: 10 november 2023

• Bungalow met Uitzicht op Zee

Het matras in de hut was echt verschrikkelijk, de veringen steken gewoon in je rug je krijg er plekken en pijn van, echt verbazingwekkend! Als ze dit zouden vervangen tot een goed matras, dan is het zeker een 10!

De locatie is echt geweldig, dit mag je eigenlijk niet missen als je in tayronapark bent!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

Heerlijk! Een echte toevoeging voor je bezoek aan Tayrona National Park!
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

De ligging! Wat een toffe plek na een pittige klim door de bergen voor ons vanaf Cabo San Juan. Je geniet hier onwijs van de rust. Het personeel is onwijs vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk. Dat je vanuit je hut gelijk of het strand staat, maakt deze plek uniek. Echt een toevoeging voor je bezoek aan Tayrona National Park naast het bezoek aan Cabo San Juan.

• Beoordeeld op: 30 september 2023

Slapen op het strand
    • Tent

Het stuk hiken tussen Cabo San Juan en playa Brava was best pittig, 300 hoogtemeters en geen verkopers oid onderweg op dit stuk (+- 2 uur), iets om rekening mee te houden! We hebben erg slecht geslapen door de hitte. Het koelt echt niet af savonds. Het blijft kamperen natuurlijk ;). Maar ik had graag een ventilator in de accommodatie gehad.

Aardige mensen, prachtige plek (wij hadden de glamping tent op het strand), heerlijk dat je je eigen schaduwzitje bij je huisje hebt. En super fijn om af te koelen in zee (je mag maar tot je middel erin ivm sterke stroming, maar dit was voor ons geen probleem)

• Beoordeeld op: 4 september 2023

Een dag in het paradijs!
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Voor ons geen probleem maar stel je wel in dat je midden in de natuur verblijft. Het is warm en klam, maar dat hoort bij het klimaat. Onze nacht was er veel onweer en regen. Daar doe je niet veel aan, maar de hut werd daar extra klam van. Wel hebben we prachtige bliksem gezien en was het een ervaring an sich. De wandeling ernaar toe vonden wij prachtig (wel heet, met name op de terugweg), maar stel je er wel op in dat het een workout is.

De locatie: prachtig! De hike onderweg kwamen we een groep aapjes tegen als extra cadeautje!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

• Familiebungalow

we hadden geboekt met privé badkamer en dat stond ook vermeld dat de hutten op de benedenverdieping een badkamer hadden. het bleek een badkamertje in een andere hut te zijn waar we naartoe moesten met een sleutel.

het strand was ongelooflijk mooi en onze hut grensde juist aan het strand

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Droomplek

Niets!

Ongelooflijke plek! De best wel.zware hike zeker waard. We hadden een cabana met goede klamboes. Je krijgt de sleutel voor een prima badkamer buiten, dus voor jouw gezelschap een privé badkamer. Wandeling naar waterval half uurtje. Geen zwem-zee, maar toch je dijen spelen in de golven is echt ook heel fijn! Maaltijden prima, uiteraard zeer beperkt keus. Je kunt ook drankjes, water en snacks kopen. Zoveel rust en weinig toeristen. Spijt dat we niet 2 nachten hadden geboekt!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

• Familiebungalow

Alleen te bereiken via een hike, maar is het absoluut waard. Idyllische plek, mooiste waar we in Colombia zijn geweest. Eten was goed, kamer ook naar verwachting. Aanrader!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Fantastisch verblijf, een unieke plek!

De locatie

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

• Tent

Het is erg prijzig (het eten en de drankjes in het restaurant)

Locatie, tentje op het strand. Geweldig!

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

Kleine kamer, geen stroom, slechts 2 a 3 uur internet

De omgeving

• Beoordeeld op: 25 juni 2023

• Familiebungalow

Paradijs aan zee, rustig, prachtig strand en super uitzicht uit de cabin

• Beoordeeld op: 23 juni 2023

• Tent

Het eten is niet erg lekker, zeker niet voor de relatief hoge prijzen.

Het is heel mooi en rustig opgezet. De cabana is heel comfortabel en de privé badkamer is erg netjes.

• Beoordeeld op: 3 juni 2023

• Familiebungalow

Echt een paradijs. Verder geen woorden nodig. Aanrader voor iedereen die meerdere dagen in Tayrona wilt blijven. Achteraf hadden we liever 2 nachten gebleven.

• Beoordeeld op: 14 mei 2023

even weg van de drukte
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Douchekop en kraan kapot.

Prachtige afgelegen plek met basic hutten en restaurant. Calabazo route gedaan: heen is kwartier op de brommer, dan 1.45 uur downhill lopen over zeer rustig maar stijl pad. Terug is 2.15 uur klimmen tot 450 meter hoogte. Dan weer stuntrit op brommer of nog uur afdalen naar uitgang