2. Hotelbeoordelingen Colombia

#21 van de 40 hotels in Minca

Gebaseerd op 53 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 25 mei 2024

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Mooie rustige ligging midden in de jungle, dorp is 5-10min lopen. Lekker verkoeling in rivier en zwembad. Bedden waren goed. Badkamer schoon. Lekker ontbijtje, goede sapjes.

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

• Cottage met Uitzicht op de Tuin

Het personeel was niet super enthousiast vergeleken met andere plekken in Colombia. Er was geen airco (niet perse nodig) we moesten bijbetalen voor water en koffie en het zwembad was niet zo proper.

De locatie was super mooi! Er waren ook veel activiteiten die het hostel regelde zowel binnen als buiten het hostel. Het eten was lekker (neem zeker de pancakes ;)) leuke diertjes in de omgeving!

• Beoordeeld op: 22 maart 2024

prima
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en Uitzicht op de Tuin

mooi opgezet hostel, met veel ruimte passend bij de omgeving

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Prima
    • Eenpersoonsbed in Slaapzaal

Muziek gaat tot laat door dus ik zou het niet gebruiken als uitvalsbasis voor the Lost City tour. Meeste mensen komen het terrein niet af tijdens hun verblijf. Feest op dinsdag was niks aan. Er waren maar een stuk of 30 mensen, inclusief wat mensen van buitenaf. Als je voor feest komt zou ik op zondagavond er zijn. Schijnt dat 90% niet enkel onder invloed van alcohol is dan.

Prachtig en ruim opgezet party hostel. Grote 4-persoonskamer met locker waar je backpack helemaal in kan. Douches en wcs redelijk schoon. Enkel koude douches maar dat is geen probleem met die temperaturen. Tuben was prima voor 50k pp, maar je moet wel zelf eerst de rivier omhoog lopen

• Beoordeeld op: 15 maart 2023

Prachtig hotel!

Er zou een muggenraam of een muggennet mogen voorzien worden in de kamer.

Rio Elemento ligt net buiten het centrum van Minca aan de rivier. Hierdoor is het een zeer rustig en stil. De kamer was zeer net en de bedden waren comfortabel!

• Beoordeeld op: 2 februari 2023

• Eenpersoonsbed in Slaapzaal

Niets.

De locatie was perfect, ongeveer 350m vanaf de plek waar je de hus uit stapt. Ieder bed heeft een eigen ventilator en stopcontact. Ruime badkamer. Er is zowel een (schoon) zwembad, maar je kan ook in het riviertje afkoelen. Er wordt yoga (10.000 pesos) aangeboden, maar er ook een koffiescrub en sunsetwalk (gratis). Ontbijt is goed. Personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 december 2022

• Bed in Gemengde Slaapzaal met 8 Bedden

Op 10 minuten loopafstand van Minca, goede uitvalsbasis voor verschillende activiteiten in en rondom Minca. Super leuke bar en chillruimte beneden. Behulpzame medewerkers met goede muzieksmaak :) Het zwembad was niet superschoon, waarschijnlijk door de vele regenbuien en weinig chloor? Ik kan ook zeer de birdwatching tour aanraden

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en Uitzicht op de Tuin

Het eten was niet bijzonder lekker. Waren om 09;50 aanwezig voor het ontbijt, werden na 10u geholpen en moesten toen betalen om een ontbijt te krijgen. Klein stukje lopen om naar het dorpje te gaan, te ver bij een flinke tropische regenbui. Bedden zijn erg kort, voor ons goed, maar voor lange personen wellicht niet comfortabel.

Mooie locatie, gezellige bar, groot zwembad. Vriendelijk personeel over het algemeen. Fijne sfeer aan de bar. Ligging naast rivier, geluiden daarvan in de nacht ook erg rustgevend. Veel muggen/zandvlooien, zorg dat je voldoende bescherming bij hebt. Er hangen klamboes in accomodatie.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en Uitzicht op de Tuin

De wc liep constant door en trok niet goed door. Het bed voelde zanderig aan....

De locatie, het zwembad, de omgeving allemaal geweldig! We hebben echt enorm genoten!

• Beoordeeld op: 31 mei 2022

Het vriendelijke personeel en de prachtige accomodatie maken dit verblijf een geweldige keuze!
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 8 Bedden

Mijn matras was erg doorgelegen en de badkamers zijn vrij outdated.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam, de zwembad area is prachtig en heerlijk om te chillen. Ontbijt is top!

• Beoordeeld op: 28 april 2022

• Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en Uitzicht op de Tuin

Vanuit de kamer moet je een stukje naar beneden lopen om bij de toilet te komen. Dit is 's nachts wat vervelend. Douches zijn koud. Behalve die twee kleine puntjes is alles perfect

Fijne locatie. Groot terrein met veel plekken om te chillen. Deed mij denken aan een campingterrein. Ziet er prachtig uit, zelfs mooier dan op de foto's en ligt aan een rivier. Ontbijt is lekker. Keuze tussen ei met toast of pannekoeken met fruit.

• Beoordeeld op: 19 april 2022

weinig douches

zwembad top

• Beoordeeld op: 14 april 2022

Fantastische plek met zwembad
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en Uitzicht op de Tuin

De service liet te wensen over. Wij arriveerden om 13.00 uur, maar moesten wachten tot 15.00 uur tot we konden inchecken, terwijl de kamer al klaar was. Om 15.00 uur kwamen ze ons melden dat onze kamer overboekt was en dat ze alleen nog een tent hadden. Geen korting of tegemoetkoming gekregen. We moesten zelfs nog moeite doen om een handdoek te krijgen (want die was bij de tent niet inbegrepen…). Er is geen keuken voor gasten, alleen een koelkast. Maar die is heel smerig en de planken ontbreken, zodat er bijna niks in past. Ontbijt zit bij de prijs in, maar is heel basic en was voor ons niet voldoende: een ei en twee sneetjes toast-brood.

Fantastische plek. Zwembad, mooie omgeving, sfeervolle bar met fijne loungeplekken, leuke kok. Lunch was lekker, maar erg kleine portie (prijs: 18.000 pesos). Onbeperkt drinkwater voor 3.000 pesos per dag.

• Beoordeeld op: 22 maart 2022

hele mooie stek om paar dagen te zijn in de natuur
    • Bungalow met Uitzicht op de Tuin

de harde muziek uit de bar de hele dag

de lokatie van een 2persoons hut aan de rivier met iets hoger zwembad en bar

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 29 januari 2022

Mooi ruim hostal/Hotel, ruime tuin. Mooi zwembad en gezellige bar. Super Personeel.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Dag 1 geen stroom (overal in Minca) nacht 2 stroomuitval (gelijk vocht in telefoon). Gehorige kamers. Geen handdoeken dag1 door brand in wasserij. Overmacht. Personeel bleef vriendelijk. Toilet (ook geen papier) die het niet goed deed. Personeel maakte netjes excuus. Niets viel tegen. Personeel doet echt zn best om het verblijf naar je zin te maken.

Locatie,zwembad, lekker ontbijt. Excursie door dame van receptie geregeld. Al het leuks in 1 dag!Personeel is super behulpzaam en denkt graag mee. Ruim opgezet hotel/Hostal. en gezellige sfeer bar bij zwembad. Goede prijs kwaliteit verhouding. Je hebt alle ruimte, mooie tuin. Ook hostelkamers. Voor een Hostal een van de mooiste Hostals.

• Beoordeeld op: 20 januari 2022

geweldige accommodatie op een heerlijke plek

Het enige wat ons tegenviel was het matras. het was echt extreem hard. Dit vonden wij persoonlijk niet zo prettig, maar voor de rest niets aan te merken.

Het personeel en de omgeving waren geweldig. de hulp die we kregen met allerlei verzoeken was echt subliem. Dank hiervoor! Het hostel ziet er echt heel leuk uit, verspreid over een groot terrein en op loopafstand van de stad.

• Beoordeeld op: 22 december 2021

er was iets mis gegaan met onze boeking maar ze deden super erg hun best om ons te helpen & we kregen nog een cocktail voor de problemen! TOP

heerlijke locatie, lekker zwembad, goed ontbijt, lief personeel!!

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 10 maart 2024

• Eenpersoonskamer

Verouderd zwembad. Voor het toilet moet je een stukje lopen en een stijl stukje af, dat is 's Nachts niet handig. Eenpersoonskamer was erg klein.

Leuk in de jungle. Prima ontbijtje.

• Beoordeeld op: 12 februari 2024

Teleurstellend

Het hotel heeft een aantal 2 persoonskamers die best oke zijn maar alle goede dingen worden verpest door de kei-harde herrie vanuit de pool-bar: dag en nacht. We hadden dit hotel gekozen omdat het buiten het dorp ligt en stil zou zijn. Wij hebben 3 nachten zeer harde muziek gehad de hele nacht..Ze weigerden het volume lager te zetten ondanks dat er niemand bij het zwembad zet.

De locatie is mooi. Het mooie zwembad is verleidelijk maar trap er niet in het is elke nacht enorme herrie van pool- feestjes. Het bed is erg hard en er komt nauwelijks water uit de kraan, zeker geen warm water. Het raam kijkt uit op de keuken ( 1 meter). Het personeel is aardig en het ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Voldoende
    • Eenpersoonsbed in Gemengde Slaapzaal

Hygiëne en vooral het temperen van verwachtingen. Mijn Bed stand letterlijk onder n afdak in de natuur, geen deur, geen licht, geen privacy, geen plankje iets op te leggen, geen kluisje,alleen bed met klamboe. Zwembad is vies. Faciliteiten zijn primitief

Handige lokatie, middenin natuur. maar zet er even bij dat het alleen met de motor bereikbaar is. Goed ontbijt. Onvriendelijke receptie, vertelt je vooraf vooral wat allemaal niet mag en is toegestaan, na een reis van 14uur ander welkom verwacht .

• Beoordeeld op: 27 oktober 2023

Slecht
    • Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Wij hebben een hele slechte ervaring met deze accommodatie. Wij hebben hierover een klacht ingediend en wij waren het niet eens met hun antwoord. Daarop hebben zij achteraf onze boeking geannuleerd, dus nadat wij er verbleven hadden. Daardoor is alle correspondentie over deze klacht verloren gegaan. Ik heb ze nog via Whatsapp benaderd, maar ze reageren nergens meer op. Zeer onprofessioneel.

• Beoordeeld op: 30 september 2023

Teleurstellend
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Heel Vies!! Samen met mijn vriend 3 nachten verbleven. Gelijk bij binnenkomst hadden we beiden gelijk het gevoel dat het er heel vies was. Er liepen heel veel honden, waarvan een aantal ook wonden hadden. Een andere gast vertelde ons dat hij zat te eten en die hond naast hem ging zitten krabben en hij allemaal bloed over zich heen kreeg van die hond. Wij zagen de honden overal zitten, op alle stoelen/banken wat wij echt heel onhygiënisch vonden. Tijdens het ontbijt vanochtend zat 1 hond 'sleetje te rijden' (last van zijn kont ofzo) en 1 hond zat naast ons te plassen tegen de prullenbak aan. De honden lagen s nachts naast onze kamer verspreid over het hostel op de grond, wanneer iemand zijn wekker ging begonnen alle honden te blaffen. Mijn vriend en ik houden beide wel van honden maar dit vonden wij echt te vies, verbleven daarom overdag ook in andere hostels en probeerde er alleen te slapen.

De tuin zag er heel mooi uit! Wanneer de hygiene zou verbeteren en niet zoveel honden zouden verblijven was het echt een top plek, helaas ruikt de hele hostel naar hond. Mocht je daar van houden en hygiene niet heel hoog hebt zitten is dit een top plek.

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

Geen goede organisatie
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Kamer werd niet gekuist. We vroegen de 3de dag om te kuisen, de kuisvrouw vroeg om de deur te openen voor haar, toen we terugkwamen was er niets gebeurd, het licht was aan en onze kamer was niet eens op slot. Privé badkamer: lavabo redelijk verstopt, enkel in de ochtend een klein beetje warm water uit de douche. Het ontbijt was lekker maar zeer weinig. Extreem veel bijen bij het ontbijt. Ze plaatsten honing rondom om ze weg te houden, vreemde methode. Andere gasten gingen op de gang of kamer eten. We hadden zelf een goedkopere taxi geregeld bij het vertrek, hiermee was het hotel niet mee opgezet, na veel gedoe kregen we een andere chauffeur voor onze prijs. Sommige personeelsleden missen vriendelijkheid en enthousiasme naar gasten toe. Hier mist een ervaren hotelmanager, want er zit wel veel potentieel in deze plek.

Ruime kamer, groot en comfortabel bed met airco. Leuk zwembad met bar. Yoga in de ochtend.

• Beoordeeld op: 11 november 2022

• Eenpersoonsbed in Gemengde Slaapzaal

Jammer dat de mensen niet verdeeld worden over de verschillende slaapvertrekken. En de weg van het dorp naar het hostal zou wel wat beter verlicht mogen zijn. Is mega donker!

Groot complex! Wat mij opviel was dat de meeste backpackers in het hoofdgebouw sliepen in de wel bekende hokken/kamers terwijl er buiten aam de rand van het complex hele mooie open ruimte zijn met bedden en klamboes waar je dus letterlijk het gevoel heb dat je in de jungle wakker wordt! Ontbijt was oke keuze uit ei of pancakes, fijn zwembad en relaxe chil ruimte met een leuke bar.