2. Hotelbeoordelingen Costa Rica

Beoordelingen over Dreams Lodge Orosi

Cartago, Cartago, Costa Rica

#3 van de 9 B&B's en herbergen in Cartago

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Fijne kamer met tv. Elke ochtend een typisch Costa Ricaans ontbijt. Personeel was erg aardig en zenden je aanbevelingen toe als je dat wil.

• Beoordeeld op: 17 maart 2024

Prima locatie voor 1 of 2 nachten.

Zwembad(je) was ijskoud

Zeer ruim opgezet, 2 slaapkamers, zithoek, keuken. Op loopafstand van ‘n geweldig lekker en sfeervol Italiaans restaurant.

• Beoordeeld op: 5 maart 2024

Erg prettige ontvangst door Jessica waarbij we een korte rondleiding kregen. De kamer was erg schoon en knus. Daarnaast kun je gebruik maken van de faciliteiten in het gebouw. Het bed sliep erg comfortabel en de volgende ochtend een uitstekend ontbijt. Nogmaals dank voor alles! Perfect.

• Beoordeeld op: 4 maart 2024

Aangenaam verblijf in Orosi

De hygiëne in de gemeenschappelijke keuken.

Het verblijf is vlakbij het centrum van Orosi gelegen. Het heeft verschillende gezellige zithoekjes. De kamers zijn klein maar wel proper. Voor het ontbijt is er keuze uit twee opties. Er is een gemeenschappelijke keuken die je steeds kan gebruiken. Jessica is een zeer vriendelijke, enthousiaste en behulpzame gastvrouw. Aangenaam om er te verblijven. Goede restaurantjes op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 8 januari 2024

Prima

Er was geen laken op het bed, alleen een sprei en dat vond ik niet prettig om onder te liggen. De ventilator had maar 1 functionerende stand en dat was een turbostand waardoor het te koud werd dus ventilator niet kunnen gebruiken

Mooie lodge, prima ontbijt. Erg aardige host. Orosi is een mooi dorpje en lekker rustig.

• Beoordeeld op: 31 december 2023

Top

Prachtige ligging op loopafstand van het dorp . Erg vriendelijke host die ons al op stond te wachten

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Prima verblijf, zeer vriendelijk personeel.

Voor mensen die niet zo goed ter been zijn geen goede optie. Je moet vanaf de parkeerplaats een steile trap op met je bagage.

Zeer vriendelijk personeel. Inderdaad beetje moeilijk te vinden maar als je met navigatie rijdt geen enkel probleem. Jessica stond al op ons te wachten toen we arriveerden en bracht ons naar onze 4 persoonskamer. Was prima, inderdaad 2 2-persoonskamers en genoeg ruimte. En ja er komt een kat binnen maar die hebben we vervolgens elke accommodatie in Costa Rica gehad dus wen er maar vast aan. Een ontbijt volgens de maatstaven van de Costaricanen. Als je je croissantje en een zacht gekookt eitje wil kan je beter naar Landal gaan! Kortom wij vonden het een prima accommodatie voor een nachtje.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Manager, Valentina, nam kort van te voren contact met ons op via watts app, stuurde ook een foto van de ingang van het hotel. Zonder problemen gevonden. Wij hadden een klein appartementje maar helemaal compleet en comfortabel. Ontbijt was op ons verzoek typisch costaricaans, erg goed! Doel van onze reis was een bezoek aan Tapanti National Parc. Vanuit het hotel een half uur met de auto. Zeer aan te bevelen voor natuurliefhebbers, een aantal wandelpaden door prachtig nevelwoud. Wel van te voren tickets kopen online op de website van sinac. Wij wisten dat niet, maar een behulpzame parkwachter hielp ons het ter plekke te doen op mijn telefoon.

• Beoordeeld op: 31 maart 2023

moelijk om te vinden geen boord. tegen de begrafenis plaats. kamer klein

de mensen echt aardig en mmor tuine en terrasjes. ook kolekast en keuken om te gebruiken

• Beoordeeld op: 15 juni 2023

2,0
    Nooit meer!!!

De exacte locatie is heel slecht te vinden, wij hebben een uur rondgereden daar. Toen we het gevonden hadden, zagen we dat het naast een houtzagerij was. Er is geen enkele aanduiding van deze lodge, naast de houtzagerij moet je de trap omhoog hebben. Bijzonder smal de gangen en soms ook glad, lastig met een grote koffer. Een natte hond die constant voor je voeten loopt. In de beschrijving staat een volledig uitgeruste keuken, dat was het zeker niet, geen pannen bijvoorbeeld. De badkamer is bijzonder klein, geen haakjes, maar wel een electrische boiler aan de douchekop. Die overigens maar 2 soorten water gaf, heel koud of heel warm. De temperatuur is niet te regelen. Aan het ontbijt valt niets te kiezen, het is zeker geen a la carte!!! Ik vroeg om een klein kopje koffie en ik wees het nog aan met mijn handen. Wat kreeg ik, een grote tot de rand gevulde beker met gloeiend hete slappe koffie! En je moet het maar niet erg vinden dat de kat op tafel springt naast je eten! Ik vind dat heel smerig, dus die kat had ik zo weg. De eerste dag kregen we koekjes als ontbijt!!! Overdag de herrie van de houtzagerij en 's avonds het geblaf van honderden honden in het dorp, maar dat is natuurlijk niet te verwijten aan de eigenaar van de lodge. Maar Jessica is heel vriendelijk en ik denk dat zij er allemaal niets aan kan doen.

De snelheid van Wifi was prima, mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 23 januari 2024

• Beoordeeld op: 9 december 2023