2. Hotelanmeldelser for Curaçao

#4 af 9 hoteller i Willibrordus

8,4

7,8

• Anmeldt: 30. januar 2024

"Potientially a wonderful place, but lots of room for improvement"
    • Deluxe-suite med havudsigt

Solsengene ved vandet var mildest talt nedslidte og ulækre, sorte af mug og fedtede. Desuden var der alt for få solsenge, både ved pool og strand, taget i betragtning, at det vælter ind med gæster udefra, især i weekenderne. Betrækket på stolene i baren var også ekstremt fedtede og fyldt m pletter - gys! Vi fik tildelt et forkert værelse ift. vores booking, først da vi ønskede at annullere vores ophold, fik vi det rigtige værelse. Ingen kogeplade i kitchenettet på værelset, dvs ingen madlavning - ærgerligt, da restauranterne er meget dyre. Nogle få fra personalet var ufatteligt langsomme og flere havde svært ved at forstå engelsk. Ventetiden i alle tre restauranter var altid som minimum 30-45 minutter før der overhovedet skete noget, medens personalet tilsyneladende havde masser af tid til at sludre. Der var ofte også fejl eller mangler i det vi så fik serveret. Spejlet i vores badeværelse var ved at falde ned, og var misfarvet af ælde og fugt i kanterne. Leje af bil fra hotellet - næsten alt gik galt. Der er slet ikke biler nok til efterspørgslen, og så kommer din booking an på hvem der “ser på skærmen”. Totalt upålideligt, book bil fra lufthavnen. Alt ovenfor er ikke lige hvad vi forbinder med “luxury”.

Fantastisk beliggenhed, fint koncept med flere restauranter på stedet, fordi der er rigtigt langt til andre restauranter - man må have en lejebil under hele opholdet. Lækkert poolområde - pool m saltvand, skrev de, men vandet lugtede af klor? Direkte adgang til det lækreste havvand fra flere trapper - ferskvandsbruser ved den ene af trapperne. Umådeligt velholdt have samt maling udvendigt på bygningerne. Generelt var personalet søde, flinke og servicemindede. Opfindsomme og som regel spændende og velsmagende retter på menukortene, kan især anbefale Roof Top og Bread & More (super bread and cakes), men en stor mangel (opleves som alt for rigidt), at man ikke kan få et simpelt spejlæg m bacon til morgenmad hos nogen af restauranterne.

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 19. februar 2023

6,0
    Nogenlunde
    • Superior-lejlighed

Rengøringen var haltende, og håndklæde-bytningen træls. Der var desuden fejl på både klimaanlæg og wifi undervejs, og der manglede bestik og kopper. Maden på restauranterne var dyr - og mængden af f.eks. juice og smoothies til morgenmaden var på grænsen til absurd lille (måske 1 deciliter til 13 gylden!!) - lige som vand til morgenmaden kostede 14 gylden, uden man blev gjort opmærksom på at det ikke var inkl.

Placeringen lige ved vandet - og den dejligt store og relativt moderne lejlighed.

Overnattede: februar 2023