2. Hotelanmeldelser for Cypern

8,9

• Anmeldt: 25. juli 2021

Meget godt
    • Superior-dobbelt-/2-personersværelse med landudsigt

Vi var på All incl. Og der var ikke meget afveksling i maden, man sad indendørs i et stort lidt kedeligt lokale. Maden var frisk, og der var rent og pænt og personalet fantastisk, især Dorina som gav gode råd og altid glad.

Gode rene værelser og omgivelser. Flot bar/lounge med skønne siddepladser udenfor ved poolen.All incl på drikkevarer var over vores forventning, virkelig gode drinks og servicemined personale, især Sotos og Andreas. Poolbar og pool område rent og pænt. Familiehotel der vil gøre deres gæster glade. Tæt på by og strand. Meget for pengene.

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 2. september 2022

3,0
    "Gode udendørs faciliteter og lobby, dog horribel gammelt slidt værelse."
    • Superior-dobbelt-/2-personersværelse med landudsigt

Vi var utilfredse med vores værelse fra første dag vi checkede ind (152). Det var vores bryllupsrejse honeymoon og vi havde valgt en dobbeltseng da vi bookede vores ophold. Vi fik to senge der var sat ved siden af hinanden med hjul på, som rullede væk fra hinanden. Vi havde valgt værelse med udsigt, det fik vi heller ikke. Toilettet var utæt. Toiletbrættet faldt hele tiden af når man sad på det, fordi det var i stykker. Der var myrer på værelset grundet skidt og snavs. Problemer med Air Condition konstant og selve værelset var meget fugtigt. Den generelle rengøring er ikke eksisterende på værelserne. Der er ingen støvsugning eller gulvvask overhovedet og dette blev ikke gjort en eneste gang i de 10 dage vi var i Christofinia hotel, på trods af samtlige klager til receptionen. Vores sengetøj blev heller ikke skiftet en eneste gang, i stedet blev sengen bare redt og vi fik udleveret nye håndklæder med gamle pletter på. Der var heller ikke en brandalarm på værelset. Morgenmaden var horribel. Det var ulækkert, koldt, lav standard, og dét som ikke blev spist dagen før blev tydeligt serveret dagen efter. I vores 10 dage på Christofinia hotel spiste jeg ristet toastbrød hver dag til morgenmad for ikke at sulte. Min mand spiste cornflakes med mælk. Alt deres varme mad er til at smide direkte i skraldespanden. Deres frugt med vandmelon osv. er for gammel. Vi havde flere gange dårlig mave fordi vi forsøgte at give den varme mad en chance, men vi må erkende at det var forfærdelig ulækkert. Jeg anbefaler IKKE dette hotel. Hotellet ser rent og pænt ud på grund af receptionen og lobbyen, som flittigt rengøres. Men værelserne er forfærdelige og beskidte. Medarbejderne i receptionen er russere alle sammen. Hvis du ved hvordan russere er, så vil du forstå at de aldrig smiler, de ved ikke hvad service eller gæstfrihed er, de snakker nedladende til gæsterne og snakker russisk internt foran gæsterne.

Hotellets udendørs faciliteter, såsom pool og bar samt lobbyområde var super godt. Disse faciliteter er den eneste grund til at Christofinia har 4 stjerner. Dette hotel er dog kun et 2 stjernet hotel efter min mening.

Overnattede: august 2022