2. Hotelbeoordelingen Cyprus

Gebaseerd op 8 beoordelingen over dit appartement

6,2

• Beoordeeld op: 18 september 2023

• Classic Studio

1 x in de week schoonmaken en handdoek wisselen en bed verschonen vind ik tekort

Locatie is rustig gelegen in een dorp. Met leuk zwembad

• Beoordeeld op: 18 mei 2023

Prettige Cottage met ruim terras en prima zwembadje om je te vermaken.
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank

Het was zoals ik me had voorgesteld. prettig. Geen grote luxe, meer praktisch en prettig. Er viel eigenlijk niks tegen. Het is een prima kwaliteistverhouding met de prijs.

Wij hebben genoten van een grote kamer die praktisch was met veel ruimte. Groot terras met zon en schaduw. Zowel stoeltjes om te lezen als een tafeltje om te eten. Heel fijn. Het grote terras was erg fijn.

• Beoordeeld op: 28 april 2023

Fijn verblijf in de Cottage house

De douche was laag

Kleinschaligheid Host Eleni en haar man waren super vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 18 oktober 2022

goed om te slapen en overdag op uitstap

verouderd.. met kartonnen muren

badkamer

• Beoordeeld op: 12 oktober 2022

Heerlijk verblijf, lieve gastvrije host en een fijne centrale plek op het eiland.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Niets viel tegen want uit de beschrijving was duidelijk dat het een 3* verblijf was en de prijs is daar ook naar. Ook was ons uit de recensies van andere gasten goed duidelijk hoe het zou zijn. Alleen de badkamer zou wat aandacht kunnen gebruiken en dan vooral de douche.

Het huis ligt op een mooie locatie. Midden in het dorp en het dorp is zo'n 2 km van de snelweg. In het dorp is een buurtwinkel en een goede taverne. Ons appartement was ruim. De bedden waren prima. Op het balkon stonden een ligbed, bank, tafels en stoelen. Deze ware goed, geen plastic meubilair zoals je regelmatig ziet. We kwamen om 9 uur 's avonds aan. Eleni had ons van te voren een berichtje gestuurd of ze voor ons zou koken. Echt een geweldige aankomst. Ter plekke stelde ze ook voor om de volgende morgen het ontbijt te verzorgen. Heerlijke start!

• Beoordeeld op: 23 september 2022

• Appartement met 2 slaapkamers

- je moet bijbetalen voor het gebruik van de airco, dat was van tevoren niet duidelijk. - er zat een dikke kuil in het bed, dat slaapt niet lekker. We konden wisselen van bed maar daar stond een airco op gericht. Airco uit is te warm, airco aan terwijl gericht op het bed is te koud. Bovendien stond dat bed in het woongedeelte - het ziet er allemaal wat minder mooi en meer vervallen uit dan op de foto's op booking - te kleine tafel binnen

-Gelegen in rustig dorpje, supermarkt ligt tegenover - aardig personeel - voldoende plekken waar je buiten kan zitten - ze hebben voldaan aan ons verzoek voor een bed zonder footboard

• Beoordeeld op: 23 augustus 2022

• Studio met Kingsize Bed en Slaapbank

Er is geen douchegordijn of iets dergelijks dus tijdens het douchen wordt de hele badkamer nat.

Super leuke locatie en het appartement biedt veel privacy. Het zwembad is heerlijk.