2. Hotelbeoordelingen Cyprus

Coral Bay Road, 8574 Paphos, Cyprus

#14 van de 60 hotels in Paphos

• Beoordeeld op: 4 juni 2024

Heerlijke complete minivakantie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Binnenland

Het zat vol mensen die all inclusive daar waren. Ze begonnen om 8u hun handdoeken op het ligbed te leggen en gingen toen ontbijten. Op 1 ochtend was er geen plek om te zitten om te ontbijten. Ook in de middag en avond was het heel druk bij het restaurant. Wel gemoedelijk allemaal en het personeel was vriendelijk. Ze hadden wat mij betreft nog wat vriendelijker mogen zijn, of het lag eraan dat hun Engels niet zo goed was waardoor communicatie stroever verliep. Ik vond het verder niet zo fijn dat de meneer een paar keer kwam "praten" om zijn massages te verkopen en de mevrouw die aquajogging gaf, leek geïrriteerd omdat niemand mee deed.

Het was een mooi groot hotel. Het zwembad was mooi. De ligbedden fijn. Je liep zo naar de zee toe. Er was een winkeltje in het hotel. Het ontbijtbuffet was heel lekker. Onze kamer was groter dan ik dacht en we waren met z'n 3en. Er stond een volwaardig extra bed. Onze kamer grensde aan een ligweide met prachtig groen gras. We hoorde daar de drukte rondom het zwembad niet, maar liepen er zo naartoe als we wilden. Perfecte ligging. Ondanks de minpunten hebben we een heerlijke tijd gehad.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 3 juni 2024

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Super goed ontbijt, een heerlijk zwembad en super aardig en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 17 april 2024

Seksueel gefrustreerd

Oude reten aan het zwembad en de chap kon beter

Dikke reten aan het zwembad. Agua gym was een leuke touch

• Beoordeeld op: 6 november 2023

Zeer leuk hotel, score kan zeer goed worden mits opvoeren kwaliteit van het eten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

De kwaliteit van het aanbod bij het ontbijt (nepsappen en confituren, charcuterie niet appetijtelijk).

Leuk en goed verzorgd zwembad, prima kamer. Rustige locatie. Leuk zwemmen in zee.

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Prima hotel voor een onbezorgde all-in vakantie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Wij klagen niet snel.. voor ons was het dik in orde...

Wij verbleven hier de laatste 2 dagen van onze reis om lekker te relaxen.. Dit hotel leent zich hier prima voor.. Fijn zwembad, dichtbij het strand. Grote kamer met ruim balkon. Buitenbar, terras en voldoende ligbedden.. Ontbijtbuffet was niet heel bijzonder, maar er was voldoende. We hebben ook 2x gebruik gemaakt van het dinerbuffet, 1e avond prima, 2e avond wat minder...

• Beoordeeld op: 12 oktober 2023

Ons verblijf was gewoon goed!

Wat ons een beetje tegenviel was het enorme aantal Britse toeristen in het hotel, we waren de enige Nederlanders voor ons gevoel. Wat de locatie betreft; wil je vaker op stap naar Paphos dan moet je echt over een huurauto beschikken. Het hotel ligt zeker op 8 km afstand van Paphos. Ook was er geen strand op loopafstand, het strandje bij het hotel was geen echt strand maar meer een klein baaitje dat via een rotsachtig stukje met trappen te bereiken was.

Ons verblijf in het hotel was fijn. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, het zwembad lekker groot en rustig, het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Heerlijk hotel op fijne rustige locatie

Het hotel is prachtig gelegen aan een kleine baai. Bijzonder vriendelijk personeel en een uitgebreide keuze aan ontbijt. Aan het zwembad zijn ook steeds voldoende ligplekken. Achter het hotel door loopt een fijne promenade waar je rustig kan wandelen. Je staat in Paphos centrum op een kwartiertje met de auto.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Redelijk ver van centrum Paphos gelegen.

Weinig op aan te merken. Heel uitgebreid ontbijt met cypriotische specialiteiten. Ideaal voor combinatievakantie strand-cultuur, indien men over eigen vervoer beschikt.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

De bedden waren ruim, maar het matras was zeer hard. Dit lag echt niet lekker. Mensen leggen hun handdoeken vroeg in de ochtend op de ligbedjes. Hier doet het personeel niks aan. Het hotel ligt wat afgelegen. Zonder auto lastig om ergens te komen.

Het ontbijtbuffet was erg goed, lunchbuffet en diner ook. Het zwembad was ruim voor de hoeveelheid mensen. Er was een heel klein strandje naast het hotel. De kamers waren ruim en schoon. Koelkast is zonder extra kosten.

• Beoordeeld op: 29 juni 2023

Heerlijk verblijf met alle faciliteiten die je nodig hebt.

Dat roomservice qua eten alleen tot 17.00 uur is. Dat zou echt uitgebreid kunnen worden tot 23.00 uur bijvoorbeeld.

De zwembadkussens waren nieuw en minder warm, super fijn. Daarnaast is het ontbijt lekker uitgebreid. De kamers zijn schoon en de bedden liggen heerlijk. Bij vertrek een ontbijtpakket meegekregen.

• Beoordeeld op: 22 juni 2023

Prijs-kwaliteit prima
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op Zee - Geen Balkon

Zeer druk, gericht op de Britse toeristen, ontbijt eentonig

Vriendelijk personeel, ruime kamers

• Beoordeeld op: 11 juni 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Perfecte ligging aan zee, dicht bij Paphos en heel erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 mei 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Het zwembad, de ruime ligweide en de keuze bij het ontbijt en diner. In het voorseizoen is het nog niet te druk, waardoor er voldoende ligbedden zijn. De locatie straalt rust uit. Zeer vriendelijke medewerkers in het hotel.

• Beoordeeld op: 10 november 2022

Mooi, comfortabel hotel met mooie tuin aan zee.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Het hotel ligt niet echt centraal op het eiland. Als je de hele vakantie hier verblijft, wij waren er een week, moet je dus rekening houden met autoritten van meerdere uren naar de diverse bezienswaardigheden.

Het hotel heeft een prachtige tuin die direct aan het strand ligt. Het terras van het restaurant is zo groot dat alle gasten in de tuin kunnen dineren. De bar heeft een mooi balkon met uitzicht op de zee. Het buffet was heerlijk met ook veel keus aan groente. De kamer was heel comfortabel. Kortom, een heel mooi comfortabel hotel.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2022

Heerlijk onthaasten
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het diner is oke, maar redelijk hetzelfde elke avond, ondanks dat er een thema aan gegeven wordt.

De ligging van het hotel is perfect. Je hebt de keuze om te zwemmen in de baai of in het zwembad. Uitgebreid ontbijtbuffet, handdoeken voor het zwembad verkrijgbaar bij de receptie. Wij hadden een royaal balkon aan de zeezijde, met een prachtig zicht op de zonsondergang. Wanneer je toch iedere dag gebruikt maakt van het avondeten maar niet "all inclusive" hebt geboekt, ontvang je 4 euro pp korting per dag op het diner. Iedere avond is er wel een vorm van entertainment aanwezig indien je dat leuk vindt. Alles is erg schoon en hygiënisch. Ruime parkeerplaats aanwezig en een supermarkt of kleine andere eetgelegenheden liggen op loopafstand. Zo ook een bushalte.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2022

keurig net groot hotel

voor ons eigenlijk wat te groot en te druk.

locatie direct aan zee

• Beoordeeld op: 12 oktober 2022

mooie kleine baai, goede kamer

goed bed

• Beoordeeld op: 11 oktober 2022

Heerlijk maar kort verblijf.

Om iets negatiefs te moeten noemen, het was een tekort verblijf.

Mooie locatie, dichtbij de zee, goed bereikbaar en binnen een half uur rijden van nabijgelegen airport. Super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 september 2022

kwa prijs kwaliteit verhouding een hotel die ik zeker zal aanraden!

De hotelkamer was wel wat verouderd en onder andere de badkamer is wel toe aan een renovatie.

het is een prachtige locatie, direct aan de zee met een mooi groot zwembad. personeel is heel vriendelijk en willen je helpen met al je vragen. grote voordeel is ook dat je niet per sé aan het zwembad hoeft te zitten, je kan ook op het grasveld of aan zee liggen. het viel ons op dat 95% van de Engels is, echter door de ruim opgezette locatie zorgt dit eerder voor wat gezelligheid dan dat het vervelend is.

• Beoordeeld op: 15 juni 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Teveel ´luchtmatrassen´ en ander speeltuig in zwembad

Grote kamer en eigen terras.

• Beoordeeld op: 3 juni 2022

Heel mooi hotel met vriendelijk personeel

De koffie bij het ontbijt

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

Fijne overnachtingen op een mooie plek

Als je diner erbij neemt, er is geen lokaal eten. Het is alleen engels georiënteerd.

Het strand, de ligging en de bedden.

• Beoordeeld op: 17 april 2022

prima naar mijn zin gehad

douche

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 april 2022

Goed hotel, vriendelijk personeel, goede maaltijden en goedkope drankjes.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Avondeten had iets warmer gemogen. Zwembad wordt niet verwarmd dus erg koud in april.

Goed gevarieerd ontbijt en diner, elke avond ander buffet. Fantastische desserts: taartjes, ijs, gebakjes, vruchten etc.