2. Hotelanmeldelser for Tjekkiet

• Anmeldt: 4. marts 2024

1,0
    Meget dårligt
    • 4-personersværelse

Velkommen til Pension Medvidek - hvor morgenmaden er en spændende overraskelse, og værelserne tager dig tilbage til en tid, hvor komfort var en luksus! Lad os starte med morgenmaden - eller som jeg kalder det, et mysterium i kulinarisk forvirring. Det virkede som om brødet var en del af en historisk reenactment, hvor fortidens bagværk blev genoplivet uden hensyntagen til nutidens smagsløg. Jeg kunne næsten høre brødet hviske: "Vi har set bedre dage... måske i går, eller måske for flere uger siden." Nu, lad os snakke om værelserne - et eventyr i retro-æstetik. Beskidt? Ja, lidt rustikt snavs for at minde os om vores jordiske rødder. Og madrasserne? Lad os bare sige, at hvis du ikke kom med en dårlig ryg, så tjekkede du helt sikkert ud med en! De mindede om noget, man ville finde på en skibsbriks fra 70'erne - en nostalgisk tur tilbage til en tid, hvor "ergonomi" var et fremmedord. Booking.com hævder, at Pension Medvidek ligger blot 50 meter fra en skilift. Ah ja, den legendariske skilift, som minder mere om en antikvitet fra skihistoriens glemte sider. Jeg tror faktisk, den sidste gang den kørte, var da abba var på hitlisterne! Og rengøringen? Oh, den mystiske forsvinden af støvsugeren! På trods af løfterne om daglig rengøring var vores værelse som et vidnesbyrd om tidens tand. Og hvad angår toiletartiklerne, ja, hvis en enkelt toiletrulle er nok til fire i fem overnatninger, så er vi da alle heldige ejere af et lille stykke himmel! Men frygt ej! Der er et lyspunkt i mørket på Pension Medvidek, og det er deres wifi! Ja, du hørte rigtigt - en sjælden perle i et hav af kaos, en pålidelig ven midt i stormen af skuffelse. Alt i alt, hvis Jan Elhøj og hans 0 stjerner var her, ville de nok være misundelige på dette eventyrlige ophold. Så kom og få et glimt af retrocharmen og oplev en tid, hvor selv brødet har sin egen historie at fortælle!

wifi var godt

Overnattede: februar 2024