2. anmeldelser av hoteller i Tyskland
  3. anmeldelser av hotell i Bayern
  4. anmeldelser av hotell i Dinkelsbühl
  5. Anmeldelser av Altstadtmittehotel Sonne

Anmeldelser av Altstadtmittehotel Sonne Dette er den offisielle stjerneklassifiseringen som tildeles et overnattingssted av en uavhengig tredjepart – Hotelstars Union. Overnattingsstedet sammenlignes med standarden i bransjen og bedømmes ut fra prisnivået, fasilitetene og tjenestene det tilbyr. Bruk stjernene til å finne det stedet du vil bo på.

Elsassergasse 1, 91550 Dinkelsbühl, Tyskland

8,7

• WiFi (gratis)

8,8

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 2

• Vurdert: 10. juli 2022

4,0
    «Uprofesjonell ledelse, føler oss lurt»
    • Ferietur
    • Par
    • – Suite over 2 plan
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

Vi bestilte og betalte via Booking.com for en suite over 2 plan, ekstra stort rom med sofa og utsikt. Vi sjekket inn, via hotellsjefen som ikke informerte oss om noe spesielt. Når vi kom til rommet oppdaget vi at vi hadde blitt tildelt et dårligere rom enn det vi hadde betalt for. Rommet var ingen suite over 2 plan med sofa og utsikt, men et rom av normal størrelse , med beliggenhet på loftet med kun et lite loftsvindu uten utsikt og dårlig ventilert, med et lite mini bad, matos fra underliggende kjøkken. Minibar fungerte ikke Det luktet gammelt treverk/-hytte inne på rommet. Når vi går tilbake til resepsjonen og spør hotelsjefen hva som har skjedd med vår booking forklarer hun at hun har gitt vårt rom til et annet par og vi fikk deres rom som koster 400 kr. mindre per døgn enn det vi har bestilt og betalt for. Hotellsjefen forklarer oss videre at hun syntes vi har fått et bedre rom enn vi bestilte gjennom booking.com, og at bildene hotellet legger ut på booking.com ikke stemmer med virkeligheten. Rommene deres er mindre enn bildene viser. Vi ble ikke tilbudt kompensasjon for prisdifferansen på kr 400,- . Hotellsjefen fortalte at hotellet var fullt og at vi ikke kunne få tilbake penger for oppholdet fordi vi hadde booket gjennom booking.com. Vi klagde på nytt neste morgen fordi comforten på rommet hadde vært så dårlig kvelden/natten i forveien. Hotellsjefen tilbød oss da og betale for 2 kaffe og 2 eplekake stykker som kompensasjon. Vi opplever hotellsjefen som meget uprofesjonell og anbefaler ikke dette hotellet til andre reisende.

Fin beliggenhet i byen og god frokost

Gjennomførte opphold i juli 2022

Viser 1 – 2