3. Beoordelingen vakantiewoningen: Beieren

18 Am Jürgenfeld, 87645 Schwangau, Duitsland

#2 van de 49 vakantiewoningen in Schwangau

Gebaseerd op 3 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

Een geweldig verblijf met veel ruimte.
    • Appartement met 2 slaapkamers

De bakpannen voor het kookstel waren krom en ongeschikt voor elektrisch koken. De TV in de zithoek was niet smart. Netflix en streamen was niet mogelijk. De douche ging van warm naar koud naar warm naar koud.

Veel ruimte en vrijwel alles was aanwezig. Balkons waren ook geweldig, met uitzicht op slot Neuschwanstein.

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

Prachtig, kwalitatief, smaakvol ingericht appartement met een zalig uitzicht.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Er was weinig wat ons niet beviel. Er is een hele mooie keuken met kwalitatieve keukentoestellen. Je kan er dus heel goed zelf koken. Spijtig genoeg is er maar 1 pan aanwezig. Dus 1 kleine tip. Als er 2 pannen aanwezig zijn wordt koken voor 4 personen makkelijker.

Heel mooi appartement, mooi en kwalitatief ingericht. Veel plaats, luxueuze badkamer, grote slaapkamers. 2 mooie en grote terrassen met super mooi uitzicht op de Alpen en vooral op de kastelen. Rustig gelegen maar toch dicht bij winkels en restaurants. Op een half uurtje stappen van de stad Füssen. Genoeg parkeergelegenheid en de mogelijkheid om je elektrische wagen op te laden. Vele bezienswaardigheden en activiteiten in de buurt.