2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Brandenburg
  4. Hotelanmeldelser for Cottbus
  5. Anmeldelser af Ahorn Hotel

Anmeldelser af Ahorn Hotel Denne klassificering reflekterer hvor overnatningsstedet placerer sig selv i forhold til standarden i branchen ud fra faktorer som prisniveau, faciliteter og services. Klassificeringen er baseret på overnatningsstedets egen evaluering. Brug klassificeringen til at finde det sted du vil bo.

Bautzener Straße 134/135, 03050 Cottbus, Tyskland

7,6

7,9

• Anmeldt: 9. juni 2023

4,0
    "Dybt frustrerede over de forhold som beskrevet. Hvilket gør at vi har haft en meget dårlig oplevelse"
    • Gruppe
    • Comfort-dobbeltværelse
    • 1 overnatning

kom til et lukket hotel, skulle ringe efter en nøgle som lå i en nøgleboks. Intet personale tilstede før dagen efter. Ingen service, intet at drikke eller spise til trods for det var et Hotel med restaurant bar osv... Vi var 4 trætte, tørstige og sultne mennesker der havde været 10 timer undervejs. Vi havde heller ingen mulighed for at få værelser så lang nede som muligt, da vi havde en dårligt gående med. Vi måtte op på øverste sal. Vi var faktisk parat til at køre igen, men ville ikke risikere at blive trukket for penge da vi jo ikke kunne afbestille på det sene tidspunkt ( kl. 16 ) Da vi endelig fik fat i værten dagen efter fik vi flere forskellige forklaringer. en af dem var at han ikke havde noget personale. Ved afrejse forholdt jeg værten til de problemer der havde været, han trak på skuderen og sagde at jeg skulle klage til Bookingen.

Morgenmaden var ganske enkel

Overnattede: juni 2023