3. Beoordelingen B&B en herberg: Rijnland-Palts

7,3

• Beoordeeld op: 7 mei 2024

Weekendje Cochem
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Contact met het verblijf. Je kunt schijnbaar het beste bellen, helaas geen chat mogelijkheid (wat ik soms wel prettig vind voor een korte vraag), want ook via de mail krijg je of laat of gee reactie (ik kreeg namelijk niks terug terwijl ik een week van te voren een vraag had over het parkeren). Verder moesten we bij het uitchecken om 10:00u uit de kamer zijn, we waren er al om 9:30u uit, maar hun waren nog niet eens open. Als laatste punt wat ik heel raar vind is dat ik tijdens onze terugrit naar huis wordt gebeld door het algemene nummer over de betaling (weken van te voren gedaan, maar goed) schijnt dus iets mis te zijn gegaan (door/bij hun of bij booking.com) en dat mijn boeking is geannuleerd. Echt heel raar maar goed

Mooie locatie, mooi uitzicht op de Moezel. Het bed was comfortabel en prima grote kamer. Werd netjes bijgehouden en ook het terras beneden zag er gezellig en goed uit met genoeg keuze aan wijn. Telefonisch goed bereikbaar, wel even de juiste locatie benoemen want ze hebben meerdere locaties en dit is het algemene nummer. Fijn weekend gehad in het mooie Cochem

• Beoordeeld op: 30 december 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Bij aankomst vrij koud op de kamer, de dag nadien was dit probleem echter opgelost.

Goede ligging. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 december 2023

fijn verblijf in een mooie omgeving

brommende motor op de binnenplaats v.a. half 7

goede omgeving, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 december 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Deur naar doucheruimte kon niet helemaal open

Het ontbijt was er goed

• Beoordeeld op: 19 november 2023

• Standaard Tweepersoonskamer - Zolder

Voor de vliegjes op de fruit graag een molentje voor het waaien

Uitermate goed en lekker

• Beoordeeld op: 6 november 2023

Een zeer leuk en aangenaam verblijf, in een mooie omgeving.
    • Familiekamer

Spijtig dat er geen lift in het gebouw is. Met zware valiezen valt dat wel tegen. In het vervolg zullen we daar op letten en kleinere valiezen meenemen wanneer er geen lift aanwezig is.

Kamer zeer ruim en netjes, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 4 november 2023

Cochem aan de moezel

Sliepen op de 4e verdieping.geen lift en geen internet verbinding

De locatie en de mooie kamer

• Beoordeeld op: 31 oktober 2023

Goede locatie met vriendelijk personeel maar iets te mooie voorstelling op de website.
    • Eenpersoonskamer

Het beloofde uitzicht vanop de kamer klopte totaal niet. Kapotte lamp. Flinterdunne muren waardoor teveel burengeluiden.

Uitgebreid ontbijt maar veel teveel aanwezige fruitvliegjes. Goede centrale locatie.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2023

Zeer comfortabele accommodatie, vriendelijk en attent personeel op een prachtige locatie
    • Familiekamer

Een aantal kleine opmerkingen t.a.v. de badkamer: 1. Er heerste een onaangenaame lichte rioollucht, een oude open afvoer aan de muur was hier de oorzaak van (waarschijnlijk oude afvoer van een wasmachine). 2. De waterstop van het bad was defect, waardoor je het bad niet vol kon laten lopen. Met een beetje plastic en plakband over de stop, hebben we het bad uiteindelijk vol kunnen laten lopen maar dat hoort eigenlijk niet. 3. Het bad was uitgerust als whirlpool met bubbels, alleen deed dit het niet.

Wij hadden de familiekamer geboekt (gezin met 2 kinderen) de verrassend groot bleek te zijn (kamer 301). De kinderen hadden een eigen slaapkamer en er was een ruime badkamer met een groot bad. In de ochtend een lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

Heerlijke vakantie in Cochem
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De kaart in het restaurant is beperkt. Het hotel beschikt niet over een lift.

Prachtig hotel in het centrum aan de oever van de Moezel. Het ontbijt was uitstekend. Ruime keus, zowel in brood als in beleg, Salades en Yoghurt. De kamers zijn aan de voorkant van het hotel met zicht op de rivier,

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

Prachtige locatie om te wandelen en fietsen
    • Standaard Tweepersoonskamer - Zolder

Het waren veel trappen maar dat was ook bekend vooraf.

Goed ontbijt en een hele goede locatie met een mooi uitzicht. Fijn dat we de fietsen binnen konden stallen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Zeer uitgebreid ontbijt, rustige kamers, mooie ligging

• Beoordeeld op: 10 oktober 2023

Erg genoten fijn hotel perfecte locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Parkeren bij accommodatie is niet mogelijk. Dit is zo’n 600 m lopen naar grote parkeerplaats dit kost 10 euro per dag.

Locatie

• Beoordeeld op: 3 oktober 2023

Het verblijf was lekker centraal en direct aan de Moesel.
    • Eenpersoonskamer

Het parkeren van de motor was niet mogelijk moest hem ver weg parkeren bij het station of onder de brug, onbeheerd.

Ontbijt was pefect

• Beoordeeld op: 11 september 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Fantastisch ontbijt eerst en vooral. Het vrouwelijk personeel vriendelijk, daarentegen de oudere mannelijke onbeleefd en onvriendelijk. Houden zich niet aan de open- en sluitings-uren. Smorgens word er op de deur geklopt of je propere handdoeken wilde. Hebben 4 nachten geboekt geen een van die dagen werd de kamer opgefrist. (Ecologisch?) Zouden hier over twijfelen om opnieuw te boeken!

Het ontbijt was heel goed. Proper en up to date. Wifi was goed!

• Beoordeeld op: 10 september 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het parkeren in de parkeer garage omdat het zo druk was op vrijdag en zaterdag.daardoor een flink stukje moeten lopen met de koffers..ook geen goede tijd om aan te komen je kan.beter op donderdag aankomen. Parkeer kosten zijn 9 euro per 24uur

Het ontbijt ,de mensen die het ontbijt verzorgden. Perfect !!!.echt super !!!!!!

• Beoordeeld op: 7 september 2023

Voor de rest was het fantastisch, echt een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - Zolder

Misschien toch een biertje aan de tap, en als we weer komen niet helemasl boven in het hotel, ivm knie problemen

Geweldig uitgebreid ontbijt super mooie locatie

• Beoordeeld op: 6 september 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Ze waren om 21.30u gesloten om 22.00u moest je weg, naar je kamer of elders in de stad iets zoeken waar het gezellige was.. De auto kan je parkeren in een openbare garage ca. 2 km lopen aan het begin van het stadje voor het hotel kan je maar 3 uur parken als er plaats is,

De kamer was mooi, schoon, comfortabel en rustig geen lawaai van buiten te horen

• Beoordeeld op: 1 september 2023

Leuke dagen gehad.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Geen bier te koop in dit hotel. Maar heet ook weinbauer. Logisch eigenlijk

Het ontbijt was prima, alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

Ruim, goed ontbijt en fijne locatie
    • Familiekamer

De stop van het bad deed het niet. Dit meerdere malen aangegeven bij verschillende personeelsleden en telkens werd er gezegd dat ze ernaar zouden kijken. Uiteindelijk bij de 4e keer vragen bleek het zo te zijn dat ik niet betaald had voor een bad. Apart dat dit niet meteen gezegd kan worden en als er toch een bad in zit, waarom er niet gewoon gezorgd wordt dat gasten er gebruik van kunnen maken.

Goede locatie, ruime kamers en erg goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Geen lift niettegenstaande 4 verdiepingen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Mooi net hotel dat prima past bij zijn omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De kaart was te klein. 3 hoofdgerechten is echt niet veel. Helemaal als de vleeskeuze beperkt is tot een schnitzel. Doe er jacht, zigeuner (mag dat nog) saus bij en je hebt al 3 keuzes. Wel veel Flamküchen. Dat dan weer wel. Op de kamer misten we een airco. Maar we waren er in een periode dat de temperaturen de 30 graden aantikten, dus het was extreem. Verder was het dik voor elkaar. Ohja we hadden kamer 105 en het hal licht ging pas aan als we voorbij de kast kwamen. Geen halszaak maar wel donker.

Het pand is prachtig. De bediening van kelner Marcel was top. We hadden allerlei recensies gezien waar iedereen het had over een onvriendelijke man met grijs haar. Op het kleine terras boven was deze Duits geborene Roemeen, een correcte man die netjes adviseerde en zeker in was voor een geintje. Ondanks de warmte was hij netjes en deed zijn stinkende best om ons het super naar de zin te maken. We zullen hem niet snel vergeten. "College" riep ie als hij wat wilde vragen. Ogen in zijn rug. Zoals het hoort. Goeie kelner bovenal een mens.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Was redelijk goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Geen koelkast op de kamer en geen airco en een klein raam.

Locatie was goed ontbijt was perfect. Bad kamer redelijk goed

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Genoten van een weekendje weg
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De kamer was supergroot met een apart zitgedeelte. De badkamer was daarentegen heel smal, de deur kon al niet helemaal open, die liep tegen de wastafel aan. De douchecabine krap en het water had geen constante temperatuur.

de mooie, ruime en schone kamer met uitzicht op de Moezel en elke ochtend een heerlijk ontbijt op het balkon van het restaurant.