5. Beoordelingen van Berghotel Hohe Mark

Beoordelingen over Berghotel Hohe Mark Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Werenzostr. 17, 48734 Reken, Duitsland

• Beoordeeld op: 28 april 2024

Een prima verblijf om de omgeving te verkennen.

Het ene diner wat we er gegeten hebben was schnitzel met friet en wat salade en het was echt te veel. Bovendien mag het frituurvet wel eens vervangen worden! De eigenaar mag wel wat vriendelijker tegen zijn gasten zijn vonden wij.

De eerste 2 dagen was het ontbijt wat sumier maar toen het drukker werd kwam er ook meer variatie gelukkig. Het hotel is prachtig gelegen met een mooi uitzicht alleen troffen we het niet met het weer. In het dorpje Reken zijn genoeg restaurants waar je prima kunt eten. In de omgeving kun je, vooral als het wat mooier weer is heerlijk fietsen.

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

Het ontbijt was erg slecht. Er lagen 5 broodjes waarvan de 3 pistoletjes zo hard waren zowel van buiten als van binnen dat ze zeker 5 dagen oud waren. Verder vond ik de keuze bij het ontbijt beperkt

De locatie, het uitzicht.

• Beoordeeld op: 30 november 2023

Een heel fijne ervaring !
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Nogal harde matrassen , maar da´s voor ieder een ander ondervinden .

Heel vriendelijke ontvangst. Erg behulpzame mensen. Een mooie ligging. Ontbijtbuffet was top. Het avondeten in het restaurant was heel lekker.

• Beoordeeld op: 25 november 2023

Mooie plek!

Mooie omgeving om heerlijk te wandelen. Goed ontvangen door aardige gastheer, bedden heel fijn en een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 november 2023

Niet gemeld dat restaurant dicht was

• Beoordeeld op: 23 november 2023

Net hotel voor okay prijs

Douche is wat krap.

Vriendelijke ontvangst en bij verzoek werd goed gereageerd. Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

Prachtig uitzicht, mooie suite
    • Suite

Wat ons enorm verbaasde, was dat het restaurant dicht was (vanwege vakantie), terwijl het voor ons herfstvakantie was en we hadden het hotel gekozen omdat we er gemakkelijk hadden kunnen eten met onze kinderen. We kregen de tip om in het dorp te gaan eten, maar daar was zo goed als alle horeca dicht op maandagavond. Tegenvaller dus! Verder was de inrichting van de eetzaal wel erg gedateerd, met vieze vloerbedekking ook. Tijdens het afrekenen nam de receptiemedewerker niet de moeite zijn telefoongesprek even te onderbreken, waardoor alle handelingen erg ongeïnteresseerd werden uitgevoerd. Niet erg klantvriendelijk.

Wij hadden de suite geboekt, die was heel ruim, fijn met vier personen! Het uitzicht was absoluut het hoogtepunt van de kamer! Prachtig en het balkon is fijn. Houd er wel rekening mee dat er geen gordijnen zijn, je krijgt wel oogmaskers erbij. Wij waren in de herfst, dus vroeg donker en later licht, dus geen probleem, maar het is wel iets om rekening mee te houden. Naast het hotel wandel je zó het bos is en er is een speeltuin bij en een leuk parcours tussen de bomen. Het is echt erg mooi gelegen! Prima ontbijt en fijn dat de kamer koffie/theefaciliteiten heeft, en een goed ligbad. In de omgeving liggen o.a. mooie wildparken.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Heerlijk plek voor kinderen of zoals ons om te wandelen met de hond.

De ligging is fantastisch!

• Beoordeeld op: 3 maart 2023

Was prima verblijf.

Diner en lunch. Omgeving.

• Beoordeeld op: 31 december 2022

We hebben heerlijk kunnen relaxen met een drankje in de bar terwijl het buffet werd opgebouwd

• Beoordeeld op: 28 december 2022

Genoten met een hoofdletter Gp

We kwamen in het donker aan, dus waren super verrast door de mooie besneeuwde omgeving en het prachtige uitzicht. Een mooie kamer, met heerlijk bed en bad als extraatje. De gastvrijheid van de gastheer tijdens het ontbijt. Hij ga ons mooie tips mee voor bezienswaardigheden in de buurt en we kregen meerdere kleinigheden mee. Waardoor het verblijf met een lach op ons gezicht werd afgesloten en we herinneringen hebben voor het leven.

• Beoordeeld op: 10 november 2022

Dat er op dat moment geen avond buffet was ,dat hebben ze elke woensdag aangepast aan het sesoen ❤

De ligging van het hotel en het uitzicht ,goed ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2022

• Met huisdier

Ontbijt

Ontbijt matig omgeving top!

• Beoordeeld op: 26 maart 2022

Zeer aangenaam verblijf
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Alles is een beetje over de datum daarom vonden we de prijs nogal aan de hoge kant.

De ligging is werkelijk fantastisch! Wij hadden een familiekamer met balkon . de bedden waren comfortabel en de kamer ruim (2 wc’s!) . Het ontbijt was goed verzorgd , alles aanwezig en op wens een eitje , gekookt, gebakken wat je wilt. Wij hebben ook in het restaurant gegeten. Het was heerlijk en van goede kwaliteit. De eigenaar is een bijzonder vriendelijke man!

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 18 maart 2022

Wat een vriendelijkheid in een voor ons vervelende situatie
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Vriendelijkheid in deze voor ons noodsituatie door de autopech. Prachtig uitzicht. Hele mooie familiekamer.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 8 maart 2022

fantastisch!
    • Suite

het is jammer met een kleintje in de kinderwagen, dat er geen lift is.

de mooie kamer, het uitzicht, de omgeving alles eigenlijk

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 12 februari 2022

• Familiekamer (4 Volwassenen)

Avond eten in hotel viel tegen, volgens ons was kok peper en zout kwijt. Afscheid was vreemd, vrouw die ontbijt deed, bemande ook receptie. Kon geen vriendelijk woord vanaf. Toch hoe je het hotel herinnert.

Prima hotel, mooie locatie.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 2 januari 2022

gezellig hotel met een geweldige ligging .

Jammer dat we pas vanaf 15.00 in het hotel koffie konden krijgen. Wel beschikbaar op de kamer. Na de wandeling misten we de mogelijkheid om een hapje te kunnen eten, wel eventueel Apfelstrudel. Als het allemaal weer normaal (zie Corona) zal dit wel weer allemaal goed geregeld zijn

de ligging en het zeer goede ontbijt

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 5 november 2021

Mooie plek voor wandelen

Ontbijt viel tegen, tamelijk basaal. Prijs/kwaliteit verhouding uit balans: te duur voor het gebodene. Niet heel gastvrij.

Prima uitgangspunt voor wandelen. Schone en nette kamer. Koffie-/theefaciliteiten op de kamer.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 21 oktober 2021

Fijn verblijf in familiehotel

n/a

Prettig rustig hotel aan de rand van het dorp Reken. Mooi natuurgebied achter het hotel met leuke touwbaan. Prima hotel. Fijne familiekamer waar we goed met 2 volwassenen en 2 pubers (op ruime en comfortabele slaapbank) in pasten.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2021

Gemütliches berghotel

De sluitingstijd van 21 uur was aan de vroege kant, m.a.w. bar dicht en personeel weg. In de lobby niet overal even schoon, kamers wel.

Rothaus bier van de tap, fantastisch! De douche en bed waren heerlijk, kamer 14 was aan de kleine kant maar met prachtig uitzicht en balkon. Kamer 19 veel groter, achterzijde en met bad. Ontbijt was prima, keuze genoeg. Rustige omgeving, gelegen aan de bosrand.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2021

Heerlijk gehad

Alles was naar wens

Fantastische locatie, heel rustige omgeving. Ontbijt was prima. Bedden héérlijk

• Beoordeeld op: 23 augustus 2021

Prima
    • Met huisdier

Het terras was erg leuk met een prachtige tuin maar dan kom je het terras op waar de kopjes van de vorige gasten nog staan en de tafeltjes niet schoon zijn. Haal er even een lap over en ruim het op. En een bezem over het terras. Het zag er nu allemaal een beetje viezig uit. En van zaterdag op zondag werd er een feestje gevierd. Er werd iemand 18 jaar........ Feestje is natuurlijk leuk maar wij hadden de kamer precies boven deze feestelijkheden. Tot 3 uur niet geslapen door de herrie. Dat is wel een beetje tegenvaller als je er voor je rust komt. Had ons dan een andere kamer aangeboden. Ze waren er van op de hoogte.

De locatie was goed. Je liep direct het bos in en de aangelegde tuin bij het het hotel was mooi.

• Beoordeeld op: 29 juni 2021

Dit is de 3e keer dat we er overnachten top

De prijs is wat aan de hoge kant vergeleken met andere hotels

De bedden waren goed. Ontbijt ook top. rustig gelegen direct aan het bos

Verbleven in juni 2021