3. Beoordelingen vakantiewoningen: Thüringen
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Ruhla
  5. Beoordelingen van Bergpanorama Ruhla

Beoordelingen over Bergpanorama Ruhla Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Reuter, 99842 Ruhla, Duitsland

#6 van de 12 vakantiewoningen in Ruhla

Gebaseerd op 6 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Rustige omgeving met een fantastisch uitzicht! Aanrader!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het uitzicht is werkelijk adembenemend!! De alpaca’s hebben ons hart gestolen! Accommodatie is ruim en super schoon!

• Beoordeeld op: 20 september 2021

Voldoet aan de beschrijving
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Erg hobbelige toegangsweg, we hebben drie dagen een ongewilde huisdier gehad (muisje) maar die was banger voor ons dan wij voor hem.

Schitterend uitzicht. De rust. Voor zowel actieve als niet actieve mensen perfecte locatie (mountainbiken, wandelen, en de afterparty 😜)

• Beoordeeld op: 6 september 2023

2,0
    Dramatisch slecht verblijf gehad
    • Groot Appartement met 2 Slaapkamers

Onhygiënisch. Huisje rook naar kattenurine. Niet schoon. Bestek en borden waren vies. Jacuzzi werkte niet. Contact gezocht met eigenaar, geen bericht terug ontvangen. Bedbank was geen bedbank. We hebben met kussens geprobeerd om dit nog enigszins comfortabel te kunnen maken. Maar helaas niet kunnen slapen. Buitenverlichting springt om de haverklap aan waardoor de kinderen steeds wakker worden. De kamers hebben lichtdoorlatende zonwering.

Mooi op de top van een heuvel. Rustige omgeving. Leuk dat er speeltoestellen waren.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2022

Minpunten
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wij misten de persoonlijke ontvangst bij aankomst kregen sleutel van de bungalow via kluis met code naast de deur, te dun en te zacht bedmatras voor op een lattenbodem, slaapbank en (lounge)meubels zonder rugleuning buiten waren doorgezakt, oven werkte niet goed het duurde een eeuwigheid voor de afbakbroodjes klaar waren. Matig aanbod handdoeken 1 setje p.p. voor 1 week is erg weinig, aan serviesgoed zou een maatbeker, garde en een thermoskan voor de koffie toegevoegd kunnen worden, een stofzuiger miste , was alleen een bezem en stoffer en blik. Een paar keer over ijskoud water met douchen door verkeerde instelling van de klok, eigenaar van de bungalow slecht bereikbaar via telefoon, geeft grote mond als je belt met een klacht, heeft overigens later ons wel in het gelijk gesteld.

Het uitzicht, de rust, mooie omgeving

• Beoordeeld op: 7 maart 2022

• Studio Appartement