2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Baden-Württemberg
  4. Hotelanmeldelser for Ulm
  5. Anmeldelser af Best Western Plus Atrium Hotel

Anmeldelser af Best Western Plus Atrium Hotel Dette er den officielle stjerneklassificering som tildeles et overnatningssted af en uafhængig tredjepart - Hotelstars Union. Overnatningsstedet sammenlignes med standarden i branchen og bedømmes ud fra hvilket prisniveau, faciliteter og services det tilbyder. Brug stjernerne til at finde det sted du vil bo.

Eberhard-Finckh-Strasse 17, 89075 Ulm, Tyskland

7,3

7,3

• Anmeldt: 21. oktober 2023

• 1 overnatning

Pænt rent værelse. Gode parkeringsforhold.

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 24. juli 2023

• 1 overnatning

Lidt for langt til centrum på gå ben, men vi gjorde det :-)

• Anmeldt: 17. oktober 2022

6,0
    "Nogenlunde ophold"
    • Forretningsrejse
    • Solorejsende
    • Comfort-dobbeltværelse til 1 eller 2 personer

Deres "træningsrum" er en billig vægstang med meget få vægtskiver, hvoraf nogle er i stykker. Derudover er der en crosstrainer og et løbebånd, dog skal siges at løbebåndet var i stykker.... Man kunne ikke reservere en parkeringsplads, så da jeg kom sent fra møde en aften, måtte jeg vente på nogen kørte, så jeg kunne få en plads... Mit værelse lå sådan, at deres wifi ikke kunne bruges.

Nemt at komme til i bil, restauranten er rigtig god til aftensmad. Fin morgenmad til prisen. Værelset var rent ved ankomst.

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 12. maj 2022

• 1 overnatning

Godt overnatningssted på vej til Østrig. Dejlig restaurant.

Overnattede: marts 2022

• Anmeldt: 15. august 2023

1,0
    "Den mest forfærdelige oplevelse og kommer aldrig til at bo der igen."
    • 1 overnatning

Kommer aldrig på dette hotel igen og Booking.com burde overveje om det skal være i deres portefølje. Receptionisten ved ankomst var på ingen måde serviceminded og havde dårligt nok tid til at udlevere nøgle og hjælpe med at udfylde skema. Nye tjeneren til aftensmaden som ikke kunne de mest basale ting: Vi måtte selv bede om brød (to tynde stykker flutes til hver og ikke mere) To personers retten på menukortet blev serveret på en tallerken, så kunne vi ellers dele af den. Der var for lidt mad og alt for dyrt. Man kunne ikke se hvilke vine der var tilgængelige. Ved afgang var der INTET personale i receptionen, men den søde dame fra morgenmaden forsøgte at hjælpe med at ringe (tak til hende), men ligemeget hjalp det.

Aftensmaden smagte godt, men der var for lidt og det var alt for dyrt.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 9. juli 2023

1,0
    "Meget dårlig oplevelse. Vi fortryder virkelig vi overnattede på hotellet. Det simpelthen ikke okay."
    • 1 overnatning

Min kæreste og jeg overnattede med vores lille hund, hos Best Western Plus i Ulm, fra d. 7-8/7 23. Da vi ankom var der kun en parkeringsplads tilbage. Efter 12 timers kørsel var vi rigtig trætte og sultne. Min kæreste blev endda også syg og havde brug for mad og hvile. Jeg prøvede at ringe efter roomservice, men telefonen virkede ikke. Derefter gik jeg ned i receptionen for at bestille roomservice, men der blev jeg afvist, af en meget bestemt og ej hjælpsom receptionist. Jeg forklarede at min kæreste havde brug for mad, eftersom han var syg, men hun svarede bare på engelsk. “We want the wedding guests to be happy, so the kitchen will only make food for them” Der var ingen service, eller bare en lille smule forståelse for vores situation. Hvis jeg kørte efter et supermarked ville vores parkeringsplads blive taget, da der var alt for mange biler grundet bryllup. Det skal lige siges at vi har betalt for parkeringspladsen. Men der var overhovedet ikke styr på det kaos. Derudover havde værelset nok ikke set, en rengøring i et par måneder, for der var støv og skidt både på badeværelset, især den ubrugte brusekabine men også på selve værelset. En del spindelvæv i hjørnerne ved vinduet. Værelset var heller ikke lydisoleret, men støjniveauet var til gene. Både udenfor hotellet men også på gangen. Vi kunne vitterligt høre samtalerne på værelset ved siden af. Vi havde netop valgt hotellet fordi der står (lydisoleret), da vi har hund og hun ikke kan lide en masse lyde. Men vores lille hund blev stresset og kunne slet ikke finde ro, ligesom os da der var lyde over det hele. Alt i alt, en meget rædsom oplevelse. Jeg sætter aldrig mine ben på dette hotel igen, efter den usympatiske “service”. Jeg er fuldstændig chokeret over, at man slet ikke prøver at hjælpe bare en lille smule. Dertil vil jeg kun fraråde alle jeg kender, dette hotel. Vi kunne ligeså godt have overnattet i vores bil, for vi fik slet ikke lukket et øje. Lad være med at overnatte der.

Wifi virkede… det er det eneste positive

• Anmeldt: 8. juli 2022

"Venligt personale, rene værelser, god Value for money!"
    • 1 overnatning

Puder og senge er ikke som derhjemme. mangler minibar :-)

Venligt personale, rene værelser, god Value for money! hotellet ligger i fin afstand fra motorvejen på vej til sydens varme. morgenmaden er ligeledes god til prisen. kan varmt anbefales.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 23. oktober 2023

Meget godt
    • På rejse sammen med venner

Overnattede: oktober 2023

Rimeligt

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 6. august 2023

Overnattede: juli 2023

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: