3. Beoordelingen vakantiewoningen: Brandenburg
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Lübben
  5. Beoordelingen van BluGarden Ferienapartments im Spreewald

Beoordelingen over BluGarden Ferienapartments im Spreewald Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Neuendorfer Dorfstraße 19, 15907 Lübben, Duitsland

#3 van de 48 vakantiewoningen in Lübben

Gebaseerd op 4 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

100% rust en genieten
    • Studio - Split-Level

De uitbater heeft ons heel goed ontvangen en veel tips gegeven om te doen in de buurt. En stond altijd veel plezier om ons te helpen.

• Beoordeeld op: 22 januari 2022

Top locatie en service.
    • Studio - Atelier 1

Gastvrijheid, top service, erg vriendelijk. Lekker rustige natuurrijke omgeving. Erg netjes en schoon.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 19 november 2021

Weekendje weg naar Tropical island.
    • Maisonnette Appartement - Große Galerie

Niets viel ons tegen. Alles was goed verzorgd in het huisje. Je hoeft zelf alleen boodschappen mee te nemen, meer niet!

Wij kregen onderweg helaas een ongeluk op de snelweg onderweg naar het appartementencomplex, waardoor we pas 1 uur in de nacht aankwamen. Dit was geen probleem en zijn we alsnog hartelijk en warmelijk ontvangen door de gastvrouw. De dagen van ons verblijf hebben we heel veel informatie en tips over de regio gekregen. We hadden hier geboekt voor Tropical Island, wat goed te doen is vanaf deze locatie. Wij zijn een gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen en het huisje was meer dan ruim voor ons alle. We hadden zelfs de lieve buurtpoes op bezoek elke dag! Ik raad iedereen aan om hier een keer heen te gaan en wij gaan in de toekomst ook weer terug om al het leuke in de omgeving te kunnen doen. Bedankt lieve familie Liebscher xx

Verbleven in november 2021