2. Hotellrecensioner GER

8,4

7,8

• Recenserades: 15 augusti 2023

9,0
    Charmigt litet hotell med topp läge!
    • Familj med yngre barn
    • Vistelsen var 1 natt

Prisvärt hotell med toppenläge mitt i byn vid kyrkan! Vi bokade ett rum för 3 och det var ett extra stort rum där även person 3 fick en riktig säng och inte bara en extra säng. Ett café på nedre plan där en fantastisk frukost serverades mot 15 euro/ p. Vi reste med bil och parkering finns gratis med p tillstånd som du får av hotellet.

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 8 augusti 2023

Fantastiskt
    • Vistelsen var 1 natt

Riktigt serviceminded personal. (sen bokning av bord, tidig utcheckning, alternativ frukost var saker som det inte var några problem med) Fräscht & stort rum. Utan kostnad fick vi en "gratis parkeringslapp" för att läggas i bilen. När vi skulle äta så var det bara att gå från rummet och sedan nerför trapporna så var man i restaurangen.

Bodde här augusti 2023

• Recenserades: 19 juli 2023

Mycket bra
    • Reser med vänner
    • Dubbelrum

Perfekt läge för utflykter i vackra omgivningar. Centralt boende med trevlig personal o god frukost. Maten som serverades på restaurangen var också väldigt bra.

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 29 juni 2023

Mycket bra
    • Dubbelrum Economy 4
    • Vistelsen var 1 natt

Jättegod frukost dock inte så billig. Fina omgivningar och trevlig personal. Lite högt ljud från förbipasserande trafik.

Bodde här juni 2023

• Recenserades: 5 juni 2023

9,0
    Perfekt bas för att utforska Rhendalen till fots, med cykel, turbåt, bil och tim tåg!
    • Dubbelrum

Till en början lyhört från gatan, men sen insåg vi att ett fönster stått på glänt.. Mkt bättre stängt:) Moderna täta fönster, men kyrkklockorna klämtade högt o gick igenom, dock inte besvärande - hörde till idyllen.

Mycket vänlig och tillmötesgående värdskap. Utmärkt mat vilket fler än det lilla hotellets gäster insett. Trevligt sitta ute under parasoll och spana på byborna:)

Bodde här juni 2023

• Recenserades: 6 juli 2022

7,0
    Massor med trappor men har centralt läge
    • Grupp
    • Dubbelrum

För många trappor upp till rummet Trotts att vi frågade när restaurangen stängde och fick svaret 21 - 22 så var den stängd när vi kom vid 20:30 vilket betydde att vi fick gå ytterligare trappor för att gå in via källargången till hotellet Fick bara hjälp med att bära en av våra 3 väskor i trappan Restaurangen har även den wc en trappa ner men först måste du gå upp en halv trappan innan du kan gå ner till WC

Bra centralt läge, standard frukost, 10 minuters promenad till stationen och 15 till kryssningsbåten

Bodde här juni 2022

• Recenserades: 25 september 2021

Fantastiskt
    • Reser med vänner
    • Trebäddsrum Standard

Biltrafiken tidig morgon lite störande. Inte livlig trafik, men vägbeläggning i form av gatsten orsakar buller i en i övrigt tyst miljö.

Fin liten by. Enkelt hotell med bra läge med närhet till allt. Mycket trevlig och välkomnande ägare.

Bodde här september 2021

7,0
    Bra
    • Familj med yngre barn
    • Vistelsen var 1 natt

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här juli 2022

Gäster har även recenserat dessa boenden: