3. Hotelbeoordelingen: Baden-Württemberg
  4. Hotelbeoordelingen Elzach
  5. Beoordelingen van ElzLand Hotel Pfauen WELLNESS & SPA

Beoordelingen over ElzLand Hotel Pfauen WELLNESS & SPA Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Pfauenstraße 6 , 79215 Elzach, Duitsland

#7 van de 23 hotels in Elzach

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

Heel goed!
    • Superior Tweepersoonskamer - Pfauenfelsen

geen ijskast (medicatie) en geen muggengaas

super

• Beoordeeld op: 8 april 2024

• Superior Tweepersoonskamer - Pfauenfelsen

We misten een frigootje op de kamer om onze charcutterie en drankjes in te bewaren. Naast de theezakjes, had er ook oploskoffie mogen voorzien zijn. In een warme periode zou airco een meerwaarde zijn.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamer (23 m2, op de foto's lijkt het wat groter, glazen deur tussen kamer en badkamertje met wastafel, douche en toilet) met terras met uitzicht op het dal. Er is een waterkoker en thee aanwezig (wij hadden onze eigen oploskoffie bij) Wij hadden half pension met uitgebreid ontbijtbuffet (je kan vragen voor bv. een spiegelei dat ze je dan brengen) en lekker driegangen opgediend avondmaal met tekens keuze tussen voorgerecht of soep - vlees-, vis- of vegetarisch gerecht, dessert of kaas. Bij mooi weer konden we op het terras eten. We genoten van de sauna's, stoombad en het binnenzwembadje. Je kan in de ligruimte of buiten tot rust komen. In het theehuis kan je een stuk fruit eten, water of thee drinken. Er is ook een fitnessruimte, lees-/schilder-/kunstkamer en meditatie-/gymlokaal. Voor andere wellness activiteiten en bv. betalende massages dien je vooraf in te schrijven. Mooie omgeving om te wandelen, ook enkele uitstappen te doen (we deden een ritje op de sommerrodelbahn, bekeken een grote koekoeksklok, bezochten de ruïne van slot Hornberg, stapten door Freiburg en wandelden langs de watervallen in Triberg). Het dorp was versierd in paasthema. Te begrijpen dat het openluchtzwembad van het dorp deze periode nog niet open was, ook de minigolf was gesloten, een redelijk doods dorpje met een klein winkeltje (waar je brood, charcuterie, drankjes en andere kleine voedingswaarde voor je picknick kan kopen).

• Beoordeeld op: 17 maart 2024

• Standaard Tweepersoonskamer - Wittenbach

Alles tot in de puntjes verzorgd! Echt een plezier, hier keren we graag naar terug :-)

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

• Standaard Tweepersoonskamer - Wittenbach

Mooi hotel, vriendelijk personeel, nette kamers, goede keuken, mooie rustige omgeving

• Beoordeeld op: 15 januari 2024

Aanrader voor wandelaars!
    • Superior Tweepersoonskamer - Pfauenfelsen

De 3-gangenmenu werd snel geserveerd en was niet altijd naar onze smaak (wel altijd zeer verzorgd en fijn). De medewerkers in de zaal waren supervriendelijk, maar ze hadden niet genoeg werk. Het dorp was doods, dus je hebt enkel het hotel zelf + de mooie omgeving. Of je moet de auto nemen voor een daguitstap in de streek.

Prima bedden en uitstekende douche. Perfecte uitvalsbasis voor (lange) wandelingen met fantastische uitzichten. Mooi en vaak lekker restaurant. Relatief goedkope all in formule.

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Alles de max.

Prachtige wellness. Lekker eten. Fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 november 2023

Super!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Wittenbach

Zorgen voor meer verlichting op balkon van kamer

Bij mooi weer, mogelijkheid tot buiten ontbijten en avondeten met mooi uitzicht! Toegang tot welness is pluspunt. Ook erg propere kamer

• Beoordeeld op: 3 november 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer - ElzLand

Beter moeten lezen: agenda voor wellness is snel volgepland, voorafgaand aan vertrek moeten doen. Enkel minpunt op hygiëne en technisch gebrek in stoombad.

Rust, comfort, service, ambiance, kwaliteit. Elke dag staat klant centraal!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Ontspannen en genieten
    • Standaard Tweepersoonskamer - Wittenbach

Goed eten en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 september 2023

prima verblijf voor 6 nachten

eigenlijk niks

Mooi hotel en een mooie ruime kamer lekker op een doodlopende weg dus weinig verkeer, parkeren is prima . Vriendelijk personeel niks is te gek , ontbijt is zeer goed verzorgt als ook de lunch tussen 12:00 en 14:00 bij de prijs inbegrepen is ook goed. Diner is een prima keuze menu van 3 gangen

• Beoordeeld op: 23 september 2023

Hele mooie omgeving voor wandelaars. Prima hotel, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Wittenbach

Het ontbijt is ietwat sober. Bijvoorbeeld geen verse jus, maar van die namaak rommel die ze in heel veel hotels schenken. Ook geen broodrooster en kok die een omelet kan maken. Maar dat mocht de pret niet drukken ten opzichte van al het goede van dit hotel.

Locatie en materialen waarmee hotel gebouwd is.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Een uitstekend hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer - Pfauenfelsen

Zoals door meerdere personen eerder is opgemerkt is het zonde dat zo'n mooi hotel geen buitenzwembad heeft. Het binnenzwembad is feitelijk te klein als het iets drukker is wat trouwens niet veel voorkwam. Als het iets drukker is in het binnenzwembad valt het op dat de akoestiek in het zwembad niet op orde is, Er is veel nagalm en dit verstoort dan de rust in het sauna gebied, Het houten zonneterras, met de houten schuttingen er omheen, is ongezellig (het panorama terras compenseerde dit weer volledig).

Het ontbijt was goed en ik kwam niets te kort. Het personeel, van hoog tot laag, was voortreffelijk. Ook het middag hapje kwam mij goed uit en het was zeer smakelijk alhoewel het vaak hetzelfde was. Het diner was in één woord uitstekend.

• Beoordeeld op: 7 september 2023

Ideale uitvalplek voor een wandelvakantie in het Schwarzwald
    • Standaard Tweepersoonskamer - Wittenbach

Het hotel beschikt wel over een aantal eigen parkeerplaatsen maar deze liggen langs de doorgaande straat. Het aantal is echter beperkt. Op dit moment was het hotel niet vol en leverde dit geen probleem op.

Het hotel heeft alle faciliteiten die je nodig hebt en ligt voor wandelaars zeer ideaal. Voor vegetariërs is er een dagelijks wisselend menu. Het hotel is ook erg geschikt voor mensen die alleen reizen

• Beoordeeld op: 3 september 2023

Prettig verblijf met heerlijk restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer - Wittenbach

Aardig personeel en mooie sauna’s

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Absolute aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Wittenbach

Dit is persoonlijke voorkeur, maar het hoofdkussen mag van mij iets steviger.

Zeer vriendelijke en uitgebreide ontvangst, propere en comfortabele kamers, ontspannende spa (sauna met uitzicht op de vallei!) en heerlijk ontbijt. Enorm van genoten!

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Geweldige 2 dagen
    • Standaard Tweepersoonskamer - Wittenbach

Weinig keus bij het avond eten! We miste een kleine koelkast en een airco

Alles was fris en schoon, alles was aanwezig en goed. Bij de prijs is begrepen het zwemgedeelte klein maar fijn! Alles wat top en een goed ontbijtv

• Beoordeeld op: 13 juni 2023

Heerlijk verblijf. Voor Nederlandse begrippen behoorlijk aan de prijs.
    • Superior Tweepersoonskamer - Pfauenfelsen

De geboekte kamer bleek niet geschikt voor een hond dus kregen we een andere kamer die volgens ons kleiner was. Het was volgens ons ook een goedkopere kamer waarvoor niet gecompenseerd werd uit eigen beweging. We hebben er verder niet naar gevraagd. De kamer was op de begane grond waardoor de terrasdeur niet open kon blijven ivm weglopen van de hond. De keuken kon de tweede avond toen het hotel volgeboekt was niet de vraag van het restaurant bijbenen. Het eten was de tweede avond ook minder goed dan de eerste avond.

Heerlijk ontbijt met heel veel keuze in broodsoorten, beleg, drinken, extra’s zoals verse sappen, zalm, Bricher muesli fruit en zuivelproducten. De wellness was heerlijk en het ontspanningsprogramma bood ook deelname aan oefenprogramma’s en aufguss. Diner op de eerste avond uitmuntend. Zeer vriendelijke bediening. Mooi complex

• Beoordeeld op: 26 april 2023

Mooi rustig hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon - Kirchberg

Inderhoud kamer was minpunt. water, afvalzakjes badkamer niet aangevuld. Plateau niet opgeruimd.

wellness top, maaltijden top, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 november 2022

Uitstekend
    • Superior Tweepersoonskamer - Pfauenfelsen

Parkeren is niet altijd even evident.

Hoogstaande bediening en vriendelijk. Eten was subliem.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

prima
    • Superior Tweepersoonskamer - Pfauenfelsen

wifi op de kamers slecht

prima ontbijt goede locatie

• Beoordeeld op: 7 augustus 2022

Heerlijk hotel

Heerlijk eten Heel aardig personeel

• Beoordeeld op: 19 juni 2022

Prima en zeer schoon hotel: perfect voor een korte wandelvakantie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon - Kirchberg

Het avondeten viel wat tegen. Ontbijt was prima. Geen gebruik gemaakt van de lunch. Jammer dat er geen buitenzwembad is (wel een binnenzwembad).

Keurig hotel. Ruime en zeer schone kamers. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 april 2022

zeer mooi hotel met alle comfort
    • Superior Tweepersoonskamer - Pfauenfelsen

De kamer en ook het restaurant zijn top. en vergeet zeker niet te genieten van de wellness.

• Beoordeeld op: 6 maart 2022

Uitstekend !
    • Standaard Tweepersoonskamer - Wittenbach

Het bed had iets breder mogen zijn.

Prachtig hotel, we hebben genoten van de rust, het lekkere eten en de welness. Top !

Verbleven in maart 2022