3. Hotelbeoordelingen: Beieren

Beoordelingen over Flemings Hotel München-Schwabing

Leopoldstraße 130-132, Schwabing-Freimann, 80804 München, Duitsland

#260 van de 393 hotels in München

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Betaalbaar, keurig en gunstig gelegen hotel voor bezoek aan veelzijdig München.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Deelnemers aan de dagelijkse conferenties gebruikten de binnentuin om te roken. Daardoor gingen wij er niet zitten. De beloofde extraatjes voor de hond zijn nooit gekomen.

Het personeel wist de tweede dag bij het ontbijt nog wat we aan extra's wilden hebben (chocolademelk, eieren). Ook goede adviezen over welke metrostation we het beste konden nemen.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Prettig, maar “koel” door ontbreken receptie
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer

Zelf inchecken lijkt practisch maar os het niet, gecompliceerd en wat gebeurt met privacy op grgevens. Prijsstijging 20% !! voor parking is veel te gortig !!

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

Perfecte uitvalsbasis voor een paar dagen München
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De fitnessruimte was echt heel minimaal

De locatie, het personeel en de mooie kamers

• Beoordeeld op: 31 mei 2023

BMW tour, welt, museum & sightseeing Munich
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

een stikker op de spiegel zegt handdoek op de grond - wisselen we. maar er werd maar om de dag schoon gemaakt. Prima (al weet ik niet wat de reden was) , maar leg dan wat extra handdoeken neer. of haal die stikker weg. oja, en 23 euro pp voor een ontbijtje… dat is zo niet in verhouding… vraag de helft en je hebt 4x zo veel ontbijters in je restaurant ipv bij het bakkertje om de hoek.

gratis upgrade gehad, luxe kamer zonder doorkijkdouche. spannende parkeergarage ;-) prima locatie, vlak bij OV en vier metrohaltes van centrum

• Beoordeeld op: 24 maart 2023

prima voor stopover
    • Comfort Tweepersoonskamer

Parkeerplaats 16 euro extra, (hele krappe garage). Bedden wat aan de harde kant. Er lagen veel peuken buiten het raam op de dorpels. De kamerdeur kon niet op slot wegens defect.

prima locatie, dicht bij metro maar ook snel weer op de snelweg. Prima voor stopover onderweg naar wintersport.

• Beoordeeld op: 26 februari 2023

prima voor één nachtje, maar langer zou ik niet willen.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer (114) was ontzettend warm, we hebben tot middernacht met het raam open gelegen (in februari) omdat het niet te doen was. plus dat de bedden erg hard zijn. dus al met al niet heel goed geslapen.

De kamer was schoon. En het ontbijt was echt geweldig!!

• Beoordeeld op: 20 september 2022

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een vrij vroege vlucht en kwamen om 10.00 uur aan in het hotel om de koffer alvast af te geven, toen was er al een kamer beschikbaar voor ons, echt super. Kamer is lekker ruim, goede bedden en een ruime badkamer. In 5 minuten ben je bij de U-bahn richting het centrum.

• Beoordeeld op: 15 september 2022

• Comfort Eenpersoonskamer

Keurig hotel, makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Metrostation op een paar minuten loopafstand met directe verbinding naar het centrum in circa 10 minuten. Het hotel ligt op een hoek van twee zeer drukke straten, maar door de goed functionerende airco kunnen de ramen 's nachts dicht blijven en heb je geen last van het verkeer.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

locatie

• Beoordeeld op: 28 juni 2022

Perfecte plaats om Munchen en omgeving te bezoeken.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg duur parkeren. Erg raar parkeren: op hellend vlak, voor- of achterwaarts. Achterwaarts ging voor ons niet omdat de snoet van de auto tegen de grond schroefde.

Ligt vlak bij bus en tram station van waaruit, 500 m verder) de metro kan genomen worden. Ook gemakkelijk om van daaruit de omgeeving met de auto te bereiken. Garage parking van het hotel.

• Beoordeeld op: 11 november 2021

Prima locatie voor een bezoek aan München. Makkelijk bereikbaar met auto.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Keus bij het ontbijt was ietwat mager.

Vriendelijk personeel erg behulpzaam. Snelle service. Openbaar vervoer stopt voor de deur. Centrum eenvoudig bereikbaar. Prima hotel voor een stedentrip. Kamer groot genoeg. Goed internet.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 7 november 2021

Zeer goeie locatie met gastvriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets grotere kamer = voor meer comfort.

Dichtbij het hotel de metro om overal snel te geraken. (goeie verbinding) Zeer aangenaam personeel.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 30 september 2021

Prima prijs kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel was naar onze mening onderbezet en hierdoor veel moeten wachten.

De locatie van het hotel voor een weekendje München is goed. De metro is op ca. 300 meter afstand. Hotel heeft een goed ontbijt. Alles is gedateerd maar wel netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 13 september 2021

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is veel te klein de douche staat zowat in de kamer met glazen deuren tevens heeft de wasbak de diameter van een emmer. ook is er haast geen mogelijkheid om dingen neer te leggen of op te hangen in de badkamer. Tevens zijn de plaatsen in de parkeergarage veel te klein als je de pech hebt dat er iemand naast je staat met een SUV kom je haast je auto niet in deze plaatsten zijn niet meer van deze tijd er past net het formaat VW golf in . Toch vraagt men 15 euro per dag hiervoor.

De locatie is prima tram stopt voor de deur naar Englische Garten is te lopen en met de tram 1 halte naar metro station Munchener Freheit waar veel U bahnen stoppen . of naar het uitgaan centrum Schwabing . Hotel serveert een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2021

• Comfort Eenpersoonskamer

Hier en daar is het hotel wat ouderwets ingericht. Paar kleine aanpassingen en het is weer up to date. De tv werkt wel maar het zendaanbod sluit niet echt aan bij internationale gasten van buiten Duitsland. De badkamer is geen aparte ruimte maar gelegen in de hotelkamer zelf. Ziet er mooi uit maar blijkt niet echt praktisch. De ligging aan de drukke weg valt een beetje tegen. Sfeer in de directe omgeving is niet echt prettig.

De bedden waren goed en comfortabel. De medewerkers waren erg vriendelijk. De locatie ligt dicht bij S en U Bahn. Compliment voor de schoonmakers. Die werken hard en zijn bekwaam. Extra deken werd direct gebracht.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2021

• Comfort Eenpersoonskamer

Ontbijtbuffet was goed, maar minder als bij andere Flemingshotels. Ik vond het ook wat overdreven om telkens wegwerphandschoenen aan te trekken als je naar het buffet ging.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2021

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeren in de ondergrondse garage is een uitdaging op zich. De transparante badkamer zal vast heel modern zijn, maar vond ik niet prettig. Sowieso was het erg krap allemaal. De airco maakt veel lawaai, maar uitzetten en het raam open doen is ook geen optie vanwege het verkeerslawaai.

Goede locatie, aan een van de grote wegen richting centrum, en dicht bij de Englischer Garten. We hebben bij het hotel fietsen gehuurd, en die waren perfect om snel overal in de stad te komen. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 juli 2021

Fijne locatie, goed hotel! verhouding prijs/kwaliteit is uitstekend!
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De man aan de receptie bij onze aankomst was iets minder vriendelijk. De batterijen van de afstandsbediening van de tv waren leeg. Daarna wilden we het kluisje in de kast gebruiken en daar waren ook de batterijen leeg. Zo moesten we 2x opnieuw de receptie hiervan verwittigen. Dit zouden ze van te voren even moeten controleren.

Personeel zeer vriendelijk, vooral de dames!

• Beoordeeld op: 10 juli 2021

Het was maar een kort verblijf voor ons, we waren op doorreis.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat het restaurant op zondag gesloten is, maar er zijn genoeg leuke eetgelegenheden in de buurt.

Aardig personeel en prima locatie.

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Voldoende
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Transparante douchecabine naast het bed, wastafelruimte veel krap en ook open naar de kamer, is echt helemaal niks. Prijs ontbijt veel te hoog, dit is uiteraard noodzakelijk voor het verdienmodel van dit soort organisaties maar €22,50 voor wat broodjes met beleg en ei is absurd.

Vriendelijk personeel, schoon en gunstige ligging

• Beoordeeld op: 10 maart 2024

Dubbel
    • Comfort Plus Eenpersoonskamer

Zie bovenstaande comment.

Jammer de kamer wordt niet dagelijks schoon gemaakt. Waarschijnlijk ben ik de info misgelopen t.a.v. het bovenstaande.

• Beoordeeld op: 11 september 2022

het verblijf was oké. maar omdat de kamer niet fris was geen geheel ontspannen gevoel.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de badkamer was smerig. de parkeergarage een ramp.

ligging

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

kon beter - jammer dat hotel niet meer is wat het was
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het verleden (voor Corona) verschillende malen gebruik gemaakt van dit hotel en altijd super tevreden, nu viel het wat tegen. De kamers zijn minder, minder aandacht voor de klant op de kamer , geen frigo meer op de kamer. Bij de 2e nacht was de elektriciteit uitgevallen door werken daarom moeten wijzigen van kamer maar dat duurde toch redelijk wat tijd.

Het personeel aan de receptie & ontbijt zijn vriendelijk. De cleaning ploeg spreekt helaas geen Duits - Engels - Frans en als je iets vraagt niet veel moeite om te begrijpen.

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

Zou er niet weer komen
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche en toilet niet in de slaapkamer! Geen privacy! Vloer was ronduit vies!

Vreselijk! Ik heb Booking.com een bericht gestuurd maar reageren totaal niet! Zo jammer!!