2. Hotellrecensioner GER
  3. Hotellrecensioner Baden-Württemberg
  4. Hotellrecensioner Loßburg
  5. Recensioner av Landgasthof Hotel Hirsch

Recensioner av Landgasthof Hotel Hirsch Det här är den officiella stjärnklassificeringen som tilldelades boendet av en oberoende tredje part – Hotelstars Union. Boendet jämförs med standarden i branschen och bedöms utifrån prisnivå, faciliteter och tjänsterna som erbjuds. Använd stjärnklassificeringen som hjälp när du väljer boende.

Hauptstraße 5, 72290 Loßburg, Tyskland

8,0
    Övernattning på väg till Schweiz
    • Par
    • Rum Economy

Har ätit betydligt godare mat än den som serverades på restaurangen. Sittplatsen i restaurangen bestämdes av personalen. Ingen möjlighet att välja själv. Kaffet serveras i små porslinskannor, kaffet hinner kallna.

Ett Gasthof som var mer i dignitet av ett hotell. Beläget mitt i Lossburg som är en trevlig ort att promenera i. Rummet mycket litet i allmogestil och med heltäckningsmatta. Sov skönt i sängarna. Små glaslampor vid sängarna som lös upp bra. Litet badrum modell äldre, men fungerade bra. Stor härlig frukostbuffe men mycket svagt kaffe. Mycket trevlig restaurang rent interiörmässigt. Parkering vid boendet. Laddare för elbil saknades, men fanns inom promenadavstånd.

Bodde här maj 2024

• Recenserades: 20 juli 2022

9,0
    Fantastiskt
    • Familj med yngre barn
    • Comfort Room C

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här juli 2022