2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Bayern
  4. Hotelanmeldelser for Augsburg
  5. Anmeldelser af Arthotel ANA Style Augsburg

Anmeldelser af Arthotel ANA Style Augsburg Dette er den officielle stjerneklassificering som tildeles et overnatningssted af en uafhængig tredjepart - Hotelstars Union. Overnatningsstedet sammenlignes med standarden i branchen og bedømmes ud fra hvilket prisniveau, faciliteter og services det tilbyder. Brug stjernerne til at finde det sted du vil bo.

Bürgermeister-Widmeier-Str. 54-56, 86179 Augsburg, Tyskland

8,7

8,5

7,5

• Anmeldt: 4. februar 2023

"hyggeligt hotel med god morgenmad og venligt persionale"
    • 1 overnatning

indgangen til badeværelse og toilet, skyggede skydedøren over kontakten og børn kunne klemme fingrene. hvis den gled helt i selv var den næste umulig for voksne at åbne.

god morgenmad, venligt personale. lækker med tagselv te/kaffe/ cacao om aftenen

Overnattede: januar 2023

• Anmeldt: 2. august 2022

5,0
    Rimeligt
    • 1 overnatning

Sengene var meget hårde. Vi skulle vente i telefonen i 30 min på at få koden til nøgleskabet, for at få nøglen til vores værelse.

Morgenmaden var god. Hyggelig tagterrasse

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 14. juli 2022

6,0
    "Billigt hotel med god og stille beliggenhed. Dårlig wifi, for bløde senge og halvkedelig morgenmad."
    • 1 overnatning

Forkert kode til nøgler ved check in. Ingen personale ved check in - vi måtte ringe for at få nøgler. Wifi på hotellet var elendigt. Fungerede meget dårligt på vores værelse. Skydedøren til badeværelse gik hele tiden op. Var svær at lukke og gik desuden over afbryderen til lyset! Sengene var meget bløde. Morgenmaden var halvkedelig.

Stille og rent hotel på en stille gade. Tæt på restauranter og legeplads.

Overnattede: juli 2022