3. Hotelbeoordelingen: Rijnland-Palts

Beoordelingen over Kastanienhof Apartment und Restaurant

Donnersbergstr. 7, 67814 Dannenfels, Duitsland

#3 van de 4 hotels in Dannenfels

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Voldoet aan onze verwachtingen, goede prijs/ kwaliteitverhouding

Gewoon goed hotel,

• Beoordeeld op: 20 september 2023

• Appartement voor 2 Personen

Niets, alleen moet je weten dat het restaurant op maandag dicht is, en er weinig of niets in de buurt is om wat te kunnen eten. Zodat je je daar op voorbereiden kunt, per slot is er een kitchenette. Koffiezet apparaat ontbrak overigens!

Het appartement op zich in combinatie met het restaurant er tegenover. We waren er een paar dagen daarvoor ook geweest en op terugreis opnieuw 1 nachtje kunnen boeken. En opnieuw erg goed bevallen. Zeer vriendelijke, behulpzame mensen.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

• Appartement voor 2 Personen

het restaurant er tegenover is op maandag dicht en in de hele omgeving was niets open , nog afgezien van het feit dat er zo wie zo weinig eetgelegenheid te vinden was. Dus maar wat ingekocht in Kircheimbolanden en in app. klaargemaakt. Naar mijn idee handig om dit feit te vermelden op de sites , nu overviel t ons. Tot slot, een paar wat gemakkelijke stoeltjes op balkon zou ook fijn zijn.

Het appartement op zich. Ruim, schoon , licht. Met kitchenette en koelkast , erg plezierig, goede bedden. Ontbijt ook prima vriendelijke mensen. Goed geregelde aankomst . Restaurant er tegenover perfecte lokatie en verzorgd goed eten.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

• Familieappartement

Bij booking stond appartement met zicht op de bergen. Theoretisch klopte dit, klein balkon langs de zijkant met zicht op de bergen langs de zijkant. Verder weinig licht binnen.

Locatie! Super gelegen om wandelingen te maken. Dichtbij altstad om te bezoeken. Uitgebreid verzocht ontbijt. Restaurant tegenover is prachtig, super terras. Zo jammer dat het bij ons net die dag gesloten was.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

• Familieappartement

Er is voor de kinderen niets te doen in de zin van een speeltuintje of iets dergelijks.

Wij hebben hier overnacht op de terugweg vanuit Italie. Na twee weken camping genoten van de zachte bedden, warme douche en de toiletbril. Rustige plek, mooie omgeving. Ontbijt was simpel maar prima.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Fijne doorreis locatie met gezin
    • Familieappartement

Leuk familie appartement met alle praktische zaken die je nodig hebt. Fijne plek voor de doorreis.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Matras v bed

Mooi ruim aparthotel. Heel schoon en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

• Familieappartement

Hotel was niet bemand om 17 uur. Lijst met namen op het raam geplakt. Sleutel aan de binnenkant deur. De inventaris verschilt per appartement. Ons eerste appartement heenreis was top. Tweede appartement terugreis was inventaris niet compleet en twee pits kooktoestel. Het restaurant heeft soms feestjes, dan hoor je de muziek. Ik zelf vond dat niet vervelend. Gaat ook niet door tot laat in de avond.

Appartement was ruim. Sommige uitzichten vanaf balkon mooi. Je keek of ver weg over de heuvels of tegen bomen. Restaurant aan de overkant. Gerenoveerde appartementen. Heb je een vraag dan snel reactie via what's app.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Prima overnachtings hotel voor doorreis
    • Familieappartement

Kraan in douche slecht. Een beetje muf hotel Ontbijt was prima maar niet echt uitgebreid. Prijs kwaliteit niet in verhouding

De locatie De ruimte in het appartement en keuken. Ruime slaapkamers Restaurant naast hotel was erg goed.

• Beoordeeld op: 17 juli 2023

Komen graag nog eens terug!
    • Familieappartement

We miste een waterkoker voor de thee. Koffiezetapparaat was er wel.

Zeer ruim appartement. Schoon. Restaurant is bij het hotel. Erg lekker gegeten. Serveren zowel kleine als gewone porties, goed tegen de verspilling van voedsel. Mooi uitzicht over het dal vanaf het terras.

• Beoordeeld op: 24 maart 2023

Ruim appartement, fijne bedden, maar hygiëne van de pannen kan beter
    • Familieappartement

Pannen bleken vies in de kasten te staan. Hebben alles maar afgewassen. Ons huidig appartement had geen broodrooster, sommigen wel. Afwasmiddel wel aanwezig maar geen spons Had kort geluidsoverlast in de nacht. Weet alleen niet waar het vandaan kwam. Gelukkig ging het op tijd "uit" rond 23:00

Zeer ruime appartement, 2 wc's. Boven de slaapkamers dus rustig beneden tv kijken zonder kinderen wakker te maken

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

Mooie rustige locatie, ideaal voor mooie wandelingen met je hond.
    • Met huisdier
    • Appartement (1 Persoon)

Ontvangst bij aankomst en het overleg over het ontbijt. Maar dat is helemaal goed gekomen. Hele aardige mensen.

Hele mooie rustige locatie. De hond is welkom, je kunt direct vanaf het hotel mooi gaan wandelen. De appartementen zijn simpel maar schoon en helemaal prima. Het ontbijt was heerlijk. De hond is welkom (in overleg met mede gasten) bij het ontbijt. Het restaurant tegenover het hotel ligt ook erg mooi en je kunt er lekker eten. Meer dan tevreden.

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

Overnachting tijdens doorreis
    • Appartement (1 Persoon)

Er waren veel bijen. Daar kan de locatie niet veel aan doen maar het is wel vervelend.

Mooi appartement op een mooie locatie. Het beviel mij goed tijdens doorreis naar Zwitserland.

• Beoordeeld op: 22 november 2021

Prima
    • Familieappartement

Ontbijt prima, jammer dat het restaurant dicht was toen wij aankwamen, wellicht t.g.v. seizoen en/of covid. Ruime kamers, prima uitgeruste, en compleet ingericht.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 18 augustus 2021

• Appartement voor 2 Personen

De ligging van dit appartement is echt bijzonder. De wandelpaden beginnen meteen buiten de deur. De meneer aan de receptie was uitermate behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2021

Goed verblijf op een uitstekende locatie
    • Appartement voor 2 Personen

Keuken mag iets royaler uitgerust zijn

Ringen, rustige plek op een uitstekende locatie direct langs de Pfälzer Höhenweg.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2021

Prima overnachtingshotel met uitgebreid ontbijt en eetmogelijkheid in naastgelegen restaurant.
    • Familieappartement

Geen prullenbak op badkamer en geen borden voor het ontbijt te vinden in de keuken. Ook de tv kregen wij niet werkend.

Prima accommodatie voor een gezin als overnachtingshotel tijdens reis vanuit Italie. In het naastgelegen restaurant kun je prima eten, simpel maar ok met mooi uitzicht. Zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Praktische overnachtingsplek voor vakantie in zuid Europa
    • Familieappartement

Het meubilair is wat gedateerd, en er mag gerookt worden op het balkon. Daardoor ruik je de rook van sigaretten. Jammer, totaal rookverbod zou prettiger zijn.

De gunstige locatie, mooi restaurant naast het hotel, de prijs is laag en de kamers zijn ruim.

• Beoordeeld op: 18 juli 2023

• Familieappartement

Toen we aankwamen hadden ze geen idee?.had een bevestiging van Booking.uitijndelijk lekker geslapen.

T uitzicht is mooi, echt mooi.goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 17 juli 2021

Uitstekend verblijf
    • Familieappartement

Zowel op de heen als terugreis van onze vakantie naar Zwitserland verbleven wij in dit hotel. Prima ruime kamers, schoon en prachtige ligging. Ontbijt erg lekker en een leuk restaurant ernaast met Duitse keuken. De gastheer is zeer attent. Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 8 juni 2024

Verbleven in juni 2024