2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Hamborg
  4. Hotelanmeldelser for Hamborg
  5. Anmeldelser af Novum Hotel Kronprinz Hamburg Hauptbahnhof

Anmeldelser af Novum Hotel Kronprinz Hamburg Hauptbahnhof Dette er den officielle stjerneklassificering som tildeles et overnatningssted af en uafhængig tredjepart - Hotelstars Union. Overnatningsstedet sammenlignes med standarden i branchen og bedømmes ud fra hvilket prisniveau, faciliteter og services det tilbyder. Brug stjernerne til at finde det sted du vil bo.

Kirchenallee 46, St. Georg, 20099 Hamborg, Tyskland

7,1

• Anmeldt: 8. april 2024

"Beliggehed, beliggenhed, beliggenhed"
    • Standard-dobbelt-/2-personersværelse

Vi havde badeværelse i entreen, ikke så smart. En del gadestøj, hvis vinduet var åbnet.

Morgenmaden var fin i forhold til prisen, der var hvad man havde brug for, men ikke noget overdådigt. Fantastisk beliggenhed, især hvis man rejser med tog. Tæt på centrum og alle fornødenheder.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 30. marts 2024

"God beliggenhed og godt hotel"

Morgenmaden er OK men simpel

Centralt beliggende, stort værelse og nyrenoveret badeværelse

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 22. marts 2024

• Familieværelse

Personalet i receptionen var ikke særlig imødekommende. Virkede sure og talte ikke engelsk.

Beliggenheden var super.

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 16. februar 2024

"Vi var 4 Pers. Som havde 2 værelser og vi var der i 4 overnatninger. Kan varmt anbefale opholdet."
    • På rejse sammen med venner

Ikke noget

Der var det man skulle bruge til overnatning og dejlig morgenmad og super god belægning.

• Anmeldt: 31. januar 2024

• 1 overnatning

Lang ventetid v. Check ind og langsom elevator, så vi blev nødt til at gå op til 4 sal med alle vores ting.

Konge beliggenhed, rent og rimelig behagelig seng. Ældre bygning og værelser, med charme.

• Anmeldt: 23. januar 2024

7,0
    "udover værelset størrelse og utrolig mørkt og beliggenhed på 1 sal . Det gør jeg aldrig igen."
    • Solorejsende
    • Standard-enkeltværelse

boede på 1, sal værelse 108.. Meget lille værelse, men det værste et meget mørkt værelse med vindue ud mod en skakt . Lidt for meget lugt fra restaurant i stuen, i nabobygningen.

beliggenhed var perfekt. hotellet rent og pænt og rengøring på værelset var nydelig. hjælpsomme i reception.

• Anmeldt: 21. januar 2024

"Rigtig dejlig hotel lige overfor banegården og flink personale og dejlig morgenmad. Vi fik valuta for pengene. Kan varmt"
    • På rejse sammen med venner
    • Standard-dobbelt-/2-personersværelse

Kunne godt bruge en tykkere hovedpude.

Der var det vi skulle bruge en seng og et toilet og flot morgenmad.

• Anmeldt: 10. januar 2024

7,0
    "En rigtig god placering"
    • Standard-dobbelt-/2-personersværelse

Det var utrolig lydt, værelserne imellem Den var svær at finde, da deres navn var meget svag skrevet på vinduerne og ikke med skiltning på hotellet

Det var et fantastisk morgen buffet med smilende personale

• Anmeldt: 8. januar 2024

• 1 overnatning

Flere frs personalet i receptionen virkede, fuldstændig ligeglade og kiggede dårligt nok op når man gik forbi (men sad bare og så tv/mobil) og andre lidt skrappe

God morgenmad

• Anmeldt: 21. december 2023

• Standard-dobbelt-/2-personersværelse

Dårlig siddekomfort på stolene på væretset

• Anmeldt: 7. december 2023

Nogenlunde
    • Standard-enkeltværelse

Der var sprøjtet voldsomt med "frisk duft" eller brugt stærkt parfumerede rengøringsmidler på værelset - det gav en stærk hovedpine efter 1. overnatning. Luftede meget ud og bad om at der ikke blev rengjort på værelse efterfølgende i hele perioden - af frygt for at "parfumedunsten" kom tilbage. Kostede en dag med stærk hovedpine øv øv - derfor får rengøringen en negativ mund.

Hotellet var hvad det gav sig ud for - slidt, men fungerer fint (bortset fra "frisk luft" dunsten på værelset). Morgenmaden: ikke pragende men der manglede heller ikke noget. dejligt med den centrale beliggenhed.

• Anmeldt: 22. oktober 2023

"Ganske udemærket."
    • Comfort-dobbeltværelse med sovesofa

Morgenmaden kunne være bedre f.eks pølser og bacon. I badeværelset var der 4-5 løse gulvklinker. Et køleskab på værelset ville være et stort plus.

Central beliggenhed

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 15. oktober 2023

• Comfort-dobbeltværelse med sovesofa

God Morgenmad og fin beliggenhed.

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 29. september 2023

"Et godt ophold !"
    • Solorejsende
    • Economy-enkeltværelse

Ingen bemærkninger

For togrejsende til Hamburg Hauptbahnhof ligger hotellet særdeles praktisk !

• Anmeldt: 25. september 2023

"Dejligt ophold på central placering"
    • Comfort-dobbeltværelse med sovesofa

Stort værelse og dejlig stort badeværelse

• Anmeldt: 14. september 2023

6,0
    "Tja beliggenheden er perfekt, men resten virker slidt."
    • Standard-dobbelt-/2-personersværelse

Personalet i receptionen er ikke specielt hurtige eller servicemindede. Møbleringen på værelserne er under middel. Nogen badeværelser er meget små. Det var meget varmt mens vi besøgte stedet, og så mangler man i udpræget grad et køleskab på værelset. Det varme på morgenbordet var røræg, hver dag.

Beliggenheden er fremragende.

• Anmeldt: 5. august 2023

Nogenlunde
    • Standard-dobbelt-/2-personersværelse

Vi havde 2 værelser og den største var 1 dobbelt seng og 1 sovesofa sidste nævnt var fuldstændig i stykker og det andet værelser var kun 1 tre kvart seng ikke stor nok til 2 voksne personer. Først 2 dag fik vi andre værelser, da personalet ikke selv kunne tage stilling til det. En kvindlig receptionist var meget uhøflig i sin tale måde og gjorde mig til grin, da jeg henvendte mig til receptionen. Problemet var at man kunne få 2 flasker vand hver dag og 2 dag gjorde min kone receptionen opmærksom på at vi overhovdet ikke havde modtaget noget. Der bliver reklameret med Gratis wasser hverdag på en stor plakat i lobbyen og på værelset, på et skilt på værelset hvor der på den ene side står dont disturb på den anden gratis wasser, skiltet viste jeg dem i receptionen den kvindlige personale og fik af vide at jeg nok havde vendt den forkert, hvilket ikke var korrekt men efter disskution med hende sagde hun meget frækt til mig at jeg ikke kunne læse, jeg blev meget vred over det. Sådan vil jeg ikke behandles af nogen som helst. VI KOMMER ALDRIG MERE PÅ DETTE HOTEL OG ANBEFALER IKKE DETTE HOTEL TIL ANDRE. DET BEDSTE PÅ HOTELLET VAR RENGØRINGS PERSONALET DE VAR VENLIGE OG GJORDE ALT FOR AT HJÆLPE OS.. Mvh:Betina-Ali

Det var rent

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 29. juli 2023

• Comfort-dobbeltværelse med sovesofa

Værelset var ud til baggården, hvorfra der var en del larm fra et ventilationssystem.

Morgenmaden levede fint op til forventningerne i forhold til prisen. Værelset var rent og fint.

• Anmeldt: 25. juli 2023

Lidt larm fra gangen

Fin beliggenhed. Lige overfor banegården. Gå afstand til centrum. Chamerende ældre hotel.

• Anmeldt: 24. juli 2023

• 3-personersværelse
    • 1 overnatning

Morgenmaden var ret plain/kedelig og restauranten lille, så det var svært at få plads da vi kom. Området tæt på hotellet virkede meget ghettoagtigt, og der var en del narkomaner, tiggere og nogle få gadeprostituerede.

Værelserne var store og godt indrettede. God mulighed for at lade telefoner osv op. God plads til ens bagage.

• Anmeldt: 21. juli 2023

6,0
    "Fint til formålet, en nat og centralt beliggenhed"
    • Familieværelse
    • 1 overnatning

Meget slidt, ikke så imødekommende personale. Lidt hårde senge

Ligger meget centralt, midt i byen, lige ved hovedbanen👍

• Anmeldt: 19. juli 2023

• 1 overnatning

Kunne ønske en mere imødekommende receptionist. Da vi ankom, mødte vi først en håndværker, der stod der i stedet for receptionisten. Håndværkeren var klart mere imødekommende og venlig end receptionisten.

Dejligt stort badeværelse med badekar. Stort og rent værelse og fin morgenmad. Dejligt centralt. Umoderne men charmerende værelse.

• Anmeldt: 16. juli 2023

7,0
    "Fint til prisen, men dårlig morgenmad"
    • Comfort-dobbeltværelse med sovesofa

Morgenmaden var så dårlig, at vi sprang over dag 2, og købte noget ude i byen. Morgenmaden er bestemt ikke pengene værd.

Vi kunne godt lide beliggenheden, da det var supernemt til og fra banegården. Det var ikke så slemt med hjemløse/junkier, som vi havde frygtet

• Anmeldt: 7. juli 2023

• Economy-enkeltværelse

- Jeg var ikke så imponeret over morgenmaden. Ostene smagte ikke af meget, og brødet var ret trist - fabriksfremstillet.

- Beliggenheden var vældig god - klods op ad Hauptbahnhof - lige hvad vi havde brug for. Alligevel var der helt stille og fredeligt om natten.

Overnattede: juli 2023

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: