3. Hotelbeoordelingen: Hessen
  4. Hotelbeoordelingen Frankfurt am Main
  5. Beoordelingen van Tryp by Wyndham Frankfurt

Beoordelingen over Tryp by Wyndham Frankfurt Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Mainzer Landstr. 261-263, Gallusviertel, 60326 Frankfurt am Main, Duitsland

7,4

• Beoordeeld op: 29 april 2024

• Superior Tweepersoonskamer

is een basis oud gebouw

Beschikbare parking, goede bedden, hygiene ok

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Bedden/kussens

Locatie

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

Een hotel dat voor een overnachting te doen is
    • Business Tweepersoonskamer

Afstand tot het centrum van Frankfurt

Het uitgebreide ontbijt

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Prima
    • Business Tweepersoonskamer

Uitzicht. Keek tegen een muur. Omdat ik er 1 nachtje was geen probleem. Van mede reizigers die en kamer hadden op de 5de begreep ik dat er een mooi uitzicht was op de stad

Keurig net overnachtingshotel. 2 kamers voor €95! Prima prijs- kwaliteit verhouding. Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Onze vaste plek in Frankfurt voor een overnachting.
    • Business Tweepersoonskamer

Zoals verwacht en bekend hoor je het verkeer en het OV. De ramen deden we dus bij het slapen gewoon dicht (er is ook een airco). Logisch omdat het hotel aan een drukke straat ligt, naast het OV. Dit is ook weer een voordeel omdat je overal heel erg snel en makkelijk kunt komen.

Heel vriendelijk ontvangen door een mevrouw bij de receptie. We waren te vroeg, maar zij ging gelijk kijken of er misschien toch een kamer beschikbaar was, wij konden er inderdaad al in, heel prettig, goede service! Een paar maanden geleden verbleven we ook in dit hotel en het was erg goed bevallen, dus vandaar dat we hier nu weer wilden verblijven. Het is echt een heel fijn hotel, prettige bedden, koelkast enz. Met het OV naast de deur ben je zo in het centrum en naar andere plekken. Ook hadden we weer uitgekeken naar het ontbijtbuffet, heerlijk en zo goed verzorgd. Net als de vorige keer was de mevrouw van het ontbijtbuffet erg vriendelijk. Uit zichzelf vroeg ze al of ze bacon voor ons zou halen, omdat het net op was, dat hield ze erg goed in de gaten en vulde ze aan. De bacon kwam ze zelfs in een schaaltje naar onze tafel brengen, echt heel vriendelijk en goede service. Bedankt voor weer een goede ervaring in uw hotel.

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

• Business Tweepersoonskamer

We hadden geen warm water en er was in het weekend geen technieker beschikbaar om dit op te lossen. Konden wel kort een andere kamer gebruiken om te douchen

Ideale locatie om naar concert te gaan in stadium. Ligt onmiddellijk aan tramhalte

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

• Business Tweepersoonskamer

De geluids isolatie binnen in.d eerste nacht hebben we veel last gehad gasten van een busreis die laat aankwamen en vroeg vertrokken en in de nacht niet echt stil waren. Dit is door het hotel personeel goed opgelost door ons een andere kamer te geven

De grootte van de kamer, airco en het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 7 juli 2023

Drukke buurt, lawaaierig.

Makkelijk bereikbaar. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 april 2023

Goed bevallen, goed te bereiken met de auto en het OV. Over een paar maanden komen we weer.
    • Business Tweepersoonskamer

Het was even lastig om de parkeerplaats van het hotel te vinden, overal stonden borden waar we niet mochten staan, dus weer weggereden en aan de voorkant maar eventjes bij de apotheek naast het hotel neergezet om het snel te vragen bij het hotel. Na 1 minuut kwam er al een boze vrouw uit de apotheek roepen dat we daar niet mochten staan. Wij wisten toen inmiddels al van de receptie hoe we bij de parkeerplaats moesten komen (toch weer de zijstraat in en aan de achterkant naar boven rijden, bij de slagboom). Zoals verwacht konden we het OV en het verkeerd horen, het hotel ligt aan een drukke weg, de trambaan en het spoor. Maar 's avonds als we wilden slapen deden we gewoon het raam dicht en was het veel minder te horen.

Het was maar op 5 min loopafstand van het appartement van onze zoon, die daar een half jaar woont. Ook makkelijk met het OV, want je kunt tegenover het hotel opstappen (hierdoor kun je zoals verwacht wel het geluid van het OV en het verkeer horen in de kamer) en dan ben je zo in o.a. de Altstadt. De koelkast op de kamer was ook erg handig. Goede bedden, ruime kamer. We zaten op de 4e etage en konden vanuit de stoelen voor het raam mooi naar beneden kijken, het leven van Frankfurt volgen onder ons. Het ontbijtbuffet was goed verzorgd, de mevrouw van het ontbijt was zeer behulpzaam en vroeg of ze nog iets moest klaar maken (bacon was op en dat ging ze gelijk maken en bracht ze zelfs bij onze tafel), heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 december 2022

• Standaard Eenpersoonskamer

Op de gangen staan veel schoonmaakkarren

Grote kamer met prima bedden en lekkere douche Vriendelijk receptie personeel

• Beoordeeld op: 15 december 2022

prima
    • Business Tweepersoonskamer

smalle bedden, gehorig en vloerbedekking

vloerverwarming, ruime badkamer ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 juli 2022

Prima verblijf
    • Business Tweepersoonskamer

Hele drukke lokatie. 's nachts veel rumoer buiten. Dun straaltje water met douchen.

Ruime kamer, prima ontbijt, parkeren achter hotel

• Beoordeeld op: 16 juli 2022

basic
    • Business Tweepersoonskamer

treinspoor naast de kamers en luidruchtige airco

proper en dicht bij de Messe

• Beoordeeld op: 4 juli 2022

• Business Tweepersoonskamer

Mogelijkheid tot reserveren van parkeerplaats was prettig geweest.

Ruime kamers met airconditioning, beetje gedateerd maar schoon. Een goed verzorgd ontbijt is mogelijk van 7 tot 11 uur. Parkeren voor 10 euro per dag is niet duur, wel jammer dat je geen plek kunt reserveren.

• Beoordeeld op: 22 mei 2022

Prima hotel, alles op loopafstand, zeker een aanrader
    • Business Tweepersoonskamer

Locatie op loopafstand van skyline plaats winkelcentrum Openbaar vervoer erg dichtbij

• Beoordeeld op: 7 maart 2022

prijs-kwaliteit goed basic hotel
    • Business Tweepersoonskamer

bij het ontbijt wat vers fruit voorzien zou aangenaam zijn. kamer niet geluidsdicht - de voorbijkomende treinen zijn redelijk hoorbaar

vriendelijk onthaal - goede bedden - ruime en nette badkamer basic ontbijt goede ligging

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 11 januari 2022

voor ons de juiste locatie omdat onze dochter in complex naast de accommodatie woont
    • Suite

prijs kwaliteit ten opzichte van de kamer deze was karig maar erg schoon en goede bedden

prettig personeel

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 9 december 2021

een bezoek aan te raden
    • Business Tweepersoonskamer

alles was zoals verwacht.

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 28 november 2021

• Business Tweepersoonskamer

De douche had weinig warm water. En wij miste bacon bij het ontbijt... 😂 verder prima.

Algehele indruk is prima, ruime kamer, prima ontbijt en vriendelijk personeel.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

• Business Tweepersoonskamer

Location is perfect Schone bed Alles clean en netjes gedaan En ik ben heel dankbaar voor de housekeeper (blonde vrouw) zij is de best echt waar

• Beoordeeld op: 13 juni 2023

Een belevenis een goed werkend openbaar vervoer mee te maken. De PalmenGarten is de moeite waard.
    • Superior Tweepersoonskamer

De locatie ligt relatief ver van het hotel. Personeel was vriendelijk. Gaf een goede uitleg hoe het openbaar vervoer werkte in de stad Frankfurt. En had een plattegrond van de stad. Diverse tickets zijn bij elke halte (U, S baan, Tram en bus) te koop. Zolang je in de stad verblijft kun je met één ticket terecht. Bij meerdere personen is dag ticket voor meerdere personen aan te raden. Deze kost €12,60 en dan kunnen er vijf personen mee. Soms stapt er een controleur op.

• Beoordeeld op: 18 maart 2023

lokatie OK en faciliteiten matig
    • Standaard Eenpersoonskamer

Bijzonder gehorige kamer.

• Beoordeeld op: 9 februari 2023

2,0
    Erg slecht
    • Business Tweepersoonskamer

de rest. na 5 minuten douchen koud water. oude bende en wat smoezelig allemaal.

locatie ten opzichte van de beurs

• Beoordeeld op: 10 oktober 2022

• Business Tweepersoonskamer

In de badkamer graag wat extra's voorzien : shower cap en bodymilk. Toiletpapier is te hard.

Ruime, propere kamer. Lekker ontbijt.