5. Beoordelingen van Hotel Minerva Garni

Beoordelingen over Hotel Minerva Garni Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Cantadorstraße 13a, Stadtmitte, 40211 Düsseldorf, Duitsland

7,3

7,2

Een aanrader..
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klein schalig, zeer schoon hotel. Heerlijk, met zorg gemaakt ontbijt. We werden vriendelijk ontvangen door een meneer. Het hotel ligt op loop afstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 12 december 2022

Prima voor stedentrip Dusseldorf als je geen luxe verwacht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is niet echt een hotelsetting, voelt als b&b. Zal voor sommige mensen oubollig aanvoelen.

Locatie tov winkelgebied en kerstmarkt. Prijs/kwaliteit. Efficient personeel.

• Beoordeeld op: 7 december 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien in de boekingsbevestiging vermelden vanaf hoe laat er ingecheckt de kan worden. Verder was het een goed hotel.

• Beoordeeld op: 5 december 2022

Niet verkeerd maar de site geeft andere verwachtingen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbreken van ontbijt. Via de site wordt de indruk gewekt dat je voor €10,- p.p.p.d ter plaatse en ontbijt kunt bij boeken. Er wordt echter helemaal geen ontbijt verzorgt. Er is geen bemande receptie. Bij aankomst moet je jezelf aanmelden via een intercom.

kamer netjes. midden in het centrum

• Beoordeeld op: 1 december 2022

Prima hotel (1 nacht) op loopafstand vh centrum, erg jammer dat we géén ontbijt konden regelen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We konden (ter plekke) géén ontbijt regelen voor de dag erna, terwijl dit wordt aangegeven als faciliteit in de omschrijving!! Tegenvaller ! Ook parkeren was niet helemaal duidelijk. Er staat vooraf reserveren?!? In de review lees je ook wel dat het hotel dit geregeld heeft, helaas voor ons niet. Kregen de tip te parkeren bij Contipark in de straat er achter, welke weer op zondag gesloten is........ dus naar de overkant Q-park

Vriendelijke ontvangst ☺ Hotel ligt op een prima locatie vanaf het centrum. Maximaal een minuut of 10 lopen. Bakkerij om de hoek. Ruime kamer, nette/schone badkamer, prima bed.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer aan de straatzijde was erg gehorig wegens rumoer op straat

De locatie is super

• Beoordeeld op: 3 juli 2022

Waar zijn de onderlakens?
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de booking site stond niet vermeld dat er geen receptie was. We hebben gebeld en kregen een verkeerde code door om de deur te openen. Na lang wachten toch de goede code gekregen. De bedden waren niet volledig opgemaakt. Onderlakens ontbraken. Jammer. Omdat we al niet zo'n goede ervaring met de receptionist hadden, zijn we zelf in het hotel met succes op zoek gegaan naar onderlakens.

Locatie en hygiëne

• Beoordeeld op: 11 december 2021

in zelfde prijsklasse luxere hotels in de omgeving
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was basic ingericht. Hotel zelf is gedateerd. Overloop hele oude vloerbedekking en het stonk er naar sigaretten rook.

Goede, rustige ligging. Kamer was schoon, goed matras. personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 oktober 2021

Rustig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was helaas niet mogelijk, wel vlakbij op andere locatie.

Ligging, schoon, stil.

• Beoordeeld op: 25 september 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen receptie ter plaatse wegens covid

Goede rustige ligging

• Beoordeeld op: 30 augustus 2021

voor ons verblijf prima
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontvangs en de receptie waren in een ander hotel. Dit was bij bij het boeken niet duidelijk

Ontbijt in de stad. Locatie aan de rand van het centrum. genoeg bakkers en cafés op loop afstand

• Beoordeeld op: 29 augustus 2021

Eenvoudig hotel op loopafstand van het centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was niemand bij de receptie aanwezig toen we aankwamen. De deur was gesloten. Gelukkig was er wel iemand van de schoonmaak aanwezig die de deur voor ons opende. Wat wij jammer vonden, was dat er geen ontbijt geserveerd werd terwijl dat wel in de beschrijving stond. Ook de drankenautomaat was leeg.

We hadden een mooie ruime kamer met een goed bed.

• Beoordeeld op: 4 januari 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was halal,koude droge omelet,koude koffie

• Beoordeeld op: 30 december 2022

Samen hebben we een paar leuke dagen gehad maar dit hotel nooooooooooooooooooooooit meer!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de locatie waar we sliepen was geen personeel aanwezig. Het zat vol met migranten die daar voor lange tijd verbleven. De kamers waren redelijk maar wel gedateerd. De badkamer was niet goed gepoetst en overal zat schimmel. De toiletartikelen die volgens booking.com aanwezig zouden zijn waren er niet. Er waren alleen lege zeeppompjes aanwezig. De lift werkte de eerste dag niet, we moesten drie verdiepingen hoog met onze koffers. Volgens de site van booking.com zou er parkeerplaats te reserveren zijn, ook dit was niet waar. In de straat van het hotel was geen parkeerplaats vrij en je moest een parkeerplek in een parkeergarage gaan zoeken. Om bij de locatie van het ontbijt te komen moest je 20 minuten lopen maar wij hadden gelukkig fietsen bij dus dat ging iets sneller. Met een auto is dit ook niet te doen want bij de andere locatie was geen plek om je auto te parkeren. We begrijpen dan ook niet waarom dit hotel zo hoog scoort bij booking.com. Dan hadden werden we de tweede nacht, rond kwart over een, gewekt door het brandalarm. We lagen in diepe slaap en dan grote paniek. Vlug naar buiten en wat blijkt, blijkbaar had er iemand gerookt en was daar in het hele gebouw het alarm van afgegaan. Er kwam een man om het systeem te resetten hij heeft even met de migranten gesproken in hun taal maar heeft ons aan ons lot overgelaten. Wij stonden daar midden in de nacht op straat niet wetende wat er eigenlijk aan de hand was en verder moesten we het maar uitzoeken. Niet netjes dit en geen leuke ervaring. Voordat je dan weer in bed ligt en weer in slaap valt na al die drukte en adrenaline in je lijf dan is de nacht bijna voorbij. Hier is de volgende morgen op gereageerd met je moet maar blij zijn dat het voor niets was beter dan dat het echt was en je niet uit je bed was gekomen. Prettige vakantie zo.

Ontbijt op de andere locatie was goed, vriendelijk personeel, netjes en zuiver.

• Beoordeeld op: 17 december 2022

Slecht hotel. Het geld zeker niet waard!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen receptie. Slechte uitleg over uitchecken. Zeer gedateerd, groezelige vloerbedekking op de kamer. Verwarming op de kamer deed het niet, wat geen pretje was op de bovenste verdieping en met een temperatuur buiten van -7°. Geen telefoonnummer op de kamer wat bij noodgevallen gebeld kon worden. Sober ontbijt. Bij melding van de kapotte verwarming werd gezegd dat het hotel over 1 week gesloten werd en verbouwd zou gaan worden.

De ligging van het hotel:Aan een rustige straat, maar toch op 10 minuten wandelen van de Königs Allee en de Kerstmarkten.

Voldoende
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hele kamer stonk naar rook (ook na 6 uur luchten met hem raam open hielp niet). Mn pyama volgende ochtend stonk ook naar rook. En we kregen een "rook vrije kamer" met een anti rook Sticker op de deur. Ook lag er een haar elastiek van iemand anders in de douche... de waterflesjes die er stonden smaakten naar chloor alsof ze gevuld waren

De locatie

• Beoordeeld op: 7 december 2022

niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen ontbijt mogelijk terwijl het wel aangekondigd werd op Booking.com

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen ontbijtgelegenheid. Geen koud water. Geen zeep, shampoo e.d. TV deed het niet goed.

Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 17 juli 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kan geen raam openen, zit in een kelder. Iedereen kan zo naar binnen. Erg kleine kamer, badkamer en niet zoals op de foto. Twee maal geklaagd en gebeld. Daar wordt niets mee gedaan.

De locatie.

• Beoordeeld op: 28 mei 2022

geen prettig hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer niet schoon, ongezellig hotel, anoniem want geen personeel. geen parkeerplek

ruime kamer

• Beoordeeld op: 30 december 2021

voor een stedentrip prima, maar geen gezelligheid of comfort
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen personeel aanwezig en er was geen ontbijt voor schone handdoeken moesten we bellen

badkamer was heel schoon

• Beoordeeld op: 30 december 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nette ruime kamers. Dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 25 december 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat je geen ochtend ontbijt meer kan krijgen.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 16 september 2021

Voldoende
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen receptie, geen mogelijkheid om iets om te drinken te kopen. Van Ontbijt was helemaal geen sprake (de foto's stroken niet met de realiteit) De recenties die ik hier las horen niet bij de huidige uitbating in mijn ogen.

De kamer oogt fris en modern maar is eerder opgesmukt dan gerenoveerd. Goed bed, beddengoed was schoon.

• Beoordeeld op: 15 december 2022

Voor herhaling vatbaar