2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Berlin stat
  4. Hotelanmeldelser for Berlin
  5. Anmeldelser af Queens Park Hotel

Anmeldelser af Queens Park Hotel Denne klassificering reflekterer hvor overnatningsstedet placerer sig selv i forhold til standarden i branchen ud fra faktorer som prisniveau, faciliteter og services. Klassificeringen er baseret på overnatningsstedets egen evaluering. Brug klassificeringen til at finde det sted du vil bo.

Königin-Elisabeth-Str. 47a, Charlottenburg-Wilmersdorf, 14059 Berlin, Tyskland

5,9

6,4

• Anmeldt: 7. oktober 2023

5,0
    "God beliggenhed og morgenmad. Men rengøring halter."
    • Dobbeltværelse

Rengøringen var dårlig. Vi henvendte os 2 gange omkring mug og tilstoppet ventilation på badeværelset. Da vi ankom var der hellere ikke gjort rent blandt andet beskidt badeværelsesgulv med tyggegummi. Selve badeværelsesdøren var også beskidt.

Varieret morgenbuffet og god service .

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 15. august 2023

• 1 overnatning

Billeder matcher ikke virkelighed Spindelvæv i loftet

Morgen mad ok

• Anmeldt: 14. august 2023

6,0
    "Prisvenlig"
    • 1 overnatning

Hotellets værelser trænger til renovering

Prisvenlig overnatning. Hotellets placering tæt på motorvej så man ikke skal langt inde i byen hvis man bare er på vej videre.

• Anmeldt: 11. december 2022

sengene var meget ulækre

madrasser på værelse var ulækre møbler havde brug for udskiftning

Overnattede: december 2022

• Anmeldt: 11. november 2022

5,0
    "Ok ophold, men også kun lige det…"
    • Dobbeltværelse

Senge meget slidte. Meget larm fra børn ude på gangen (nogle der boede der fast) Næste ikke eksisterende wifi.

Lagde tær på u-bahn nr 2. Ok morgenmad. Fin parkering i ‘baggård’.

Overnattede: november 2022

• Anmeldt: 7. september 2022

• Forretningsrejse
    • Solorejsende
    • Dobbeltværelse

Der var beskidt på værelset. Toilettet faciliteterne var slidte og beskidte Vægene forenden af sengen var helt sorte Der var inegen gardiner på værelset Wifi nåede ikke helt op til 3. sal Ok værelse. men overordnet beskidt og uhumsk og alt for dyrt at give +3.000dkk for 2 overnatninger.

Go beliggehed i forhold til IFA messen

Overnattede: september 2022

• Anmeldt: 2. august 2022

5,0
    "havde håbet på mere, men fik det ikke denne gang. kommer ikke igen."
    • 1 overnatning

vi prioriterer morgenmad er incl, så man slipper for at skulle fare rundt selv. vi er familie på seks, så en go start på dagen er vigtig. morgenmaden her var mad og det var billigt. og det så det gode der er at sige om det. er med på hotel er uden a/c, men man kunne godt ha sørget for en blæser til værelserne….det var der kun på det ene.

det lå centralt.

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 2. august 2022

"find et andet sted"
    • Familieværelse
    • 1 overnatning

hotellet er nedslidt, knappen til toilettet manglede. Kontakten til lyset på toilettet var meget løs. Der var en sætningsskade ved døren ind til værelset, der gjorde at døre ikke lukkede tæt.

sengene var ok.

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 27. juli 2022

4,0
    "det var rart at det lå stile, men der var ikke verdens bedste hotel"
    • På rejse sammen med venner
    • Dobbeltværelse

sengen var ødelagt og morgenmaden var ret kedelig

det lå et roligt sted

• Anmeldt: 26. juli 2022

Morgenmaden

• Anmeldt: 26. juli 2022

Ingen aircondition Ingen elevator Sparsom morgenbuffet

Der var fredeligt

• Anmeldt: 21. juli 2022

6,0
    "Slidt og meget basic - rengøring noget mangelfuld."
    • 1 overnatning

Hotellet mindede mere om et noget slidt vandrehjem. Der var ikke gjort rent under sengene, hvilket var tydeligt, da vi skulle tjekke, om vi havde glemt noget - der lå nogle plastik-flasker og strømper (der ikke var vores!) samt en masse støv.

Morgenmaden var okay. Det var nemt at finde hotellet og nemt at parkere. Hotellet ligger lige udenfor miljø-zonen, så det var muligt at køre dertil uden at komme ind i Berlin centrum, hvilket var super fint for os, da vi blot skulle have en overnatning på vej fra Prag til Danmark.

• Anmeldt: 21. juli 2022

Rimeligt
    • Dobbeltværelse

At man ikke selv måtte tage kaffe og juice. At yoghurten var varm

Gode muligheder for parkering. Hotellet er ok for en tur hvor man vil være i byen. Men der er intet ud over det absolut mindst forventelige.

• Anmeldt: 20. juli 2022

"Ferie"
    • 3-personersværelse

Dårligt internet, ikke meget forskellige pålæg til morgen Lugtede af cigaretter røg når vinduet er åben

Beliggenhed tæt på Berlin midt

• Anmeldt: 9. april 2024

Meget dårligt
    • 1 overnatning

Personalet virkede ligeglad og uprofessionel, sengen var udstyret med lagner pakkket ind som pude...hele hotellet bar præg af meget gammelt og slidt hotel...brusekabinen manglede døre ..og morgenmaden var bestemt alt andet end spisligt..billederne på hjemmsifen passer overhoved ik ens med virkeligheden.

Der var to senge..

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 22. februar 2024

Meget dårligt
    • 2-personersværelse

Der var så beskidt på værelset.. Både min kæreste og jeg er ikke sippet, men håndklæderne, gulvene og sengetøjet var beskidt! Vi skulle være der fredag til søndag, og lørdag gik vi ned og fortalte, at værelset var beskidt og viste billeder, hvor hun tydeligt kunne se madrester på gulvet og store pletter på håndklæderne og sengetøjet. Damen kunne slet ikke engelsk, men fandt frem til, at vi kunne få et nyt værelse. Her var håndklæder, gulvet og sengetøjet heldigvis ok, men udsugningen på badeværelset stank af røg, så hele værelset lugtede. Vi booker ikke her igen.

Tror desværre ikke jeg kan nævne noget, men fin placering og dejligt med badeværelse på værelset

Overnattede: februar 2024

• Anmeldt: 27. september 2023

"HOLD HER LANGT VÆK"
    • Dobbeltværelse

ALT !! DET KAN MAN IKKE KALDE FOR ET HOTEL NÆRMERE VANDREHJEM!!! Der var SÅ beskidt OVERALT . Der boede Polakker fast på hotellet og deres børn råbte og skreg fra morgen til sen aften hver dag . Personalet startede kl 5 hver morgen med at råbe og skrige af hinanden. Vi har boet på mange hoteller rundt omkring i hele verden og det her er det ringeste af alle , modbydeligt!!! Billederne på deres/jeres hjemmeside må være ekstrem gamle for det lignede overhovedet ikke det vi kom til - FØJ . VIRKELIG ULÆKKERT STED!!! FYLDT med fugt , mug , skimmelsvamp, kæmpe sætnings skader og bare KLAMT !!

INTET , DET KAN MAN IKKE KALDE FOR ET HOTEL!!! Der var SÅ beskidt OVERALT . Der boede Polakker fast på hotellet og deres børn råbte og skreg fra morgen til sen aften hver dag . Personalet startede kl 5 hver morgen med at råbe og skrige af hinanden. Vi har boet på mange hoteller rundt omkring i hele verden og det her er det ringeste af alle , modbydeligt!!!

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 18. september 2023

2,0
    "Vi ville ikke gøre det igen"
    • 1 overnatning

Sengene var beskidte, og det føles som at ligge direkte på et bræt morgenmaden var ikke noget at råbe hurra for, brødet var holdt og sejt, æggene over kogte, så blommen var mørk, man følte sig overvåget af 2 personaler der stod der ved en meget lille buffet hvor der i forvejen ikke var noget plads, meget lille udvalg. Omgivelserne var ikke så pæne, de kunne godt trænge til en tur. Personalet kunne ikke engelsk. Gammeldags låse med nøgle, som skulle låses med nøgle når man kom ind ellers gik døren op, det mindste ville være en smæklås der var ekstrem lyt, man kunne høre folk gå rundt i værelsen uden om, man kunne høre når. Man kunne høre bare folk satte nøglen i deres dør

Størrelsen på værelset var okay og lampen lyste rummet på en behagelig måde.

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 6. september 2023

1,0
    "Benyttede ikke hotel pga sygdom. Blev lovet at vi ville få nogle af vores penge retur, men der har v"

I

• Anmeldt: 30. juni 2023

"Aldrig igen."
    • På rejse sammen med venner
    • 1 overnatning

Uhøflig reception. Møg beskidt…. Som i møg beskidt.

Vi boede på 3. sal, stille og roligt. Fin morgenmad.

Overnattede: juni 2023

• Anmeldt: 5. april 2023

"Dårlig hotel oplevelse"
    • Dobbeltværelse

Til prisen, er det ringeste hotel vi nogensinde har boet på. Gammelt og totalt nedslidt hotel, der måske har haft en storhedstid for 30 år siden, og så er der INTET gjort siden , værelserne vrikke istandsat i mange år, beskidt tapet med pletter, badeværelser var meget slidt og gammelt, ingen rist i håndvask, defekt skylkeknap på toget, engen afløbsrist i bruser mm. Og Hotellet bliver drevet som hotel, men samtidigt bor der private familier på samme etage, med deres vasketøj, affald stående på gangarealet, og mange er løber rundt på gangene til sent om aftenen og og løber rundt på resten af hotellet. Det er en meget uprofessionel måde at drive et hotel på. Og når man kiggede ud af vinduet på hotelværelset kiggede man ned i en gård med storskrald bunker mm.

Det lå tæt på metroen. Så er alt det gode også sagt.

Overnattede: april 2023

• Anmeldt: 28. december 2022

3,0
    "ikke pengene værd, og kommer ik til at sætte mine ven der igen."
    • 3-personersværelse

der var beskidt. konstant børn der legede og larmede på gangen. sengetøjet stank.

morgenmaden og beliggenheden.

Overnattede: december 2022

• Anmeldt: 18. november 2022

3,0
    Ringe
    • 1 overnatning

billederne snyder meget og virkelig skuffende morgenmad

fint for en enkelt overnatning

Overnattede: november 2022

• Anmeldt: 22. oktober 2022

1,0
    "En ringe hybel på højde med 2-stjernet hotel i de fjerne østeuropæiske egne"
    • 2-personersværelse

Værelse møgbeskidt. Den ene seng var en udtrækssofa. Slidt uhumsk interiør. Et sted hvor hjemløse bliver indkvarteret. Første og sidste gang at vi boede der. Morgenmad var elendig. Tørre rundstykker og begrænset udvalg pålæg. Juice i plastbægre. Så dårligt.

Der var stort set intet godt at sige om stedet. Ved booking accepterede man at man ikke kunne få refunderet pengene. Telefonisk kunne man inden bookingen ikke komme i kontakt med hotellet.

Overnattede: oktober 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: