3. Hotelbeoordelingen: Beieren

7,6

7,1

7,6

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

Een fijn hotel, goede bedden, lekker schoon en fris. Met ruime kamers, parkeerplaats bij het hotel.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Doordat de bar gesloten was trof je eigenlijk geen andere gasten in het hotel om eventueel een praatje mee te maken. Wel had je de mogelijkeheid bij een uitgebreide koffie-automaat met veel verschillende warme drankjes te kunnen tappen. Dat was een goede oplossing.

Mijn vermoeden is dat het hotel al jaren bestaat. Een prachtig pand, met stijl. Ik had de indruk dat een jong stel niet van Oostenrijkse komaf dit nu beheren. Kamers waren helemaal vernieuwd, mooie nette badkamer. Alles was goed schoon. Er waren meer dan genoeg schone handdoeken. De kamer werd elke dag glad getrokken.....Je zag sommige stukken van het hotel afgezet of afgeplakt. Het hotel word vernieuwd/verbouwd. Daarnaast hadden we een ontbijt bij geboekt en er was voldoende keuze. Een goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 januari 2024

Verblijf was oké, ligging is goed en de prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Dagelijks stonk onze kamer na een dag skiën bij aankomst naar rook wat meer dan vervelend is als jezelf een niet roker bent. Ondanks de sticker op de deur van de kamer dat roken niet mag, hing er een rooklucht. Waarschijnlijk werd er door schoonmaakpersoneel gerookt. Bezetting van de receptie is beperkt en zelfs bij de beperkte openingstijden bestaat de kans dat er niemand aanwezig, met als gevolg dat je een tijdje moet wachten

Ontbijt is niet uitgebreid, maar prima. Prijs/kwaliteit verhouding van ontbijt pp is ietwat uit zijn verband. Voor € 15,-/pp mag meer worden verwacht.

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

• Grote Superior Tweepersoonskamer

Het was erg warm in de gehele accommodatie en er was geen thermostaat in de slaapkamer.

De kamers zijn comfort, groot en een balkon met uitzicht op de bergen. Bedden zijn prima, gratis parkeren

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Goed bereikbare accommodatie jammer genoeg aan een drukke weg.
    • Grote Superior Tweepersoonskamer

Ligt aan een drukke weg.

Redelijke kamer, goed uitzicht

• Beoordeeld op: 8 september 2023

Netjes, schoon.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Mooie omgeving en toegang zwembad

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

• Appartement met Uitzicht op het Gebergte

Het hotel is gedateerd en toe aan een update. De Spa werd opgeknapt toen wij er waren, dus die was helaas niet toegankelijk.

Het hotel is fantastisch gelegen met uitzicht op de Zugspitze en dichtbij de Eibsee. Het ontbijt is uitstekend verzorgd.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

• Appartement met 2 slaapkamers

De kussens erg zacht en de deuren van de badkamer konden niet op slot en 1 deur klemde enorm.

De omgeving

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

Prima voor een doorreis

Het was prima

Prima hotel, voor een doorreis

• Beoordeeld op: 25 juli 2023

Positief verrast
    • Appartement met Uitzicht op het Gebergte

Op de gangen en in de lobby zie je nog hoe oud het hotel is. Dit vonden wij niet storend, want alles functioneerde. De dame aan de receptie vertelde dat het hotel een zware tijd heeft gehad, maar dat ze aan het vernieuwen zijn.

Ongeacht de vele negatieve recensies is het ons 100% meegevallen. Zeer ruime gerenoveerde familiekamer met aparte slaapkamer. Schoon. Fijne bedden. Mooi uitzicht. Geluid van spoorrails valt erg mee. Ruime keuze bij het ontbijt en betaalbaar.

• Beoordeeld op: 13 juli 2023

• Grote Tweepersoonskamer

De stoelen die buiten op het balkon stonden zaten niet erg lekker. Omdat ik verder niks heb wat mij stoort viel het wel op dat op het balkon een stuk vloerbekleding miste.

Ik werd er zeer prettig ontvangen. De stijl van de kamer en hygiëne is me zeer bevallen. En het bed lag ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 5 maart 2023

Fijne locatie, prima kamer, een aanrader
    • Grote Tweepersoonskamer

2 dagen geen verwarming en geen warm water, kwam wel een kacheltje brengen, na 2 dagen opgelost. Had kamer beneden gevraagd, helaas werd het 1e verdieping was wel een lift maar die werkte niet. Mijn man loopt slecht.

Ruime kamer met koelkastje, badkamer is prima, ontbijt ruim voldoende

• Beoordeeld op: 26 februari 2023

goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Appartement met Uitzicht op het Gebergte

het ligt naast een spoorovergang waardoor wat lawaaierig

De kamer was groot en goed ingericht met een nieuwe badkamer.

• Beoordeeld op: 26 februari 2023

Prima kamer
    • Grote Superior Tweepersoonskamer

Geen relax ruimte om te zitten en iets te kunnen drinken. De receptioniste heeft overduidelijk geen plezier in haar werk. Niet echt gastvrij en vriendelijk. Informatievoorziening is slecht, als hotel in een skigebied behoor je toch wel te weten hoe, waar en wanneer de skibussen rijden. Ze wisten niets, we moesten maar contact opnemen met de plaatselijke vvv.

De kamer met nieuwe badkamer was erg goed. Bedden ook prima en groot genoeg. Niets op aan te merken behalve dan dat het erg warm was en je de verwarming niet kon uitzetten

• Beoordeeld op: 26 oktober 2022

Voldeed goed, behalve de wifi, maar maakte niet enthousiast.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Bergen

Ruime zitkamer, met uitklap-bank die kan dienen als extra bed, en aparte slaapkamer boven. Oogt allemaal nieuw, zo ook de badkamer. Niet echt gezellige ontbijtruimte, maar wel ruime keus. Zeer slechte wifi-verbinding, feitelijk waardeloos. Locatie is boven-Grainau. Naar centrum kun je met de auto, maar parkeren kun je vergeten, dus blijft bus of lopen over. Lopend is het 20-25 minuten.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022

ideaal hotel voor kort verblijf
    • Appartement met Uitzicht op het Gebergte

geen faciliteiten: geen zwembad, geen sauna, geen bar, geen restaurant

uitzicht van de kamer

• Beoordeeld op: 23 juli 2022

Top verblijf!
    • Grote Superior Tweepersoonskamer

De douche straal was niet erg sterk... Bij ons liep het water niet weg, maar hier hadden ze snel een oplossing voor.

De kamer was erg ruim voor 2 personen dus dat was fantastisch. Het zit tussen een plaatsje en de eibsee in wat allebij 10 minuten rijden was. Dit was voor ons prima, alleen de parkeerkosten bij de eibsee zijn duur. Je hebt genoeg parkeerplek voor het hotel en is voor de deur. Je hebt voor het hotel een paar ezels wat erg gezellig is. Hier wordt je gelukkig niet wakker van! Onze kamer had een ruim balkon met berg uitzicht, heel mooi om te zien. Met in de kamer een mini koelkast. En een erg fijn bed, heerlijk geslapen!

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

Avontuurlijk en comfortabel
    • Deluxe Eenpersoonskamer

nvt

De ligging. Vlak bij het DB station, verschillende restaurants en de Alpspitze/Kreuzek Seilbahn. ideaal hotel dus voor berg- en wintersporters

• Beoordeeld op: 28 februari 2022

• Appartement met Uitzicht op het Gebergte

De slaapkussens, en de afwerking van de ruimte. Ook een deksel op de prullenbak en afzuiging in de badkamer was handig geweest.

Goed uitgebreid ontbijt. Goede bedden wel ontzetrend zachte kussens

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 26 november 2021

Voor een overnachting

De lift werkte niet, de receptie gaat pas om 8h open

Grote kamer, goed bed, ontbijt voldoende, parkeergelegenheid. Er loopt een spoorlijn langs het hotel, maar daar hebben we geen last van gehad

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 7 augustus 2021

Goed voor een transit-verblijf, niet voor een langere vakantie.

De ontvangst aan de balie was eerder twijfelachtig. We hebben drie keer onze naam moeten zeggen eer de bediende ons begreep.

Zeer mooie, kraakpropere kamer. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 februari 2024

Geen beschikbaarheid in Ehrwald. Dit hotel als alternatief geboekt. Veel beter dan verwacht. Top!
    • Appartement met Uitzicht op het Gebergte

Jammer dat de sauna en het zwembad sinds corona gesloten zijn. Maar verder prima hotel.

Goed prijs-kwaliteit. Ruime moderne kamers met een groot balkon en een mooie gerenoveerde badkamer. Ontbijt was ook uitgebreid en parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

• Appartement met 2 slaapkamers

Een aantal ramen hadden barsten of de hendel lag eraf, balkon zag er niet heel stevig uit. Kamer was wel groot. Langs spoorweggetje, trein rijdt 's nachts niet, geen last van gehad.

Locatie was prachtig. Badkamer was nieuw. Hotel mooi, alleen hier en daar verouderd. Ontbijt was goed, ontbijt granen, geroosterd brood, broodjes, yoghurt, jus d' Orange, eieren en spek, verschillende soorten beleg.

• Beoordeeld op: 27 februari 2023

2,0
    ga ik nooit meer naar terug, te duur en te slecht.voor wat je betaald
    • Appartement met 2 slaapkamers

spa was dicht kamer was stoffig deuren stuk zeer gehorig ontbijt was erg prijzig voor wat je kreeg sneeuw werd niet geruimd op parkeerplaats kamer erg gedateerd tv zenders waren niet helder om te kijken misleidende foto,'s. zon mooie kamer hadden wij niet die op de site stonden

ontbijt was redelijk lekker

• Beoordeeld op: 25 februari 2023

Nooit weer!
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Lokatie naast het spoor met 2x per uur een trein. En de accommodatie was erg verouderd dus de prijs kwaliteit was niet in verhouding.

De bedden