3. Hotelbeoordelingen: Baden-Württemberg
  4. Hotelbeoordelingen Bad Herrenalb
  5. Beoordelingen van Schwarzwald Panorama

Beoordelingen over Schwarzwald Panorama Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Rehteichweg 22, 76332 Bad Herrenalb, Duitsland

#18 van de 36 hotels in Bad Herrenalb

7,4

• Beoordeeld op: 19 december 2023

Uitstekend!
    • Superior Tweepersoonskamer

We verbleven er voor de vijfde keer, en weer prima bevallen. Mooie ruime en zeer schone kamers, schitterend uitzicht vanuit de kamer over het dorp, heel rustig gelegen, uitstekend geschikt voor rustzoekers en natuurliefhebbers, uitgebreid ontbijtbuffet met lekkere verse producten, gevarieerde menukaart, diner was heerlijk, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Voor een relax moment is dit hotel zeker aan te bevelen.
    • Superior Tweepersoonskamer

Restaurant was volgeboekt, bleek bij aankomst in het restaurant. Had de receptie, die wees op het restaurant voor avondeten, even mogen vermelden vind ik.

Relaxte sfeer. Alle gemakken voorzien, inclusief badjassen, slippers en strand tas voor naar de wellness. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2023

Buiten de bovenstaande negatieve zaken was het verblijf uitstekend
    • Superior Tweepersoonskamer

Ontbijt Aanbod was goed zoals in meeste Duitse Hotels. Avondmaal: 5/10. Cesarsalade zonder kippentukjes, Forellenfilet lag op koude te natte groenten. Daarenboven was tekort aan personeel en daarenboven onvoldoende opgeleid.

De kamer, zeer mooi en functioneel. Spijtig in badkamer geen douche. wel 'n bad maar de in/uitstap voor oudere mensen niet comfortabel.

• Beoordeeld op: 28 september 2023

gewoon heel goed
    • Classic Tweepersoonskamer

Wat ons tegen viel... en dat was voor Corona wel zo dat de keuken verfijnder was meer culinair , dat is wel wat achter uit gegaan. Maar voor de rest nog steeds goed eten..... maar voor de prijs verwacht je zeker omdat we dat gewend waren meer.

Ontbijt is heel goed. Wat ons op viel en dat komt om dat mijn vrouw daar van houd dat ze voor de corona tijd roquefortkaas hadden en sinds alles weer normaal is niet meer. Vond ze jammer. Voor de rest perfect

• Beoordeeld op: 13 september 2023

• Classic Tweepersoonskamer

a la carte menukaart was erg beperkt

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

• Appartement met 2 slaapkamers

het ontbijt was in orde. Voldoende aan keuze.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Uitstekend mooi hotel met moderne faciliteiten op toplocatie..

Geen bemerkingen

E-bikes ter beschikking, voldoende parkeerplaatsen en groot balkon met schitterend zicht voorkant m. Prima spa faciliteiten.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

• Superior Tweepersoonskamer

Toch wel gedateerd, had iets weg van een zorghotel

Locatie was goed evenals parkeren

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

leuk verblijf gehad van 7 dagen en in de buurt veel te bezoeken.
    • Appartement met 2 slaapkamers

de sauna en het stoombad waren enkel toegankelijk zonder badpak/zwembroek. zou fijner geweest zijn als er ook uren of dagen waren voor deze te gebruiken met badpak voor degene die niet voor naakt sauna zijn. wij hebben daar dus spijtig genoeg geen gebruik willen van maken en dat vonden we een groot minpunt. in het zwembad waren er vrouwen aanwezig met burkini en hoofddoek en mannen met zwemschort's tot op de enkels :dit vonden we niet hygienisch. ook veel bezoekers kwamen in het zwembad zonder eerst te douchen.

lekker en uitgebreid ontbijt, alles werd meteen aangevuld. personeel was vriendelijk en het was niet overdreven druk. wij hadden de appartement kamer en deze was heel ruim met mooi terras. er was koelkast en senseo aanwezig. heel mooi zwembad en veel ligzetels omheen. ook buiten mogelijkheid om te relaxen. parkeerplaatsen voor het Hotel zijn gratis maar beperkt. hotel ligt op wandelafstand van station en op een mooie locatie met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

Lekker uitgerust, ontspannen week
    • Deluxe Tweepersoonskamer

De broodjes waren niet vers Airco niet aanwezig, alleen los apparaat Solarium functioneerde niet

Mooi hotel, mooie kamer Lekker eten, wel aan de prijs Vriendelijk personeel Fijn zwembad Heel schoon

• Beoordeeld op: 22 juli 2023

Warm in de kamer

Ligging grote kamers , schoon Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

Mooi modern hotel met alle comfort en goede wellness
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Zeer goed uitgebreid ontbijt, ruime propere kamer met goed badkamergedeelte. Avondeten in restaurant was ook goed met ruime keuze. Wellness, zwembad en spa zijn ook geweldig. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

Mooi, comfortabel hotel

Prachtige locatie!

• Beoordeeld op: 6 juni 2023

• Classic Tweepersoonskamer

het was wel echt een hotel voor senioren, met uitzicht op een kliniek voor revalidatie. hele stadje heeft ook die sfeer.

grote kamers, fijne bedden, mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 4 april 2023

• Classic Tweepersoonskamer

Prachtige kamer, mooi uitzicht, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 4 april 2023

Prachtig

Bio

• Beoordeeld op: 20 november 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

personeel bij diner niet bekwaam

mooie ligging

• Beoordeeld op: 27 augustus 2022

Heerlijke locatie!
    • Classic Tweepersoonskamer

Telefoon op de kamer, en de huishoudelijke hulp was jong en onervaren. Geen handdoeken op de kamer naar de eerste schoonmaakbeurt!

Uitzicht op de stad was top!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

Fijne vakantie gehad verder
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij aankomst bleek dat de uitkijk van de kamer een gebouw was ipv het bos. Na reclame vertelde de receptionist dat dit een standaard kamer was bij booking.com. Pas na betaling van eur 20,00 per nacht kregen we wel een kamer aan de juiste kant van hotel. De kussens waren zeer dun. Verder was parkeren 10,00 per nacht. Stond dan wel in de garage van hotel.

Ontbijd was goed

• Beoordeeld op: 18 augustus 2022

Fantastische vakantie
    • Appartement met 2 slaapkamers

In de vroege ochtend werden we wakker van de vrachtwagens die achteruit de straat in kwamen om iets te leveren of om het afval, glas op te halen. Dat was wel jammer, want dat was vaak al om half zeven in de ochtend. We hadden wel de ramen open omdat het zo'n warm weer was.

Het appartement was fantastisch, heerlijke bedden, groot balkon met geweldig uitzicht, mooie woonkamer, ruim en van alle gemakken voorzien. Housekeeping kwam er ook, dus er werd schoongemaakt, bedden gemaakt, handdoeken vervangen, als je dat wilde. Onverwachte verrassing was dat! Vriendelijk personeel! Fijn dat er metalen luxaflex aan de buitenkant van de ramen waren tegen licht en warmte. Ondanks de warmte misten we de airco niet, want je kon het appartement goed laten doorwaaien. Het warme binnenzwembad van het hotel, waar je gebruik van mag maken, met omliggend terras buiten met uitzicht is ook zo lekker! We hebben genoten van het ontbijt in het hotel, dat inbegrepen was. De locatie is ook echt perfect: je wandelt zo vanuit de locatie naar allerlei wandelroutes door de omliggende bergen. Tips: in het dorp loopt het bergbeekje de Albe, waar je lekker kunt zitten met je voeten in het water. Het loopt door een mooi groot park met overal zitjes. In het dorp kan ik het Hutcafé aanraden, waar je prachtige hoeden kunt uitzoeken en daarna een kop koffie kunt drinken. Ook vind je een proeflokaal van mooie wijnen bij Pallhuber, bij Iris en Wolfgang Sebastian. Je kunt hier een gezellige middag doorbrengen met proeven en leuke gesprekken met deze hartelijke mensen.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2022

mooi voor één keer
    • Classic Tweepersoonskamer

wij zaten op de hoek dat was de vrachtwagen die heel vroeg kwam lossen en als je niet via hun hebt geboekt moet je 10 euro betalen per dag voor parkeergarage betaal al genoeg voor een kamer dan is parkeren ook wel mooi als gratis is maar er was zaterdag avond een bruiloft dus boven op nergens auto krijg kunnen

uitzicht

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

nvt

Mooie kamer met super uitzicht

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

Er was niemand die Nederlands spreken kon en er Hong wel een Nederlandse vlag

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

prachtig verblijf voor één nacht

avond eten was geen keuze enkel 3 gangen

ruime kamer en uitzicht