2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Sachsen-Anhalt
  4. Hotelanmeldelser for Stolberg
  5. Anmeldelser af Stolberger Hof

Anmeldelser af Stolberger Hof Dette er den officielle stjerneklassificering som tildeles et overnatningssted af en uafhængig tredjepart - Hotelstars Union. Overnatningsstedet sammenlignes med standarden i branchen og bedømmes ud fra hvilket prisniveau, faciliteter og services det tilbyder. Brug stjernerne til at finde det sted du vil bo.

Markt 6, 06536 Stolberg, Tyskland

8,4

8,3

8,6

• Anmeldt: 18. december 2023

"Skønt lille hotel i en skøn lille by."
    • Premium-dobbeltværelse

Skønt hotel i en skøn lille by. Sødt og venligt personale. Lækker indendørs pool som kan benyttes fra tidlig morgen til sen aften. Fremragende morgenmads buffet.

Overnattede: december 2023

• Anmeldt: 4. august 2023

• Deluxe-dobbeltværelse

Der var et stort udvalg til morgenmaden og vores værelse var rigtig dejligt.

• Anmeldt: 3. august 2023

• Premium-dobbeltværelse

Det store brusehoved i badet var næsten totalt tilkalket.

Meget venligt personale. Dejligt at de gjorde sig umage ift. At finde glutenfrit brød til morgenmad. Lækkert med wellnessområde og pool.

• Anmeldt: 8. juni 2023

• Comfort-dobbeltværelse

Hotellet med byen og dens omgivelser ..... Den indendørs pool var stor og flot

Overnattede: juni 2023

• Anmeldt: 15. august 2022

• 1 overnatning

Kæmpe stort værelse, swimmingpool og meget venligt personale. Kæmpe stor morgenbuffet.

• Anmeldt: 25. juli 2022

"Et hyggeligt og dejligt hotel, der kun kan anbefales til andre og vi gerne besøger en anden gang."
    • Comfort-dobbeltværelse

Skønt, velholdt og autentisk hotel, beliggende i den skønneste by i Harzen. Super rart og venligt personale og hyggelige omgivelser, pæne og rene værelser samt skøn pool. Superlækker morgenmadsbuffet med friskt og lækkert frugt samt alt hvad der hører til en varieret buffet.

• Anmeldt: 12. april 2022

7,0
    "Elsker spaområdet, men dårlig service når en kunde er utilfreds og man intet vil gøre for at afhjælpe det og vi taler ku"
    • Deluxe-dobbeltværelse

vi havde bestilt et superior værelse og det levede slet ikke op til det superior værelse vi havde sidst - det var mindre, badeværelset kun ca 1/3 af størrelsen på det andet værelse (omend det var samme type) Madrasserne, puderne og dynerne var heller ikke samme kvalitet som i det andet superior værelse. Man ramte sengebunden når man satte sig på madrassen, puden var helt flad og dynerne ligeså. Vi forsøgte at tale med personalet om det, men der var ingen forståelse og det var svært at kommunikere, når der kun blev talt tysk og MEGET LIDT engelsk, så vi måtte bede om at se et deluxeværelse, som vi kunne se var ledigt, for at få et værelse vi var tilfredse med. Men vi måtte også selv betale ekstra for det - og ikke bare for de 2 nætter vi sov der, men for alle 3 nætter, da man åbenbart ikke kunne ændre det for kun de 2 nætter (dette ifølge kundeservice i booking, hvor jeg i øvrigt måtte være på hold / vente i næsten 20 min., fordi de skulle ringe til hotellet og bekræfte ændringen, men da hotellets receptionist ikke taler engelsk, måtte kundeservice ringe til en tysk medarbejder som så talte med hotellet og så meldte tilbage til den engelsktalende medarbejder). Meget omstændigt for at få opgraderet et værelse :( Selvom det nye værelse levede op til det vi ønskede (badeværelse / senge / dyner og puder), så var det ud til hovedgaden med brosten, som larmer utroligt meget. Så det var næsten umuligt at lufte ud pga larmen, selvom der ikke var meget trafik, så larmede det meget det der var. Desuden slår klokketårnet lige ved siden af hotellet (og vores værelse) hvert kvarter og så mange gange kl. hel - dette var desværre også meget tydeligt i værelset (nr. 24) og gjorde ikke noget godt for vores nattesøvn.

Dejligt spaområde, men træls at sauna først åbner kl 16. vandet i poolen var lidt for koldt - var der i august 2021 og der var temperaturen fin.

Overnattede: april 2022

• Anmeldt: 27. september 2021

• Deluxe-dobbeltværelse

Menu i restauranten var ikke imponerende

Fint værelse Wellness og pool er super

Overnattede: september 2021

• Anmeldt: 16. september 2021

"Hyggeligt, skønt hotel med skøn morgenbuffet"

Intet negativt at sige.

Dejligt, imødekommende personale, dejligt værelse med gode senge og meget flot renoveret badeværelse med badekar. Skøn pool med lækkert boblebad (samme temperatur som poolen, med store gode bobler som løsner musklerne godt op) Lækkert spaområde med både dampbad, biosauna, finsk sauna, kold bruser, afskærmet alm bruser og en dejlig siddebænk til fodbad med varme i sædet, så man ikke blev kold på kroppen og et hvile-/stilleområde. Der kunne også bestilles diverse behandlinger/massage, men det nåede vi desværre ikke. Dejlig beliggenhed lige op til skovområde / stisystem med gode vandre muligheder (med en fabelagtig udsigt) Stille og rolig by men fint med spisesteder og få, men nødvendige butikker. Jeg kommer helt sikkert tilbage - vi nød bare at kunne være og nyde hinanden ♥️ Ok parkering på stedet, vi var heldige der var plads ☺️

Overnattede: august 2021

• Anmeldt: 23. juli 2021

Meget høflig betjening

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 19. juli 2021

"Dejligt sted med venligt personale og god beliggenhed."
    • Superior-dobbeltværelse

Når man er det samme sted i tre nætter, så ville jeg gerne have haft et værelse med udsigt og ikke til en baggård ! Bortset fra udsigt, så var værelse, bad, morgenmad og personale super.

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 15. september 2022

6,0
    Nogenlunde
    • Deluxe-dobbeltværelse

Det var ringe, at restaurant var lukket.

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 2. august 2022

Enestående
    • 1 overnatning

Charmerende hotel i en charmerende by med bindingsværkshuse. Dejlig poolområde. Stort og varieret udbud af morgenmad.

• Anmeldt: 30. juli 2022

2,0
    Meget dårligt
    • Deluxe-værelse

Selve byen var kedelig, der var ikke noget liv overhovedet, man kunne ikke købe så meget som en is efter kl. 17. Trods det at der ikke var andre der benyttede poolen måtte børnene ikke bruge den efter kl. 17 og der var vitterlig ikke andet børn kunne give sig til. Restaurant og bar havde lukket både onsdag og torsdag så man kunne hverken sidde at hygge i baren eller spise på hotellet. Der var kun badekar på værelset så man måtte stå og holde bruseren selv samtidig med balancen i badekarret. Vi valgte at tjekke ud en dag før, vi blev mødt af en meget sur receptionist - vi er klar over at vi havde booket tre overnatninger som vi nok kom til at betale for men vi er meget skuffet over at skulle betale fuld pris når opholdet slet ikke levede op til forventningerne.

Poolen var ok. God morgen buffet

• Anmeldt: 27. april 2024

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 22. august 2022

• Anmeldt: 14. juli 2022

Overnattede: juli 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: