2. Hotelbeoordelingen Denemarken

#19 van de 127 hotels in Kopenhagen

• Beoordeeld op: 30 april 2024

FANTASTISCH

Absoluut niets

Van begin tot einde een unieke ervaring op een zeer aangename locatie in goed gezelschap.

• Beoordeeld op: 17 april 2024

De vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 17 april 2024

Een fantastisch mooi en humaan hotel op een prachtig locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer

De enige minpunt was de douche. Maar dat is ze vergeven gezien de rest.

Wat een mooi, sfeervol hotel! Al het personeel is attent en professioneel. Nog nooit zo'n geweldig ontbijt gehad. En vooral alle personeel leden zijn fantastisch. Vooral Jane! En alle anderen... Ons kamer was sober en mooi. De bedden, dekbed, kussens, beddengoed waren allemaal super!

• Beoordeeld op: 16 april 2024

Een heerlijk hotel waar we met veel plezier hebben verbleven. Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Onze kamer was beetje aan de kleine kant, maar groot genoeg verder

Het ontbijt, de inrichting, locatie en vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 10 april 2024

Heerlijk verblijf, perfecte locatie
    • Superior Tweepersoonskamer

Kamer was ruim en schoon maar wat sober ingericht.

Attent personeel, gratis drankje tussen 17-18 uur in de lobby, geeft een gezellige sfeer, ontbijt fantastisch, locatie is top. Heel centraal.

• Beoordeeld op: 2 april 2024

geweldig !
    • Standaard Tweepersoonskamer

Wat hebben wij een enorm fijn verblijf gehad in dit mooie en gezellige hotel. Het is geen goedkoop hotel maar in Kopenhagen is alles wel flink aan de prijs. Het personeel in het hotel is uiterst vriendelijk, werkelijk niets is teveel. Service met een hele grote S. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en heel erg lekker. De kamer was niet heel groot maar netjes, schoon en met heerlijke bedden. Het hotel heeft heel veel gezellige plekjes waar je even kunt zitten, 's middags van 17.00-18.00 is er cozy hour waar je lekker in de lounge een gratis drankje kunt drinken met de andere gasten. Kopenhagen is perfect op de fiets te ontdekken, wij hebben fietsen in het hotel gehuurd, heerlijke lichte fietsen. Het hotel ligt op loopafstand van station Nørrepot en dus vlakbij het centrum. Het is een hotel in een stad dus stadsgeluiden zijn hoorbaar. Wij vonden het heel fijn dat we onze bagage achter konden laten in de luggage room, zelfs gratis in een kluisje. Als we dan toch echt een verbeterpuntje moeten aangeven; het broodmes bij het ontbijt is niet scherp genoeg voor het heerlijke brood. En bij het douchen wordt de hele badkamer nat. Maar echt, dat zijn maar mini puntjes ten opzichte van het hele verblijf

• Beoordeeld op: 29 maart 2024

Vriendelijk personeel en mooi design
    • Kleine Tweepersoonskamer

Douche had geen douchewand maar een douchegordijn, gezien de rest van het hotel een kleine tegenvaller. Bed was voor 2 personen te klein zeker omdat aan een kant een tafel staat.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer mooie lobby met fijne faciliteiten. Cozy Hour tussen 17:00 en 18:00 is een aanrader.

• Beoordeeld op: 26 maart 2024

Het verblijf was super! Zeker een aanrader
    • Kleine Tweepersoonskamer

De koelkast en de bubbels in het bad deden het niet. Verder echt niks op aan te merken. En we hadden al een groter bed dan we hadden verwacht, dus dat was een dikke plus!

Het was een mooi hotel met een gezellig sfeer en de ligging was echt perfect

• Beoordeeld op: 2 maart 2024

• Kleine Tweepersoonskamer

Het ongelooflijke ontbijt en het zeer toegewijde personeel daarbij. Echt excellent.

• Beoordeeld op: 15 februari 2024

• Standaard Tweepersoonskamer

Gezellige lobby, goede locatie en propere kamer

• Beoordeeld op: 14 februari 2024

Mooi hotel met zeer vriendelijke bediening
    • Superior Tweepersoonskamer

Super kleine badkamer met een kleine douche . Toilet stond naast de inloopdouche Voor een superior kamer viel dit zwaar tegen

Super vriendelijk personeel. Mooi hotel

• Beoordeeld op: 4 februari 2024

• Superior Tweepersoonskamer

Perfecte locatie. Lekker en uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 2 februari 2024

Heerlijk alsof je thuis komt.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Hotels in Copenhagen zijn erg duur en dit hotel dus ook.

Fijn en heerlijk hotel, kraakhelder spierwit beddegoed, mooi gedecoreerde kamers. Mooi design in een mooi pand. Fijne sfeer, huiselijke lobby met openhaard. Super lekker ontbijt met hele ruime keuze. Super personeel. Best prijzig dat wel!

• Beoordeeld op: 22 januari 2024

Prima
    • Standaard Tweepersoonskamer

Geluid van wc’s in het gebouw wanneer ze doorspoelen dat we hoorde op onze kamer

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 14 januari 2024

Prima hotel en prima locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer

We hadden er geen ontbijt bij geboekt, omdat er alsnog bij te doen was erg prijzig. Voor twee personen betaal je in totaal 70 euro per ontbijt. De kamers zijn ook een beetje gehorig, dat was niet erg hinderlijk maar toch niet prettig.

De Locatie van het hotel is prima. Je kunt vanaf het hotel prima richting het centrum lopen. Het personeel was ook heel vriendelijk. Daarnaast is een pluspunt van dit hotel dat er van 17:00 tot 18:00 'cosy hour' is, dat betekent dat je een gratis drankje kan halen in de hotel lobby. We waren er net in het nieuwe jaar, het hotel was erg gezellig versierd nog met alle kerstversieringen. Verder was de hygiene ook uitsteken.

• Beoordeeld op: 13 januari 2024

Voor herhaling vatbaar !!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kan zo maar niets naar boven halen

Het bereiken van het hotel was formidabel vanuit de luchthaven. Het hotel straalde een enorme huiselijke sfeer uit, overal verse bloemen en planten en dit in combinatie van hout in vloer ( opgekuiste parket) verhoogde nog dit effect. Lounge en accommodatie van de lokalen waren aangenaam voor ons. Zeer mooie , geen te grote kamer (maar was ook niet gewenst van ons) was proper en net , een zeer goed bed om uit te rusten na de wandelingen in de stad. Zeer vriendelijk personeel en ingaande op iedere vraag naar info van allerlei aard.

• Beoordeeld op: 27 december 2023

Een prachtig hotel op loopafstand van de binnenstad. Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer

jammer dat een paar dagen de Wifi uitviel

Kong Arthur is een prachtig hotel, erg mooi ingericht. Goed gelegen voor de binnenstad, op loopafstand. Het personeel is superaardig. Dus een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 11 december 2023

De badkamer nogal klein

Goede ligging, een zeer uitgebreid ontbijt,

• Beoordeeld op: 4 december 2023

Beste hotel in tijden!
    • Superior Tweepersoonskamer

Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze zorgden in de lobby en bij de bar voor een gezellige sfeer. Sowieso was de lobby vaak erg gezellig en huiselijk. Ontbijt was heel goed, erg uitgebreid en goed verzorgd. Dichtbij verschillende attracties, dichtbij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 29 november 2023

• Kleine Tweepersoonskamer

Hartelijke ontvangst, altijd een glimlach, niets is teveel. Uitgebreid en verzorgd ontbijt en zeer sfeervol en gezellig hotel! Komen zeker terug

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

prima
    • Junior Suite

De afzuig van de badkamer maakte best wat lawaai snachts, waardoor ik niet zo goed kon slapen

service

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

Het is niet direct aan de weg maar je hebt vrij veel last van het verkeer (politie, ambulance en brandweer hoor je veel), zeker als het warm is. Want geen airco

Knus en gezellig hotel

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

Heerlijk genoten.
    • Junior Suite

Op de kamers is de douche wel een beetje gevaarlijk, als het nat is glij je uit. De badkamers zijn wel aan vernieuwing toe. Ik zou zeggen geen bad maar een flinke inloopdouche zonder douchegordijn.

Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers, een super locatie en een super ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Kamer redelijk warm

Het ontbijt. Geen lawaai van verkeer