2. Hotelbeoordelingen Dominicaanse Republiek
  3. Hotelbeoordelingen Punta Cana
  4. Beoordelingen van Royalton Punta Cana, An Autograph Collection All-Inclusive Resort & Casino

Beoordelingen over Royalton Punta Cana, An Autograph Collection All-Inclusive Resort & Casino 5 sterren

Carretera Playa Arena Gorda, Bavaro, 23301 Punta Cana, Dominicaanse Republiek

#84 van de 132 hotels in Punta Cana

7,5

• Beoordeeld op: 31 januari 2024

Een paradijs deze plek
    • Luxe Kamer Diamond Club

Personeel spreekt zeer beperkt Engels, wat vooral het inchecken wat bemoeilijkte.

Luxe accomodatie met veel eetgelegenheden, mooiezwembaden en direct aan het strand.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2021

Heerlijke vakantie
    • Luxe Kamer

Er is nog niet echt voldoende animatie savonds. Dat is vergeleken met andere jaren een stuk minder. En ik zou de mensen van het splash hotel niet meer in de zwembaden van Royalton toe laten want je kan zo de drukte niet in bedwang houden waardoor er veel te veel mensen op elkaar zitten.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Natuurlijk gaan er dingen anders door Corona maar we hebben echt genoten. Soms vond ik het wel wat druk in het hotel, met name in het zwembad. Veel mensen die het splash hotel geboekt hadden kwamen dan ook en dat zouden ze tegen moeten houden vind ik want het werd echt te druk.

• Beoordeeld op: 2 mei 2022

Slecht
    • Luxe Kamer

Service slecht . Specialiteiten restaurants slecht. Alles is uitgekleed voor winst maximalisatie . De klant is een product. De prijs is een 5 sterren locatie. De realiteit is 2 sterren

De ruime opzet