2. Hotelbeoordelingen Egypte
  3. Hotelbeoordelingen: Rode Zee
  4. Hotelbeoordelingen Hurghada
  5. Beoordelingen van MinaMark Beach Resort for Families and Couples Only

Beoordelingen over MinaMark Beach Resort for Families and Couples Only 4 sterren

Sheraton Road, Hurghada, Egypte

#155 van de 218 hotels in Hurghada

7,6

• Beoordeeld op: 31 mei 2024

• Standaard Kamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee en de Tuin

Het hotel zit midden in het toeristische hart. Maar er is geen verstoring In het hotel omdat de kamers vrij goed zijn geïsoleerd. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en het idee erachter is om de klant een perfecte vakantie te bezorgen. Zelfs een goede glimlach van de tuinman zorgt hiervoor. Ik kom hier vaker en zal het blijven doen!!!!!

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

I ben blij met deze comfortabele accommodatie gewoon maar internet en parkeren
    • Standaard Kamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee en de Tuin

internet niet gratis en beetje moeilijk .autoparken niet mogelijk als binnen.

het eten perfect en erg lekker ,personeel is aardig ,actief, algemeen is goed.

• Beoordeeld op: 5 november 2023

Beetje verouderd

Locatie en duikcenter

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

• Comfort Kamer

In 1e instantie een kamer in het hoofdgebouw gekregen met een doorgezakt bed, een airco die erg lawaaierig was en ook iets van een koelmotor net naast mijn balkon die nog boven de herrie van de airco uitkwam. Gelukkig een andere kamer kunnen krijgen!

Goede locatie, direct in de buurt van winkels en goede restaurants

• Beoordeeld op: 8 mei 2023

Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke vakantie met kleine kinderen.
    • Familiekamer met Uitzicht op Straat

Als je met 3 kinderen op vakantie gaat is het niet makkelijk om alles bij elkaar te houden en op te letten. Kwa kaarten (handdoeken keycards) en bandjes om te laten zien dat je all in bent. Wij waren een kaart kwijt voor de handdoeken en moesten hier 10 dollar voor betalen. We hebben betaald maar hier niet mee eens. Zeg bij aanvang wanneer je een kaart kwijt raakt dat hier kosten voor in rekening worden gebracht.Dan mogen de kinderen geen handdoeken meer halen. En word er beter opgelet als ze te weinig kaarten terug geven want dat is er waarschijnlijk gebeurd. Mis een idee om een app daarvoor te maken netals de keycards. Ook worden er cocktails aangeboden die geld kosten. Kan, geen probleem maar niet aan de kinderen geven en zegggen dat het 3 euro kost. Daarna terug komen en zeggen dat het 3 euro per stuk kost. Dit is niet netjes. Plekken bij zwembaden en strand worden door werknemers vast gehouden voor klanten. 3 maal naar strand gegaan en zouden voor ons plekje regelen. Met 3 kids kun je niet in de volle zon zitten. Dag 4 hebben we gewoon handdoeken weggehaald en op een bedje gegooid. Dat bedje was al vanaf ochtend niet gebruikt en wij kwamen om half 2 weer kijken. Al met al was het een vakantie dat wel een goede vakantie is geweest. Jammer dat er bij het poolrestaurant te weinig tafels zijn. Iedereen wilt rond uurtje of 10 wel nog lekker kunnen zitten met een muziekje erbij. Animatie is leuk. Leuke shows ook weer jammer dat er geen bar aanwezig is..

Voor de kinderen is het hotel perfect niet te groot. Eten aardig. Weinig variatie dat wel. Maar voor de prijs eigenlijk niet om te zeuren. De excursies zijn goed geregeld en prijs kwaliteit goed. De organisatie is meer dan perfect. Ze hebben de best gedaan om de perfecte partner te vinden voor de trips. Massages zeer aan te raden. Nette prijs. Word oo de kinderen gelet door middel van een jacuzzi. Communicatie in het Engels is zeer telerustellend. Daardoor waarschijnlijk de miscommunicatie. Kamers zijn schoon. Housekeeping zeer netjes en goed schoon. Winkels zijn normale prijs niet opdringerig en ook lief voor de kindjes. Ook voor volwassenen is het hotel goed genoeg. Denk wel meer een rust vakantie omdat er niet heel veel te doen is. We hebben voor de rest niet veel gezien omdat we als gezin op vakantie waren. Personeel is vriendelijk. Wel advies neem cash mee. Kan alleen met creditcard betalen. Onze normale kaart deed het niet en als je de crest gebruikt komen er gemiddeld 7 % aan kosten bij terwijl je dat zelf ook krijgt.

• Beoordeeld op: 20 april 2023

Prima hotel
    • Standaard Kamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee en de Tuin

Bij het lunch en diner miste ik wel friet of pizza voor kinderen. Ook dat we voor een extra bed hadden gevraagd voor dat we kwamen en toen we laat in de avond arriveerde moesten we nog een uur wachten. Balkon was erg klein 1 iemand kon er maar op zitten.

Gezellig hotel het all-inclusief concept was heel goed ! Het is geen mega resort dus ook lekker rustig de ligging was perfect aan een drukke winkel straat dus je kon ook even winkelen of een restaurant nemen ook de kleine kermis naast het hotel was heel goed en goedkoop leuk voor onze dochter van 4.

• Beoordeeld op: 26 maart 2023

Zeer goede prijs, kwaliteitsverhouding
    • Standaard Kamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee en de Tuin

Snacks vielen tegen. Er werden drankjes op het strand aangeboden zonder aan te geven dat hiervoor betaald moest worden.

Eten goed verzorgd. Locale sterke dranken en bier van matige kwaliteit. Housekeeping door Raouf en service tijdens de gehele vakantie waren uitstekend. Op mijn verjaardag was versiering van toiletpapier in de kamer gehangen er stond muziek op en er stond een taartje op mijn bed.

• Beoordeeld op: 22 maart 2023

Heerlijk en ontspannend.
    • Superior Kamer met Uitzicht op Zee/Zwembad

Iets meer geluid van buiten dan verwacht. Hoorde ook op sommige momenten de buren.

Aandacht en vriendelijkheid van het personeel. Het eten was goed verzorgd en gevarieerd. Animatie voor iedereen.

• Beoordeeld op: 12 januari 2023

Nagy is een prima gastheer!
    • Familiekamer met Uitzicht op Straat

Jammer dat alle familiekamers aan straatkant staan. De Grote weg is erg druk tot laat in de avond. Geluid dringt behoorlijk door. Voor lichte slapers kan dit een probleem zijn. Voor wie geluiden gewend is tijdens het slapen is het een prima kamer. Uitzicht op winkelstraat in de avond is wel weer mooi te noemen vanuit de familiekamers. Wie niet aan de drukte weg wil slapen kan aan de andere kant een kamer nemen en eventueel een extra bed laten plaatsen in de triple room waardoor ke alsnog met 4 personen in 1 kamer kunt slapen. In het andere gebouw merk je niks van de drukte van de grote weg.

Personeel was geweldig. Mr Nagy is een prima gastheer. Reparatie aan balkondeur werd onmiddellijk uitgevoerd. Het eten is prima, lekkere BBQ. Voor wie voldoet met een simpel maar lekker Buffet, is MinaMark de juiste plek. Goede prijs kwaliteit verhouding. Erg knus, niet te groot, niet te druk. Mooie architectuur. Gebouwen doen Spaans aan. Mooie heldere zee grenzend aan het resort.

• Beoordeeld op: 31 december 2022

Redelijk verblijf. Personeel was aardig. Verder heeft het verblijf echt een opknapbeurt nodig! en een verwarmd zwembad z
    • Standaard Kamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee en de Tuin

de bedden zijn erg slecht. Hebben een andere kamer gekregen en ook daar waren de bedden slecht. je voelt gewoon de spiralen door het matras heen. kamers waren gedateerd en klein. Het eten was ook vaak hetzelfde. We hebben een lift gemist in het resort. Reizen met een baby met verblijf op de 3e etage, was flink sjouwen. Begane grond was bezet. Kinderwagen kon wel beneden blijven staan.

plek vanaf de airport was ideaal; binnen kwartier ben je er! Het strand is fijn maar wel wat klein voor de hoeveelheid gasten. Wel leuk dat er wat speelruimte was voor onze kleine van 1,5 jaar!

• Beoordeeld op: 31 december 2022

veel te kort

alles was naar wens

ligging

• Beoordeeld op: 20 december 2022

Prima
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterkant - Geen Balkon

Jammer dat het snorkelen een beetje tegenviel. Je hebt geen rif daar. De kamers zijn iets verouderd, wel schoon.

Personeel erg vriendelijk. Direct aan het strand

• Beoordeeld op: 16 november 2022

De kamers waren verouderd en zeker de badkamer was niet oke. Kamer 514

Ora restaurant en het vis restaurant waren heerlijk. Jammer dat dit extra betalen was.

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

goed en vriendelijk
    • Comfort Kamer

trappen bij binnen gaan geen leuning

ontbijd oke en de rest ook zeer goed

• Beoordeeld op: 20 april 2022

goed
    • Superior Kamer met Uitzicht op Zee/Zwembad

de goedkoopste kamers zijn echt te basic en verouderd ..

prijs / kwaliteit in orde

• Beoordeeld op: 11 april 2022

• Superior Kamer met Uitzicht op Zee/Zwembad

Kamer werd nauwelijks gepoetst, er stonden nog lege busjes zeep van de vorige en die zijn blijven staan .water van het bad /douche liep bijna niet weg wat waarschijnlijk al enige tijd was daar er zich zwarte randen aftekenden op de zijkant

Goed gelegen ,mooi uitzicht op het strand . Eten was ok maar weinig variatie . Goed en comfortabele kamer en bed

• Beoordeeld op: 28 maart 2022

Heerlijke vakantie
    • Standaard Kamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee en de Tuin

Dat de drankjes op het strand in bekertjes wordt geschonken kan ik me enigszins voorstellen. Maar dat dit ook in het restaurant gebeurt vind ik jammer

Voor de 2e keer in dit hotel en het is weer prima bevallen! Vriendelijk personeel en schoon.De Spa is heel goed!

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 26 maart 2022

• Standaard Driepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee en de Tuin

Eten kan beter! Meer westers en meer voor kinderen bv patat of betere pizza in het hoofd gebouw. Muziek op het strand en bij de bar

Personeel, Strand, Locatie

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 20 maart 2022

• Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterkant - Geen Balkon

Budget kamer is echt budget. Beter voor een paar euro upgraden naar superior.

Eten was goed, vriendelijk personeel. Midden in Hurghada op loopafstand van de haven.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 28 februari 2022

heb genoten van mijn verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer - Zonder Balkon

Het eten is altijd lekker

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 20 februari 2022

Hartje Hurghada maar toch rustig Resort
    • Standaard Kamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee en de Tuin

De wifi op de kamer (kleine betaling) is niet heel goed. Verbinding valt vaak weg en trage verbinding.

De schoonmaak van de kamers was voortreffelijk. Elke dag opgeruimd en schoongemaakt. Raouf vroeg dagelijks of alles naar wens was en als ik vertelde dat ik koffuecreamer nodig had dan regelde hij dat direct. Raouf was erg gastvrij.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 28 december 2023

23 dagen zijn voorbij gevlogen dit mede door de gezellige sfeer in het hotel.
    • Standaard Kamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee en de Tuin

Perfecte ligging. Familiale sfeer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Teleurstellend
    • Economy Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Achterkant - Geen Balkon

De vieze, oude badkamer en dat je met all inclusive niet zulk lekker eten krijgt en we mensen rondlopen met lekkere juices waar je dan toch voor moet betalen. Ze houden alles zo goedkoop mogelijk om zoveel Mogelijk winst te maken. Zucht.

De locatie en de meesten van het personeel waren vriendelijk en lief.