2. Hotelbeoordelingen Egypte

#55 van de 221 hotels in Hurghada

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

Voortreffelijke verblijf
    • Triple Trouble Kamer

Er waren werkzaamheden. Ze breiden uit. Ze hebben wel alternatief aangeboden maar we besloten daar te blijven.

Goede zwembaden, stranden. Lekker eten in de restaurant. Vriendelijke medewerkers bij de pool, restaurant en zeer behulpzame receptie.

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

• Double Trouble Kamer

Er waren voor ons geen min punten

Het personeel was super vriendelijk, lekker eten met veel variatie. Top vakantie 😅

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

Super
    • Gypster Kamer

Het was algeheel erg fijn

• Beoordeeld op: 1 april 2024

Dikke klasse!
    • Merakilous Kamer

Het bleek een soort party resort te zijn. Je kon er wel lekker tot rust komen maar als je pech had met je kamer locatie deed je geen oog dicht tot minstens 01:00. Misschien handiger om het een beetje te verdelen.

Zowel het ontbijt als het diner waren klasse! Veel keuzes en je kwam niks tekort. Het voelde aan als een klein dorpje met winkels, kroegjes, restaurants meerdere zwembaden.

• Beoordeeld op: 16 maart 2024

Was heel goed ervaring,vriendelijke mensen, lekker eten,proper kamer,

Perfect

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

Het was echt een top verblijf!
    • Triple Trouble Kamer

De ambiance, uitmuntende service en hygiëne.

• Beoordeeld op: 21 november 2023

Modern en hygienisch resort.
    • Gypster Kamer

Het eten is niet fantastisch maar er is genoeg keuze. Er is dus altijd wel iets wat je aanstaat.

Genoeg bedjes aan het zwembad en de zee. Personeel is erg aardig en doet er alles aan om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

• Beoordeeld op: 9 november 2023

Uiterst comfortabel en goede faciliteiten

Kan niets verzinnen

Vriendelijk; van receptie tot tuinman. Overal werd je begroet

• Beoordeeld op: 4 november 2023

Meraki resort
    • Livin It Up Suite

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het resort is groot en bied verschillende activiteiten aan. Je hebt zowel rustige plekken als drukkere plekken. Wil je de ene dag in stilte de dag door brengen of in feest stemming kan dit. De verschillende restaurants geven je de mogelijkheid om elke dag iets anders te eten. Elke dag is er feest op een andere plek in het hotel. Het hotel managment komt elke dag rond om te vragen hoe je ervaring is. Of er vragen zijn of punten die ze kunnen verbeteren. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

• Gypster Kamer

Het hotel was leuke ervaring en de medewerkers ook, Wil een dank aan Sayed de schoonmaker doen onze kamer was altijd schoon en het eten was lekker bedank aan de chef

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Waar voor je geld
    • Merakilous Kamer

Ja ik kan zo niet iets bedenken.

Eten was ongelofelijk goed. Het is natuurlijk niet goedkoop maar dan heb je ook wel wat. Vooral rust en zeker geen last van al die verkopende lastige Egyptenaren.

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

Privé is privé en zo wilden we het graag
    • Merakilous Kamer

De prijs is hoog, we boeketen nog even een dagje bij en dan zie je het maar het is de moeite waard. verder dus niets negatiefs.

Kost een paar centen maar je hebt dan ook wel de luxe van een 5 sterren i.p.v. een 4 sterren. Geen Egyptische mannen die je wat willen verkopen maar alle rust. Midden in de stad maar toch privé. En de opmerking over luide muziek s'nachts, nou daar hadden wij geen last van.

• Beoordeeld op: 6 juni 2023

vriendelijk personeel en hygiënisch hotel
    • Merakilous Kamer

niet goed geïsoleerde kamers. voorbijgangers in de gang duidelijk te horen. Bijna elke nacht luide muziek door party’s. Maar dit wisten we. De a la carte restaurants zeker niet aan te raden. zonde van geld en niet smakelijk. Hoofdrestaurant veel beter. Aan strand drank zelf te halen wat redelijk ver was. Hotel ligt aan de oude centrum van Hurghada, niet veel te doen.

stijlvolle propere kamers met een eigen balkon. Tijdens buffet vroeg de hoofdchef regelmatig of alles naar wens was. Aan het strand kun je aantonen adhv vlaggensysteem of verkopers je mogen aanspreken.

• Beoordeeld op: 31 mei 2023

GEWELDIG

ALLES BEVIEL ME

iedereen was hartstikke vriendelijk

• Beoordeeld op: 12 april 2023

relax under the sun in laid back atmosphere at fantastic beach and tropical party garden
    • Double Trouble Kamer

sommige features in de kamers zijn nog functoneel maar hebben hun beste tijd gehad, TV bvb kan wel een upgrade gebruiken, maar we merkten op dat hier blijkbaar reeds mee gestart was, verder is voor de thema restaurants een menukaart een betere optie dan een online app met een opsomming

het onderhoud van de kamer was voor treffelijk met dank aan Mustapha, ook de staff die het ontbijt en lunch verzorgden waren zeer attentief en anticipeerden op al onze vwensen, verder ook een dikke pluim voor Samara van beauty salon. Het meest beviel ons de sfeer van het enorm grote complex waar altijd iets te beleven en is ne het nooit echt druk is, ook de avondanimatie en party's die elke keer erg verstandig van op een andere locatie doorgaan, verder was het All In buffet fantastisch.

• Beoordeeld op: 5 april 2023

Top
    • Gypster Kamer

Een prachtig resort, er schoon, heerlijk eten, vriendelijk personeel, mooie kamers, en veel leuke activiteiten. Wij hebben genoten.

• Beoordeeld op: 3 maart 2023

zalig genieten en relaxen met de girls
    • Merakilous Kamer

teveel lawaai ´s nachts van dronken feestgangers WiFi werkte niet altijd goed en viel weg

prachtige locatie vriendelijke staff lekker eten leuke kamers

• Beoordeeld op: 13 februari 2023

Mega gaaf hotel in Bohemia stijl met geweldige feestmogelijkheden en geweldig personeel.
    • Gypster Kamer

Personeel was erg vriendelijk. Er was een ruime keuze aan eten. Voor partygangers ideaal hotel, elke avond muziek tot 2 uur 's nachts GEWELDIG !!

• Beoordeeld op: 7 december 2022

Respect vol en Behulpzaam!
    • Merakilous Kamer

prijzen van de NIET locale alcohol dranken maar daar kan het hotel niks aan doen! communicatie met sommige personeel gaat moeilijk. sommige ze begrijpen de engelse taal niet en sommige proberen je en hele Fles (T.W.V €700) aan te smeren als je alleen een Glas Jack Daniels wil wat daar al €50 kost voor dobble shot

mooi opgericht, duidelijke aanwijzingen en lekker eten. top manager en top service!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2022

prachtige vakantie, we komen zeker terug!
    • Double Trouble Kamer

de activiteiten. de activiteiten verliepen niet zoals beloofd

animatie en concept van het hotel

• Beoordeeld op: 18 mei 2022

Prima resort voor jongeren; kamers niet heel erg luxe maar wel veel faciliteiten voor jongeren
    • Merakilous Kamer

Donkere kamers; voorzieningen tegen muggen (wordt savonds lek geprikt) en irritant opdringerige activiteiten "proppers". Met name de duikschool belooft veel; komt dit niet na en probeert je voortdurend meer geld af te troggelen .... De week hierna in een ander Resort beter gedoken voor de helft van het geld.

Net personeel (voornamelijk mannen); redlijk gevarieerd buffet; goed ontbijt en goede a la cart restaurants. Personeel loopt nog harder voor je na wat fooi.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2021

mega goed

niets

barman Abdul en Ibrahim the alles man

• Beoordeeld op: 23 mei 2021

Fantastisch verblijf
    • Gypster Kamer

De massage service zou ik niet aanraden

De sfeer, het personeel en de ruime opzet

Verbleven in mei 2021

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

Leuk, mooi resort. Geforceerd en onvriendelijk personeel
    • Merakilous Kamer

Een deel van het personeel is onvriendelijk en laat duidelijk blijken dat het hen alleen om goede reviews gaat. Het animatieteam is erg opdringerig en proberen je tot vervelends aan toe naar het feest te halen. Als je niet gaat of als het feest eenmaal is afgelopen keuren ze je geen blik meer waardig. Tijdens het uitchecken vragen ze je om een (interne) review waarbij ze meekijken. Ik gaf een 7. Daaropvolgend werd de manager gehaald om mij toch eens te vertellen dat dit zeer slecht was voor hen. Mij werd gevraagd hoeveel tijd ik nog had om hierover te discussiëren. Wij hebben het gevoel gemist dat men het leuk vindt dat je gast bent en hebben ervaren dat het alleen maar om de goede review gaat. Ook de feestjes waren te luidruchtig, iets minder volume mag wel. Af en toe leek het alsof de de helft van de mensen op het feestje bestond uit het animatieteam dat alleen maar oog had voor de vrouwen waardoor het ook erg ongemakkelijk werd. Mede vanwege het feit dat men je pusht om te partyen en het niet accepteert dat je rustig zit of staat te genieten.

Fijne plek. De locatie en het resort is erg mooi en wordt goed onderhouden. Ruime kamers die dagelijks worden schoongemaakt. De burgerbar was erg goed. Ook fijn dat er meer keuze uit restaurants is en dat er voldoende zonnebedjes zijn. Door de grote van het resort is het overdag relatief rustig.