2. Hotelanmeldelser for Egypten

• Anmeldt: 23. oktober 2023

"Super ferie"
    • Gruppe
    • Juniorsuite

Det ville være dejligt med lidt bedre Wifi.

Alt er perfekt. Vi har været der flere gange, og nyder det hver gang. Mangler der noget sørger Hannah for det. Vi snorkler meget og der er det flotteste rev lige uden for døren, samt ved lige syd for dykkercentret.

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 27. juli 2022

Enestående
    • Juniorsuite

Vi er fra København, og dette var vores første tur til Egypten, Hurghada. Sikke en oplevelse kan jeg på forhånd fortælle. Hotellet specielt Mr. Tarek hjalp mig med at forelske mig i dette aldeles vidunderlige hotel. Sikke en respekt og velkomst der var planlagt til os. En utrolig god service! Udsigten er til at forelske sig i, specielt fra vores tagterrasse ude til de 3 pools og den smukke strand. Lækker mad fra forskellige lande og gode drinks! Vores suite og badeværelse var ligeledes pænt, stort og rummeligt. Hotellets medarbejdere var super venlige. Hvis man overvejer Hurghada, så kan jeg fortælle at dette ikke bliver vores sidste tur i dette smukke hotel.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 20. januar 2023

7,0
    "Et udemærket 5-stjernet hotel med pæne velholdte faciliteter og god service."
    • Juniorsuite med havudsigt

Sengene var for hårde at sove i. Rygepolitikken tillod at man måtte ryge i restauranterne - hvilket var ubehageligt. Deres vin til maden var smagsløs - gå i stedet med øllen som er god.

Et udemærket 5-stjernet hotel. Der var rent og pænt og personalet var utroligt søde og hjælpsomme. De udendørs faciliteter var gode og velholdte. Indendørs var der rent og pænt. Værelset var stort og med en god størrelse balkon (junior suite). Der var mange valgmulighder for ala-carte restauranter. Hotellet har en rigtig god beliggenhed i forhold til vandet. Adults only blev respekteret - hvilket var dejligt.

Overnattede: januar 2023