3. Hotelbeoordelingen: Canarische Eilanden

Eucaliptus, 4, 38400 Puerto de la Cruz, Spanje

#60 van de 505 hotels in Puerto de la Cruz

7,6

• Beoordeeld op: 6 december 2023

Fantastisch hotel met verbluffend uitzicht verzorgd door vriendelijk personeel!
    • Junior Suite

Uitermate vriendelijke personeel! Zeer uitgebreid ontbijt en avondmaal, er is meer dan keuze genoeg!! Naast het buffet heb je ook de keuzen om je eigen vis, vlees of omelet te laten bakken! Verder was het een mooie kamer met zeezicht! Rooftop jacuzzi en bar en een groot zwembad. Een aanrader, kom hier zeker terug!

• Beoordeeld op: 4 december 2023

geweldig
    • Junior Suite

de geweldige locatie met prachtig zicht op zee en goed gelegen voor uitstappen super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 november 2023

Moeilijk parkeerplaats te vinden

Prachtig hotel

• Beoordeeld op: 18 november 2023

prima hotel gezien de prijs en een uitstekende lokatie met uniek uitzicht
    • Junior Suite

geen parkeerplaats voor gasten en alles staat continue vol

prima service en prachtig uitzicht kortom uitstekende prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 15 oktober 2023

Prima
    • Junior Suite

Het personeel is niet echt vriendelijk, de schoonmaak liet nog wel eens steekjes vallen en hadden soms een vervelende houding (zuchten enzo). Ook werd er soms heel laat schoongemaakt wanneer je bijvoorbeeld al wil douchen voor het eten. Je mag niet met eigen handdoek bij het zwembad.

We hadden een prachtig uitzicht. Het hotel is heel erg netjes en een hele mooie kamer. Het bed sliep lekker. Het ontbijt was echt top! Een heerlijk zwembad en mooi hotel om te zien.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2023

Mooi hotel met relaxte sfeer en heerlijke spa
    • Junior Suite

Ligt een stuk van het centrum. Pittige wandeling terug naar hotel gezien hoogte verschil. Taxi wel spotgoedkoop.

Geweldig ontbijt, mooie spa, behulpzaam en vriendelijk personeel. Alles super schoon.

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Tevreden 😊
    • Junior Suite - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Geen parkeerplaats

Heel uitgebreid

• Beoordeeld op: 31 mei 2023

Een beetje te druk

Mooi gemoderniseerd,uitgebreid ontbijt,mooi dakterras,comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

in het algemeen goed gevoel met wat verbeter punten
    • Junior Suite

onvoldoende parkeer plekken voor hotel gasten, lader elektrische auto’s afgesloten in een gebied zonder toegang voor hotel gasten, riool geur op de hotel gang in de middag, interieur design zwak voor 4 sterren hotel. neon lichten boven het bed blijven fluorescerend en licht af gevend na licht uit zetten

uitzicht van de kamer, zwembad, gym, spa, uitgebreid ontbijt buffet, zeer vriendelijk personeel, schoon, ruime kamer, jacuzzi’s en mooie dakterras. goed restaurant voor dinner keuze.

• Beoordeeld op: 10 maart 2023

• Suite

Het avondbuffet is verzorgd maar naar onze smaak wat middelmatig, er zijn voldoende restaurantjes in de omgeving. De parking voor het hotel is snel vol, maar we hadden altijd plaats in de omliggende straten!

Zeer uitgebreid ontbijt, gevarieerd, vers en steeds aangevuld. Zeer vriendelijk personeel. Prachtig zwembad met voldoende stoelen. We hadden een suite op de 9e verdieping, dit zijn eigenlijk 2 grote kamers, dus veel ruimte, zetels, tafeltje, 2 badkamers, 2 koelkasten, microgolf... Ook 2 balkons met zicht op zee, deze zijn eigenlijk knal op het noorden gericht, maar dat stoorde ons niet. Het concept 'adults only' is - alhoewel we niets tegen kinderen hebben - voor ons een echte meevaller!

• Beoordeeld op: 6 maart 2023

• Junior Suite

Los van het hotel, maar in het gebouw op de 5de verdieping, zit het "culinair hoogstaand" restaurant Cumai. Aub, dit is een schande voor de gastronomie. Wij hebben hier geprobeerd te eten maar het was echt waanzinnig slecht. Een goed hotel als die van jullie verdient niet zo een slecht (en bovendien belachelijk duur) restaurant.

Wij hebben 2 weken lang op meerdere plekken in Tenerife gezeten, zowel 5 sterren of zoals dit 4 sterren. Dit verblijf was verreweg ons beste verblijf van de hele vakantie. Comfortabele en nette kamers met een prachtig uitzicht en een fantastisch ontbijt. Op de bovenste verdieping een heerlijk deck waar je kunt genieten van de zon, jaccuzi en heerlijke drankjes. We willen graag een speciaal compliment geven aan het barpersoneel op het dakterras: "Waanzinnige cocktails, stuk voor stuk! Van een mojito, margarita, caipirinha tot een alcoholvrije Pina colada voor mijn zwangere vrouw. Heel erg bedankt chicos voor de heerlijke cocktails en geweldige service! Al het beste voor jullie!" Verder heeft het hotel nog een heerlijke spa die absoluut de moeite waard is!

• Beoordeeld op: 27 december 2022

Prachtig hotel, met het mooiste uitzicht.
    • Junior Suite

Het ontbijt is zo uitgebreid maar het is het allemaal net niet. (of wij zijn gewoon verwend) De koffie is slap en fruit sappen zijn allemaal niet vers. Ook moet je in de rij staan om te wachten voor een tafel. Dat maakt het ontbijt niet aantrekkelijk. Wij hebben het ontbijt overgeslagen, als je de mogelijkheid hebt om zonder ontbijt te boeken doe dit.

Tweede keer dat we hier waren. De rooftop met jacuzzi’s en de Spa zijn echt fijn. De kamers zijn echt super schoon en het uitzicht daar kan je niet genoeg van krijgen.

• Beoordeeld op: 17 september 2022

Meer dan goed
    • Suite

Top locatie met prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 28 februari 2022

Wauw
    • Junior Suite

Het is de tweede keer dat we verbleven in dit hotel. Goed onderhouden hotel op een top ligging in puerto de la Cruz, gelegen in het super gevarieerde groene landschap van het Noorden vanTenerife. Vriendelijke bediening aan onthaal, cocktailbar en restaurant.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 23 december 2021

Geen opmerkingen

Locatie

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 25 november 2021

Prachtige week gehad.
    • Junior Suite

Het kortste wat we op de lift moesten wachten was 5 minuten. 10 minuten - 15 minuten normaal. Als je niet goed ter been is, vraag dan een kamer op begane grond.

Goede locatie. zeer hygiënisch. Top ontbijt. luxe badkamer. ruime kamer en balkon. vergeet niet om ook tijd te verbrengen op het dakterras.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 25 november 2021

Fantastisch hotel
    • Junior Suite

Onze kamer was helaas onder de ontbijtzaal gelegen waardoor er 's morgens al heel vroeg wat geschuif van de voorbereiding was te horen. Maar dit is slechts een (heel) klein minpuntje.

Mooie en heel nette kamer met prachtig zicht op zee en de baai van Puerto de la cruz. Vriendelijke en behulpzame staff. Parking voor de huurauto voor de deur. Het zeezicht is echt fenomenaal!

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 15 oktober 2021

Heel prettig hotel

Weinig

Heel goed ontbijt. In nabijheid van restaurants en mooi uitzicht leuke stad. 15 minuten haar beneden wandelen en met de taxi terug naar boven

• Beoordeeld op: 19 september 2021

One of the best hotels in Puerto!
    • Junior Suite

Dakterras was erg druk door de gasten van buiten het hotel.

Ligging, zwembad, moderne ruime kamers

• Beoordeeld op: 29 augustus 2021

Prachtig gelegen mooi gerenoveerd
    • Junior Suite

Het ontbijt was uitgebreid maar kwaliteit was minder. Dat is wel jammer bij zo’n hotel, de koffie was echt niet te drinken, ook jammer. Geen Nutella bijvoorbeeld waardoor mensen met eigen pot Nutella op tafel gingen ontbijten. Op het dakterras geen parasols bij de bedjes waardoor je alleen in de zon kan liggen.

Het dakterras was heerlijk. Hotel ligt prima op loopafstand van stad en stranden. Restaurantjes in de omgeving en winkeltjes. Ruime nette kamer met mooie ruime badkamer. Gezellige lobby met zitjes.

• Beoordeeld op: 31 januari 2024

1,0
    Mooie ligging, slechte accomodatie
    • Junior Suite - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Douche afvoer verstopt, meerdere malen gemeld, geen reactie noch oplossing

De ligging

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

Culinair logeeradres op prachtlocatie
    • Junior Suite

Geen minibar of koffiezet op de kamer, wel een waterkoker en microgolf/ frigo wat je niet nodig hebt of verwacht bij 4 sterren. Geen badkamer extra’s ( shampoo of bodymilk) enkel combi knijpfles in de douche. Neigt eerder naar goeie 3 sterren dan 4 sterren. Echte minpunt was de roofbar. ongeïnteresseerd personeel dat zelfs niet de moeite neemt om je te verwelkomen. De bar sloot 45 minuten na onze aankomst en we werden volkomen genegeerd. Ze waren duidelijk al aan het opruimen en kwamen niet vragen wat we wilden drinken maar ook niet zeggen dat het niet meer mogelijk was. Tip, zeg dan de bar sluit om 24u maar we geven geen drank meer om 23u. Op dit moment is de houding het toppunt van klantonvriendelijkheid.

Prachtig uitzicht zowel vanuit de lobby, resto’s als vanuit de kamer, dit is absoluut de grootste troef van dit rustig gelegen hotel. Onthaal was super vriendelijk en met heerlijke ris welkomsdrankje. De kamers zijn ruim. Ontbijt is zeer uitgebreid met de mogelijkheid om buiten te eten met zicht op zee. Top restaurant Cumai inhouse is fantastisch: klein en gezellig, fantastisch gegeten en de hoofdreden van ons verblijf.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2021

Prachtig hotel, luxe, goed diner, erg schoon

Geen opmerkingen

- eten was smaakvol - hotel en kamers waren brandschoon - heerlijke rooftop bar - goed bereikbaar - prachtig uitzicht over de zee

• Beoordeeld op: 9 april 2024